Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Ai ne se että kerron jonkin "uutisen" olevan paskapuhetta ns fake news on trollausta? Minun mielestä on hyvä että joku hieman tarkentaa faktoja, erittäin moni kuitenkin vain uskoo sen yhtään kyseenalaistamatta.

Ts teen samaa kuin muutkin tässä ketjussa, kerron mikä on propagandaa, se että olemme eripuolilla ei tee minusta trollia.

Aiemminkin olen sanonut mutta sanon uudelleen, en itsekkään kannata pakkorokotuksia, mielestäni kaikkien täytyisi saada päättää itse
Sullahan on ne kaikki "faktat" 🤣

ottiko älälle niin paljon tämä meidän foliohattuilu?
Ei ole minun tyylistä nimitellä ketään foliohatuksi, uskoa saa minun puolesta mihin haluaa mutta olisi hyvä jos jokainen omaisi tai opettelisi edes hieman lähdekritiikkiä eikä uskoisi aivan kaikkea mitä twitterissä tai mv-lehdessä tai vaikka iltalehdessä kirjoitetaan

Ei ole minun tyylistä nimitellä ketään foliohatuksi, uskoa saa minun puolesta mihin haluaa mutta olisi hyvä jos jokainen omaisi tai opettelisi edes hieman lähdekritiikkiä eikä uskoisi aivan kaikkea mitä twitterissä tai mv-lehdessä tai vaikka iltalehdessä kirjoitetaan
Mistä itse luet ne uutiset joita uskot? Kerro se salainen metodi jolla saat sen oman totuuden selville... tai ainakin lähelle? Luettele ne? Tämä ei ole vittuilua... olisi mielenkiintoista nähdä ihan www - alkuisia linkkejä?

Täällähän nimenomaan luetaan ja tutkitaan muutakin kuin jotain iltapaskaa joka vetää sitä omaa linjaa niin pitkään kuin mahdollista. Samoin mv-lehti loppujen lopuksi harvoin on monella se varsinainen uutislähde. Twitterissä saa todellakin hyviä linkkejä miljoonilta käyttäjiltä eri sivustoille ja tutkimuksiin...sitäkin pitää vaan seurata monipuolisesti..

Onhan tää nyt Suomen lähihistorian isoin laiton mielenosoitus ja en muista, että missään muussa olis tukittu teitä ajoneuvoilla. Todella selkeän viestin antaa kyllä, että isolla osaa kansaa kypsyttää. Oli myös isompaa kalustoa ja rekkaa paikalla. En tosiaan odottanu et näin iso tapahtuma tästä tuli. Hienoo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onhan tää nyt Suomen lähihistorian isoin laiton mielenosoitus ja en muista, että missään muussa olis tukittu teitä ajoneuvoilla. Todella selkeän viestin antaa kyllä, että isolla osaa kansaa kypsyttää. Oli myös isompaa kalustoa ja rekkaa paikalla. En tosiaan odottanu et näin iso tapahtuma tästä tuli. Hienoo.

Jep! Todella onnellinen tästä!

Jep ja sekä avaa pelin vastaaville sekä isommille seteille.

Hallinto avaa pandoran lippaita ja niihin vastataan. Aika helposti saa kansa polvilleen tahot, kun vetää yhteen hiileen ja nopeasti tämäkin syntyi.
Jos hallinto jatkaa touhuja niin sitten vedetään 3x kovempaa.

Meinasin jo kommentoida aiemmin että kohta ne idarit alkaa varmaan ampumaan raketteja...
Minähän kannatan tuota mielenosoitusta mutta aivan ääliömäistä odottaa että sinne tulee rekkoja pilvin pimein, ketään ei kiinnosta sinne tulla ja ne muutama joita kiinnostaa vähän niin onneksi on jostain huitulan vitusta ettei rahat riitä ajella tuonne.
Eikös nää rekat ollu pysäytetty jonnekin kehä kolmosen ulkopuolelle? Ymmärtääkseni siellä oli paljon tulossa?

Meinasin jo kommentoida aiemmin että kohta ne idarit alkaa varmaan ampumaan raketteja...
Minähän kannatan tuota mielenosoitusta mutta aivan ääliömäistä odottaa että sinne tulee rekkoja pilvin pimein, ketään ei kiinnosta sinne tulla ja ne muutama joita kiinnostaa vähän niin onneksi on jostain huitulan vitusta ettei rahat riitä ajella tuonne.
Mitäs sä selität? Tuolla on vitusti porukkaa.
Alat kuulostamaan vähän oudolta tässä yhteydessä.
Autoja tosiaan pysäytetty paljon ulkopuolelle mutta meinaavat vissiin jättää vehkeet siihen ja lähtevät kävelemään kohti päämäärää missä ovatkin jumissa. Sehän on hyvä taktiikka.

Itsekin olen korona-positiivinen, ei toi nyt rekkaralli ole, mutta joku autosaattue. Keli vielä paska, niin onhan toi kova juttu että noinkin paljon porukkaa löytänyt perille ja laittanut tien poikki, mikä nyt oli kai se tarkoituskin. Vaikka vaatimukset ja järjestely nyt aika sekavia onkin olleet. 😅 Vasuri Twitter ainakin liekeissä, poliisia syytetään persuilusta ja puoluellisuudesta.🤣 Ei näköjään luoteta virkavaltaan.

PS. Nyt näköjään oli jo jotain nahistelua, mutta muuten hyvä meininki. Pakko sanoa, että tietyllä lailla harmittaa että en lähtenyt paikalle. Jos homma jatkuu ja viestintä paranee, niin onhan tuokin äänen tuominen esille.

Haluuko joku kertoa mitä paskaa noissa pfizerin rokotteissa on. Avokki siis ottanu samaan olkapäähän molemmat piikit ja olkapää ku on tatuoitu niin pistokohdista tatuointi menny vähän niinku pilalle. Kuiva läiskä ja näyttää vähä ku ois ollu joku palovamma ollu

Välillä tuntuu, että tää touhu täällä on kuin lapset hiekkalaatikolla. Näin niinkuin kärjistetysti..."minun minun minun lelu, et vie (mielipide)..". Muistatte sitä aikaa kun joku tuntematon otti sulta pentuna lelun sinun käsistä.

Onkohan täällä kukaan nimimerkki muuttanut mieltään rokotusten ja tän plandemian suhteen "käsi pystyyn" - tyylillä?

Itse nään tuon miekkarin Hesassa ihan saatanan hyvänä! Ihan sama miten paljon siellä on porukkaa. Näen, että moni herää (jos on herätäkseen) kun tästä on PAKKO suomen paskamediankin uutisoida. Jumalauta, että mä onanoin tälle asialle niinku mikasa ja toverit käyrilleen :pano:

Mutta aikuisten oikeasti... on paljon vanhempia ihmisiä jotka ei tiedä muusta kuin Suomen valtamediasta mitä ne seuraa. Nyt ne jotkut jopa ihmettelee, että mikä siellä ulkona paukkuu ja hirvee meteli. Näin sitä tietoa vaan julistetaan ja tehdään "aivopesua" takaisin siihen normaaliin mitä me kaikki elettiin ennen tätä kusetusta ja aivopesua pelkoon.
Jumalauta, kiitos koronan.. ihmiset on yhdistyneempiä maailmalaajuisesti nyt kuin koskaan ennen. Tässä on myös se hyvä puoli, että ihmiset kun on kerran jo nousseet tämmöistä paskaa vastaan niin siihen on helpompi nousta taas seuraavalla kerralla. Jos muistatte kuinka jännitti luokan eteen mennä ekaa kertaa pitämään esitys niin toinen kerta oli helpompi jne.

Elän sittenkin vitun hienossa maassa! Alussa olin, että ei saatana mitä päättäjiä meillä on jne... sitten kun alkoi tää juttu paljastua niin tässähän tuntee itsensä jopa yllättävän älykkääksikin😁 Huomaa miten paljon ihmiset yhdistyvät ja näkevät lopulta asiat samalla tavalla.
Toki monella on sitten se heilurin vastaliike tulossa mistä täälläkin on puhuttu. Eli kun huomaa, että onkin mennyt ottamaan piikit ja alistunut aivopesun edessä... se on oikeesti kova paikka monelle...olisi itsellekin ja häviäisin täältä foorumilta vähin äänin.

Mutta joo, on tässä vielä taistelua edessä... tämä on ainakin helvetin hyvää settiä mitä nyt tapahtuu maailmalla ja Suomeessa nimenomaan.

Olisikohan muuten natsi-saksa toteutunut miten hyvin jos olis ollut netit siihen aikaan...🤔

Haluuko joku kertoa mitä paskaa noissa pfizerin rokotteissa on. Avokki siis ottanu samaan olkapäähän molemmat piikit ja olkapää ku on tatuoitu niin pistokohdasta tatuointi menny vähän niinku pilalle. Kuiva läiskä ja näyttää vähä ku ois ollu joku palovamma ollu
Onko tuo jäänyt ihan pysyvästi?Jos on mahollista niin laita kuva.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom