Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Onko muilla ollut Omikronin kanssa oksentelua? Itsellä viime viikolla pari päivää puolikuntoinen olo, pientä kurkkukipua, kuiva kurkku ja nuhaa. Viikonloppuna sitten vatsa tyhjeni molemmista päistä ja lihassärkyä alaselässä sekä reisissä. Mitään testejä en tietystikään ole tehnyt.

No keksitkö millä mekanismilla rokote aiheuttaa noita kuukautisten muutoksia, vuotojen alkamista uudelleen vanhemmille naisille, sydänoireita joillekin, hermosto oireita (esim. se koripalloilija tyttö josta joku kirjoitteli ) jne jne.

Eikä ollut mikään mykoplasma tällä neidolla.
Se ettei sinulle tullut mitään, ei todista suuntaan eikä toiseen isossa mittakaavassa tuleeko joillekin ties mitä noista.
Mistäs sinä tiedät mikä neidolla oli? Testattiin kaikki maailman sairaudet ja tartuntataudit ja lopputulemana oli että rokote sen aiheutti? :) Esim mykoplasmaa ei juuri testata ellei ole erityistä syytä tai sitä ei älyä lääkäriltä vaatia, vaikka hyvin yleinen basili onkin.

Kuukautishäiriöt uskon (ne on hemmetin herkkä systeemi muutenkin ja en ole koskaan seurustellut naisen kanssa jolla ei olisi ollut niiden kanssa epäsäännöllisyyksiä, mikä tahansa virusinfektio tai stressi yms voi ne sotkea hetkeksi), vyöruusun ilmaantumisen uskon, harvinaiset veritulpatkin uskon, sydänlihastulehdukset uskon. Kuukausien kuumeilua en ihan rehellisesti usko, ellei joku minua viisaampi selitä mulle miten se on mahdollista.

Valtaosa selvii ihan lievin jutuin rokotteesta. Jos joku niistä vakavempia saa, niin kyllä siellä taustalla on jotain muuta. Muuten sen pitäis aiheuttaa lähestulkoon kaikille. Ja sitä se ei todellakaan tee.

Vasta uutisoitiin, että 15% naisilla menee rokotteesta kuukautiset sekaisin. Itse pidän tuollaista melko huolestuttavana. Monella naisella on tosi säännölliset kuukautiset ja kuukautiset on aika vahvasti yhteydessä hedellmällisyyteen. Niin en ihan olankohautuksella tuollaisia oireita kuittais. 15% on ihan hemmetin iso osuus, ainakin minun mielestä.

Siihen vielä tälläinen tieto:

• Kaikki alle 55-vuotiaana kuolleet olivat miehiä, ja alle 65-vuotiaana kuolleistakin lähes 90 prosenttia oli miehiä.

Suomessa ei siis ole kuollut yhtään alle 55 vuotiasta naista koronaan. Ja alle 65 vuotiaista lähes 90% on miehiä. Noh... kuinka tarpeen tämä rokote on nyt vaikka alle 55 vuotiaille naisille?

Kyllä mä muistan että olet aiemmin postaillut sen twiittejä ym. Kait olin sitten väärässä? Samapa tuo.
Eipä tuolla oikee merkitystä ole. :)
Onko muilla ollut Omikronin kanssa oksentelua? Itsellä viime viikolla pari päivää puolikuntoinen olo, pientä kurkkukipua, kuiva kurkku ja nuhaa. Viikonloppuna sitten vatsa tyhjeni molemmista päistä ja lihassärkyä alaselässä sekä reisissä. Mitään testejä en tietystikään ole tehnyt.
Naapuri sano, että sillä tuli alakautta. Muuten täsmälleen samaa.
Mutta otos koko on aika pieni.:)

Valtaosa selvii ihan lievin jutuin rokotteesta. Jos joku niistä vakavempia saa, niin kyllä siellä taustalla on jotain muuta. Muuten sen pitäis aiheuttaa lähestulkoon kaikille. Ja sitä se ei todellakaan tee.

Niin.. Nyt on vaan erona se ettei korona aiheuta terveille ja nuorille käytännössä mitään mut piikit aiheuttaa. Korona taas 99,9% tapauksissa sairaita ja vanhoja

Kuulin juuri viime viikolla tapauksesta, jossa omikronin kanssa/takia oksentelu veti kropan niin kuivaksi, ettei kotihoidolla pärjännyt. Tiedä sitten miten yleistä moinen on oman kuplani ulkopuolella.

Valtaosa selvii ihan lievin jutuin koronasta(jotkut ei saa sitä ollenkaan). Jos joku niistä vakavempia saa, niin kyllä siellä taustalla on jotain muuta. Muuten sen pitäis aiheuttaa lähestulkoon kaikille. Ja sitä se ei todellakaan tee.

Mistäs sinä tiedät mikä neidolla oli? Testattiin kaikki maailman sairaudet ja tartuntataudit ja lopputulemana oli että rokote sen aiheutti? :) Esim mykoplasmaa ei juuri testata ellei ole erityistä syytä tai sitä ei älyä lääkäriltä vaatia, vaikka hyvin yleinen basili onkin.

Kuukautishäiriöt uskon (ne on hemmetin herkkä systeemi muutenkin ja en ole koskaan seurustellut naisen kanssa jolla ei olisi ollut niiden kanssa epäsäännöllisyyksiä, mikä tahansa virusinfektio tai stressi yms voi ne sotkea hetkeksi), vyöruusun ilmaantumisen uskon, harvinaiset veritulpatkin uskon, sydänlihastulehdukset uskon. Kuukausien kuumeilua en ihan rehellisesti usko, ellei joku minua viisaampi selitä mulle miten se on mahdollista.

Viittitkö vielä vängätä jos hänen äidin kirjottamana teksti ettei se johtunu rokotteeeesta?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo vaimo oksensi ja minua kuvotti koko taudin ajan. Olisin voinut oksentaa milloin vaan mutta sain jotenkin pidettyä koronarajoituspalautteen sisällä. Kipuja oli myös lihaksissa ja keuhkoissa + voimaton olo.

Mites ihmeessä se Sane jälleen kerran kertoi niitä totuuksia tutkimuksista maskien hyödyistä ja rokotteen kyvystä estää tartuntoja.

Kommentoikaas nyt Mikasa, kappalainen & Co. Onko Sane pelkkä venäjän maksama foliohattu vai mikä juttu?
Jussi Sane tuossa sanoi, että rokotteiden tarkoitus on ollut tautitaakan vähentäminen, missä rokotteella on onnistuttukin. Piti myös alunperin ylioptimistisena tavoitteena että nykyiset rokotteet estäisi tehokkaasti tartuntoja.

Oliko tässä jotain kohahduttavaa? Ainakin itse pitänyt tuota selvänä asiana jo pitkään. Hyvä keskustelu kyllä sen perusteella mitä pätkän kuuntelin.

Mulla oli omicronissa maha yhden päivän kunnon ribbellä. Oksentelua ei kyllä ollut, mutta muuten samankaltaiset oireet kun sulla.

Taas eilen kuuli juttua kuinka syöpä diagnoosin saaneen remisissiossa ollut syöpä rehahti kasvuun jälkeen piikityksen jälkeen.
Alkaa näitä "sattumia" olemaan liikaa ja tuo selvästi aiheuttaa kovia reaktioita kehossa mistä kukaan ei varmaan tiedä mitään... edes tekijät.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom