Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Ai että mä jo niiiin ootan tulevia meemejä ja tulevia räkänauruja tästä APINArokosta:ROFLMAO: Eihän tässä kohta malta enään syksyyn odottaa... toivottavasti ei tartteekaan:giggle:

Ehkä voisi pikkuhiljaa alkaa vääntämäänkin jo paviaanirokkoketjua:X3:

Mutta muistakaa sitten kaikki, että jo ensimmäinen rokote tähän antaa huimia tuloksia ja hyvän suojan. Näen tuloksen jo nyt tosi, tosi hyvänä!

Igorilta hyvä kirjoitus variantti-rokotteista, niiden haasteista ja riskeistä:

-Moderna kehitti oman alkuperäisen mRNA piikin kahdessa päivässä, mutta nyt kaikki yritykset tehdä omikroni piikki ovat feilanneet.

-mRNA piikin toiminta perustuu vasta-aineeseen, joka on viruksen piikkiproteiinille. Virus mutatoituu juuri tämän piikin osalta jatkuavsti. Tämän vuoksi tällä tekniikalla ei tule ikinä toimivaa tuotetta.

-Piikittömillä infektiosta saatu immuniteetti kehittää hyvin vasta-aineita myös viruksen stabiilina pysyvälle ydinproteiinille. Piikitetyillä ja varsinkin boostatuilla tämä on paljon heikompaa. Tästä johtuu uudelleeninfektiot piikitetyillä.

-Jos nyt kehitetään uusi mRNA piikki joka pyrkii kehittämään vasta-aineita viruksen ydinproteiinille, niin tällä voi olla myös haitallinen vaikutus myös piikittömien immuniteettiin, joka on tartunnasta saatu. Toivottavasti nämä tuotteet ei ikinä päädy myyntiin.

Tässä vielä hyvä katsaus modernan tutkimuksiin:

Do it! It must be done! Ja mahdollisimman uhkaavan kuuloisella aloituksella. Odotan inn.. krhm... Kauhulla tulevaa syksyä. Tällä kertaa aivan varmasti kuolemme kaikki!
Jos tästä punaperserokosta tulee samanlaiset hysteriat sun muut niin mulla ei oo pienintäkään aikomusta lähteä mukaan. Koronaperseily veti jo pinnan sen verran kireälle.

Saas ny taas nähdä millaisessa paskassa joudutaan kahlaamaan.

Jos tästä punaperserokosta tulee samanlaiset hysteriat sun muut niin mulla ei oo pienintäkään aikomusta lähteä mukaan. Koronaperseily veti jo pinnan sen verran kireälle.

Saas ny taas nähdä millaisessa paskassa joudutaan kahlaamaan.
Sama ilmiö täällä eikä se ole palautunut normaaliksi. Vielä 3 vuotta sitten olin hermot oli kuin lehmällä. Ihon alle ei päässyt mitenkään. Nykyään visiiri huurtuu jo ihan pienistäkin asioista. Onneksi ulosannin filtteri sentään vielä pelaa mutta verenpaineet ja sykkeet kyllä nousee kyllä helposti. Joka päivä jossain vaiheessa joutuu menemään autoon tai autotalliin istumaan ja ottamaan kierroksia alas.

Ai että mä jo niiiin ootan tulevia meemejä ja tulevia räkänauruja tästä APINArokosta:ROFLMAO: Eihän tässä kohta malta enään syksyyn odottaa... toivottavasti ei tartteekaan:giggle:

Ehkä voisi pikkuhiljaa alkaa vääntämäänkin jo paviaanirokkoketjua:X3:

Mutta muistakaa sitten kaikki, että jo ensimmäinen rokote tähän antaa huimia tuloksia ja hyvän suojan. Näen tuloksen jo nyt tosi, tosi hyvänä!
1653222813448.png

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Viimeksi muokattu:

Aika hurjaa. Ensimmäistä kertaa näen että valtamedia puolustaa rokottamatonta henkilöä. Vai onko express osa valtamediaa?

Missä mRNA siellä ongelma:

Tumman vihreä = paljon piikkiä. Tumma oranssi = paljon koronaa.
katso liitettä 241329
Kannatti tuhota immuniteetti.

Mitähän itsellekin olis käyny jos ois alkanu leikkimään tällä paskalla.

Huvittaa miten joku WHO ja Bill Gates leikkii jotain jumalaa ja ja no taitaa tehdä vain sen mitä Bill haaveili jo vuosia sitten eli vähentää maailman väestöä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom