Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Tuossa jotain listaa koronakäytännöistä eri maissa. Kannattaa tarkastaa vielä ennen reissua ettei tule yllätyksiä.

En taida päästä kanarialle ensi talvenakaan. Kolmas välivuosi. 🤬

"Ilman rokotuksia mutta koronatestillä (kannattaa tarkistaa etukäteen, riittääkö pelkkä antigen-testi) voi matkustaa esimerkiksi Italiaan, Espanjaan, Portugaliin, Kyprokselle, Ranskaan, Turkkiin, Dubaihin (ja muihin Arabiemiraatteihin), Seychelleille, Egyptiin, Kap Verdelle, Sri Lankaan ja Etelä-Afrikkaan."

Voihan apinarokko. Eniten harmittaa mm ravintoloiden,keikkajärjestäjien ja esiintyjien puolesta jos paska osuu taas tuulettimeen.

Nyt olisi henkisesti ja taloudellisesti tarvittu hyvä, normaali kesä.

Tämä näyttää lähtevän menemään ihan tutun kaavan mukaan!

283026386_3167412786864485_2470925696417510050_n.jpg
Noniin, eli tämän kusetuksen avulla rokotetaan sitten kaikki alle 45-vuotiaat.

En vitussa ota.

Linkin jutussa lisää tuosta uudesta vedätyksestä. On kyllä aivan turhaa edes yrittää väittää, ettei tämä(kin) ole etukäteen suunniteltu juttu.

Ei minuakaan juuri naurata, mitä kaikkea näistä ylilyönneistä on seurannut. Siksipä en oikein jaksa ymmärtää tätä toistuvaa olkiukkojen pystyttämistä - argumentoidaan nokkelasti lööppiotsikoita vastaan tai rakennetaan mielipiteitä "quote miningin" varaan. Ei näillä mitään muutosta saavuteta, ainoastaan kerätään samanmielisten peukutuksia.
"en tykkää kun asioista puhutaan ääneen"

Juu mikään ei ole muuttunut sielläpäässä

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Sivistymättömät ja syrjäytyneet eivät siis sairasta ja fiksut ja sosiaaliset kärsii 2 kuukautta koronasta ja itkee vielä senkin jälkeen miten ei saa henkeä.
Onneksi olen tyhmä ja moukka, kuulostaa sen verran raskaalta tollainen kuukausia kestävä flunssan sairastelu ja hengitysvaikeudet.

IMG-20220521-WA0007.jpg

Sitä mä en ymmärrä että mitä pahaa joku noille hyvää tarkoittaville altruisteille haluaisi tehdä? Jos kerran tietää että on itse toiminut täysin oikein niin ei varmastikaan ole syytä vilkuilla olan yli?

Oon varmaan sitä eliittiä, kun ei oo korona iskeny eikä muutkaan pöpöt eikä taudit vaikka on rokotteita täys satsi. Elänyt myöskin ihan normielämää ja matkustellu minkä kerinny.
Mutta täällä ei meno muutu.

Runkkailkaa rauhassa. Mä jatkan normielämää.

Oon varmaan sitä eliittiä, kun ei oo korona iskeny eikä muutkaan pöpöt eikä taudit vaikka on rokotteita täys satsi. Elänyt myöskin ihan normielämää ja matkustellu minkä kerinny.
Mutta täällä ei meno muutu.

Runkkailkaa rauhassa. Mä jatkan normielämää.
Miten ihmeessä sä voisit koronan sairastaa kun jo tuplarokotetut eivät voi tautia saada ollenkaan? Vai uskotko joihinkin salaliittoteorioihin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom