Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Muutama kaveri ja heidän puolisonsa alkanut katumaan piikkejä. Yksi pariskunta oli todella helpottunut, että sairastivat juuri taudin, kun nyt ei tarvi mennä ottamaan kolmos piikkiä. Yhdelle neidolla oli tullut tokan piikin jälkeen kuukausia kestänyt kuumeilu ja korona kun löysi osoitteensa heille -> viikko kovassa kuumeessa. Oli jo päättänyt ettei mene ottamaan kolmosta ja helpottunut hänkin nyt ettei tarvi mennä ottamaan kolmosta.
Saas nähdä kauan hänellä kestää parantua kokonaan.

Luulen, että kolmos piikkiä ottaa reilusti vähemmän kuin kakkosen. Sen verran monelle alkaa olemaan selvää, ettei piikki estä taudin saamista eikä levittämistä. Eikä taudin kuva välttämättä ole perusterveille alle 50v sen ihmeellisempi oli rokotteita tai ei.
Nämä omat tutut joilla piikit tuplana sairastaneet taudin semisti pahempana kuin itse natuna.
Voisko kuukausia kestänyt kuumeilu olla kuitenkin jostain muusta kotoisin kuin rokotteesta, esim mykoplasma? En toki ole lääketieteen ammattilainen, mutta vähän vaikea keksiä millä mekanismilla rokote moista voisi aiheuttaa.

Muuten olen kyllä ihan samaa mieltä, ei tolle 3. rokotteelle perusterveelle ei-vanhukselle taida juuri syytä olla. Itse sen päätin kummiskin ottaa, päivän miedolla lämpöilyllä onneksi selvisin kuten oletinkin. Veikkaan että 3. rokotteen osalta kattavuus jää reilusti alle 60%. Alkaa tuo tahti jo hidastumaan selkeesti:
1644828210581.png

Mikasan "proffa" roolitus myös jäänyt vähemmälle. Taitaa olla vähän vaikea tässä vaiheessa koittaa lobata tätä kusetusta vai vedetäänkö covid fanbasessa henkeä kanssa jos tulis vaikka joku uusi mörkö taas niin voisi alkaa värikynäkaavioita laittamaan enemmän.

Käärmeiden takit kääntyy tai vähintään käärmeet piilottelee..

Tää oli hyvä!

Yhtäläisyyksiä covid- ja ilmastonmuutoskeskustelun ja näihin liittyvän tieteentekemisen välillä on hälyttävän paljon.

Ilmastonmuutospuolesta kiinnostuneille suosittelen muuten äskettäin ilmestynyttä Roganin jaksoa 1776 / Steven Koonin. Tuo aika hyvin esiin juurikin noita yllä mainittuja ongelmia ilmastotieteen osalta.

Tää oli hyvä!

Yhtäläisyyksiä covid- ja ilmastonmuutoskeskustelun ja näihin liittyvän tieteentekemisen välillä on hälyttävän paljon.

Ilmastonmuutospuolesta kiinnostuneille suosittelen muuten äskettäin ilmestynyttä Roganin jaksoa 1776 / Steven Koonin. Tuo aika hyvin esiin juurikin noita yllä mainittuja ongelmia ilmastotieteen osalta.
Ilmastoposeeraus.

project veritas paljastuksissahan se CNN pomo kertoi piilokameraan, että ilmastonmuutos on covidin jälkeen isoja aiheita mitä aletaan pakottamaan kunnolla.

Mikasa fanitti Sanea pitkän aikaa, mutta se loppui joku aika sitten kun Sane alkoi olemaan enemmän näkyvillä. Ainakaan en muista että mikasa olisi enää linkitellyt Sanen juttuja. @mikasa90 Menikö oikein? :rolleyes:
Kui loppu fanittaminen? Justhan mää postasin yhen videon missä se oli eilen. Sekä twiittejäkin postannu häneltä.
Miten se näkyy mun fanituksen loppuminen. Oon mä ole muistaakseni sähköposti yhteydessäki ollu sanoen.

Outoja olettamuksia ihmiset tekee.

Kui loppu fanittaminen? Justhan mää postasin yhen videon missä se oli eilen. Sekä twiittejäkin postannu häneltä.
Miten se näkyy mun fanituksen loppuminen. Oon mä ollu muistaakseni sähköposti yhteydessäki saneen.

Piti ihan tarkistaa. Eilen sanen podcastin klo 13.46 olen itse postannu.

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voisko kuukausia kestänyt kuumeilu olla kuitenkin jostain muusta kotoisin kuin rokotteesta, esim mykoplasma? En toki ole lääketieteen ammattilainen, mutta vähän vaikea keksiä millä mekanismilla rokote moista voisi aiheuttaa.

Muuten olen kyllä ihan samaa mieltä, ei tolle 3. rokotteelle perusterveelle ei-vanhukselle taida juuri syytä olla. Itse sen päätin kummiskin ottaa, päivän miedolla lämpöilyllä onneksi selvisin kuten oletinkin. Veikkaan että 3. rokotteen osalta kattavuus jää reilusti alle 60%. Alkaa tuo tahti jo hidastumaan selkeesti:

No keksitkö millä mekanismilla rokote aiheuttaa noita kuukautisten muutoksia, vuotojen alkamista uudelleen vanhemmille naisille, sydänoireita joillekin, hermosto oireita (esim. se koripalloilija tyttö josta joku kirjoitteli ) jne jne.

Eikä ollut mikään mykoplasma tällä neidolla.
Se ettei sinulle tullut mitään, ei todista suuntaan eikä toiseen isossa mittakaavassa tuleeko joillekin ties mitä noista.

Pientä updatea. Tässä nyt 2vkoa ollut pois salilta, sinänsä vittumainen tauti, kuten influenssat itselläni usein, että semmonen snadi lima kurkussa ja ääni vähän käheänä edelleen ja hetkittäin yskittää kovasti. Eli ihan kokonaan ei ole vieläkään mennyt ohi. Lisäksi, jos rehkii liikaa, niin vielä(kin) väsyy aika selkeästi enemmän kuin normaalisti. Usein iltapäivällä iskee ihan tappoväsymys ja pakko nukkua pienet päiväunet.

Kai tässä tällä viikolla jo salille pääsee, mutta on harmittavati nyt jo reilu viikko ollut melkein terve, mutta tuo rasituksen jälkeinen selkeä yliväsyminen ja hetkittäiset yskäkohtaukset estävät nyt edelleen liikunnan pariin palaamisen.

Sinänsä tämä ei ole itselleni mitenkään ihan poikkeuksellista, koska aiemmin olllyt mykoplasma joka kesti (on/off) oikeastaan yhden kevään ja 2019 alkuvuodesta influenssa tms. joka kesti reilun kuukauden.

Mielenkiintoista on, että tuplarokotetulla vaimollani vielä pahemmat väsymysoireet ja nokka vuottaa ja yskä jatkuvampaa. Ihmetellyt itsekin, miksi hänellä oireet edelleen pahempia. No, yksilöitä ollaan kaikki.

Valtaosa selvii ihan lievin jutuin rokotteesta. Jos joku niistä vakavempia saa, niin kyllä siellä taustalla on jotain muuta. Muuten sen pitäis aiheuttaa lähestulkoon kaikille. Ja sitä se ei todellakaan tee.

katso liitettä 239167

1644832159067.png

Yllättävän jyrkkään laskuun tosiaan lähtenyt 3. rokotuksen ottaminen.

katso liitettä 239170

Yllättävän jyrkkään laskuun tosiaan lähtenyt 3. rokotuksen ottaminen.
Mun arvio oli muistaaksei ottaen huomioon ykkös ja kakkos annokset noin 55% ottaa kolmosen. Kolmosen on nyt ottanu noin 2,7miljoonaa.
----

Viimeisin sekä 1, 2, 3 ja 4 viikkoa sitten

sairaalahoidossa
 684 667 671 691 681
heistä tehohoidossa
 40 39 50 50 62

Valtaosa selvii ihan lievin jutuin rokotteesta. Jos joku niistä vakavempia saa, niin kyllä siellä taustalla on jotain muuta. Muuten sen pitäis aiheuttaa lähestulkoon kaikille. Ja sitä se ei todellakaan tee.

"As Many as 80 Percent of People with COVID-19 Aren’t Aware They Have the Virus"​

Valtaosa selvii ihan ilman mitään oireita koronasta. Jos joku siitä vakavempia oireita saa, niin kyllä siellä taustalla on jotain muuta. Muuten sen pitäis aiheuttaa lähstulkoon kaikille. Ja sitä se ei todellakaan tee.

"As Many as 80 Percent of People with COVID-19 Aren’t Aware They Have the Virus"​

Valtaosa selvii ihan ilman mitään oireita koronasta. Jos joku siitä vakavempia oireita saa, niin kyllä siellä taustalla on jotain muuta. Muuten sen pitäis aiheuttaa lähstulkoon kaikille. Ja sitä se ei todellakaan tee.
Tämäkin pitää about paikkansa.

Taitaa olla omikronin kohdalla vielä suurempi osuus. Ja hyvä näin.

Miten se näkyy mun fanituksen loppuminen. Oon mä ole muistaakseni sähköposti yhteydessäki ollu sanoen.

Kyllä mä muistan että olet aiemmin postaillut sen twiittejä ym. Kait olin sitten väärässä? Samapa tuo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom