Välillä tuntuu, että tää touhu täällä on kuin lapset hiekkalaatikolla. Näin niinkuin kärjistetysti..."minun minun minun lelu, et vie (mielipide)..". Muistatte sitä aikaa kun joku tuntematon otti sulta pentuna lelun sinun käsistä.
Onkohan täällä kukaan nimimerkki muuttanut mieltään rokotusten ja tän plandemian suhteen "käsi pystyyn" - tyylillä?
Itse nään tuon miekkarin Hesassa ihan saatanan hyvänä! Ihan sama miten paljon siellä on porukkaa. Näen, että moni herää (jos on herätäkseen) kun tästä on PAKKO suomen paskamediankin uutisoida. Jumalauta, että mä onanoin tälle asialle niinku mikasa ja toverit käyrilleen
Mutta aikuisten oikeasti... on paljon vanhempia ihmisiä jotka ei tiedä muusta kuin Suomen valtamediasta mitä ne seuraa. Nyt ne jotkut jopa ihmettelee, että mikä siellä ulkona paukkuu ja hirvee meteli. Näin sitä tietoa vaan julistetaan ja tehdään "aivopesua" takaisin siihen normaaliin mitä me kaikki elettiin ennen tätä kusetusta ja aivopesua pelkoon.
Jumalauta, kiitos koronan.. ihmiset on yhdistyneempiä maailmalaajuisesti nyt kuin koskaan ennen. Tässä on myös se hyvä puoli, että ihmiset kun on kerran jo nousseet tämmöistä paskaa vastaan niin siihen on helpompi nousta taas seuraavalla kerralla. Jos muistatte kuinka jännitti luokan eteen mennä ekaa kertaa pitämään esitys niin toinen kerta oli helpompi jne.
Elän sittenkin vitun hienossa maassa! Alussa olin, että ei saatana mitä päättäjiä meillä on jne... sitten kun alkoi tää juttu paljastua niin tässähän tuntee itsensä jopa yllättävän älykkääksikin
Huomaa miten paljon ihmiset yhdistyvät ja näkevät lopulta asiat samalla tavalla.
Toki monella on sitten se heilurin vastaliike tulossa mistä täälläkin on puhuttu. Eli kun huomaa, että onkin mennyt ottamaan piikit ja alistunut aivopesun edessä... se on oikeesti kova paikka monelle...olisi itsellekin ja häviäisin täältä foorumilta vähin äänin.
Mutta joo, on tässä vielä taistelua edessä... tämä on ainakin helvetin hyvää settiä mitä nyt tapahtuu maailmalla ja Suomeessa nimenomaan.
Olisikohan muuten natsi-saksa toteutunut miten hyvin jos olis ollut netit siihen aikaan...