Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Legendaarista. Mikä idiootti. Mutta aivan varmasti hehkuttaa silti miten rokotteet toimii täydellisesti eikä kukaan rokotettu voi edes sairastua tautiin.
Mulla kesti 5 päivää korona. Melko koomista lukea noita viestejä. Mahtaa vituttaa kun tuhos kropan vastustuskyvyn piikillä.

20220521_082024.jpg

^Kun simulaation tuottama malli ei toteudukaan, niin nauretaanko täällä taas miten asiantuntijat eivät tiedä mitään :unsure:
Asiantuntijoille on naurettu 2 vuotta, sitten siinä vieressä on se rinkirunkku jossa peesataan jokaista vähä-osaista THL:n vajakkia ja ties ketä panikoivaa "asiantuntijaa". Ne voi sanoa mitä vaan ja sinä olet jees jee.

Asiantuntijoille on naurettu 2 vuotta, sitten siinä vieressä on se rinkirunkku jossa peesataan jokaista vähä-osaista THL:n vajakkia ja ties ketä panikoivaa "asiantuntijaa". Ne voi sanoa mitä vaan ja sinä olet jees jee.
Kai nyt pakkiksen asiantuntijoillekin saa nauraa -edes vähäsen?

Passi-Lasselta ei yhtäkään twiittiä apinataudista. Ei varmaan hyödy siitä taloudellisesti. 🤔
Diilit vasta työn alla. Sitten alkaa promootio joka uppoaa heti kansaan.

Kai nyt pakkiksen asiantuntijoillekin saa nauraa -edes vähäsen?

Tee mitä huvittaa. Sehän olisi täysin ok jos asia olisi näin että kaiken maailman hörhöt voivat tehdä itse ja itselleen mitä huvittaa kuten naureskella.... mutta kun sitä naureskelua pakotetaan muillekin vaikka väkisin.
En minä halua nauraa kanssasi. Minua ei naurata tämä tilanne mihin ajettu valtiot, missä ihmiset menettävät jopa työnsä ja mielenterveytensä sen takia, että hörhöt saa piikkinsä ja naurunsa. Tämä degeneraatio ei naurata.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mulla kesti 5 päivää korona. Melko koomista lukea noita viestejä. Mahtaa vituttaa kun tuhos kropan vastustuskyvyn piikillä.
Itsekkin olin kolme päivää saikulla koronan takia ja ei ollut piikkejä. Työkaveri, n.60v joka vetänyt piippua koko iän ja tehnyt erittäin pölyistä työtä ilman suojia oli 2,5viikkoa pois töistä. Ei piikkejä tuollakaan. Taitaa henkilön vastustuskyky ja muut ominaisuudet vaikuttaa enempi kuin se että onko piikit vai ei. Hieman kyllä ihmettelen näitä nuoria urheilijoita joilla on piikit mutta tauti voi olla melko raju. Se kertoisi siitä ettei piikit toimi kunnolla. Mutta sitten taas on vanhuksia joilla tauti on lievä vaikka piikit ei pitäisi vanhuksilla toimia niin hyvin kuin vähän nuoremmilla :unsure: Mystistä touhua.

Tee mitä huvittaa. Sehän olisi täysin ok jos asia olisi näin että kaiken maailman hörhöt voivat tehdä itse ja itselleen mitä huvittaa kuten naureskella.... mutta kun sitä naureskelua pakotetaan muillekin vaikka väkisin.
En minä halua nauraa kanssasi. Minua ei naurata tämä tilanne mihin ajettu valtiot, missä ihmiset menettävät jopa työnsä ja mielenterveytensä sen takia, että hörhöt saa piikkinsä ja naurunsa. Tämä degeneraatio ei naurata.
Ei minuakaan juuri naurata, mitä kaikkea näistä ylilyönneistä on seurannut. Siksipä en oikein jaksa ymmärtää tätä toistuvaa olkiukkojen pystyttämistä - argumentoidaan nokkelasti lööppiotsikoita vastaan tai rakennetaan mielipiteitä "quote miningin" varaan. Ei näillä mitään muutosta saavuteta, ainoastaan kerätään samanmielisten peukutuksia.

Nyt näyttäisi pikaisella skannauksella siltä, että isoon osaan Euroopan maita pääsee samalla tavalla kuin ennen plandemiaa. Esim. Thaimaan prosessi taas on niin raskas ja riskikaapeli, ettei sitä kannata edes yrittää.

Pahoin vaan pelkään, että syksyllä tilanne tulee muuttumaan varsinkin kun EU myönsi jatkoaikaa huipputehokkaalle tartuntojen estäjälle, koronapassille, aina kesään -23 asti.

Jos meinaa lomareissua Eurooppaan suunnitella niin kannattanee tehdä nyt kesällä, syksyllä voi olla jo myöhäistä. Tsekki kyllä vähän houkuttelisi.

Nyt näyttäisi pikaisella skannauksella siltä, että isoon osaan Euroopan maita pääsee samalla tavalla kuin ennen plandemiaa. Esim. Thaimaan prosessi taas on niin raskas ja riskikaapeli, ettei sitä kannata edes yrittää.

Pahoin vaan pelkään, että syksyllä tilanne tulee muuttumaan varsinkin kun EU myönsi jatkoaikaa huipputehokkaalle tartuntojen estäjälle, koronapassille, aina kesään -23 asti.

Jos meinaa lomareissua Eurooppaan suunnitella niin kannattanee tehdä nyt kesällä, syksyllä voi olla jo myöhäistä. Tsekki kyllä vähän houkuttelisi.
Mietinkin parhaillaan juuri tätä asiaa, kiitos infosta! Eli siis vaikka ei olisi (nuha)passia, niin ilman nenänkaivuuhommia pääsee suurimpaan osaan maista?

Tšekkiläiset naiset on muuten sangen kuumia.

Eihän siinä, kyllähän Gates osaa päätellä milloin mikäkin kansakunta on pandemian kourissa ja tuo T-Systemsin maailmanlaajuinen rokotepassi on varmasti pelkkää silmänlumetta, eihän kukaan oikeasti tuollaisia voi suunnitella.
Disclaimerina sanottava, että koska tuo on vain video, jolla asiaa ruoditaan niin eihän se totta voi olla ollenkaan.

Mietinkin parhaillaan juuri tätä asiaa, kiitos infosta! Eli siis vaikka ei olisi (nuha)passia, niin ilman nenänkaivuuhommia pääsee suurimpaan osaan maista?

Tšekkiläiset naiset on muuten sangen kuumia.
Jep, ilman nenänkaivuuta tai muuta huuhaata. Tsekeissä on tosiaan kaikki kuten ennen plandemiaa sekä maahantulon että maassaolon osalta. Missään ei mitään rajoituksia.

Ehdottoman samaa mieltä viimeisestä lauseestasi.

Pahasti tosin näyttää siltä, että tänä(kään) kesänä tämän lähemmäksi ei kohdetta pääse, mutta saahan sitä aina suunnitella, hehe.

Praha.JPG

Eiköhän se alex 4 piikin hae, kuten moni muua aivopesty, kun tulee taas tappava epitemia. Eihän toi pitkittynyt flunssa voi mitenkää johtua rokotteesta, rokotteet aina vaa hyvästä 🤣

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom