Voisko kuukausia kestänyt kuumeilu olla kuitenkin jostain muusta kotoisin kuin rokotteesta, esim mykoplasma? En toki ole lääketieteen ammattilainen, mutta vähän vaikea keksiä millä mekanismilla rokote moista voisi aiheuttaa.Muutama kaveri ja heidän puolisonsa alkanut katumaan piikkejä. Yksi pariskunta oli todella helpottunut, että sairastivat juuri taudin, kun nyt ei tarvi mennä ottamaan kolmos piikkiä. Yhdelle neidolla oli tullut tokan piikin jälkeen kuukausia kestänyt kuumeilu ja korona kun löysi osoitteensa heille -> viikko kovassa kuumeessa. Oli jo päättänyt ettei mene ottamaan kolmosta ja helpottunut hänkin nyt ettei tarvi mennä ottamaan kolmosta.
Saas nähdä kauan hänellä kestää parantua kokonaan.
Luulen, että kolmos piikkiä ottaa reilusti vähemmän kuin kakkosen. Sen verran monelle alkaa olemaan selvää, ettei piikki estä taudin saamista eikä levittämistä. Eikä taudin kuva välttämättä ole perusterveille alle 50v sen ihmeellisempi oli rokotteita tai ei.
Nämä omat tutut joilla piikit tuplana sairastaneet taudin semisti pahempana kuin itse natuna.
Muuten olen kyllä ihan samaa mieltä, ei tolle 3. rokotteelle perusterveelle ei-vanhukselle taida juuri syytä olla. Itse sen päätin kummiskin ottaa, päivän miedolla lämpöilyllä onneksi selvisin kuten oletinkin. Veikkaan että 3. rokotteen osalta kattavuus jää reilusti alle 60%. Alkaa tuo tahti jo hidastumaan selkeesti: