Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
En myöskään ole trolli
Sinä olet tietynlainen trolli NasseSetä. Sä olet liittynyt tänne pakkotoistoon uutena käyttäjänä ja sun kaksi ekaa viestiä oli maahanmuuttoketjuun ja nekin samantyylisiä mitä tänne oot kirjoitellut. Teidät on niin helppo bustaa. Sä olet joko:

A. Täällä toisillakin tunnuksilla ja et halua kirjoittaa aikaisemmalla tunnuksella että et "leimaudu".

B. Seurannut ilman tunnuksia tätä ketjua ja nyt sun piti päästä pätemään ja vastustamaan sekä kääntämään kelkkaa täällä keskustelussa. Sulla oli se tarve. Eikä mitään ymmärrän kyllä, se on ihan luontaista.. saa tänne tulla kirjoittelemaan, mutta teidät vaan jo tunnistaa niin helposti.

Tässä sen vaan näkee, että oot ollut 2 vuotta hiljaa... ja nyt kun tämä koronakusetus alkaa paljastua niin sinäkin astut kuvioon sepittämään ja puolustelemaan.

Ok. Eli kutsuminen maailman piikitetyimmäksi maaksi on vain pelkkää pelon lietsontaa, propagandaa, mielikuvien vääristelyä eikö totta?
Väärin. Se on maailman kärjessä eniten boostattu maa.

Mitä tulee propagandaan ja mielikuvien vääristelyyn, niin sitä on tehnyt poliitikot ja valtamedia jo 2 vuotta. Nyt on viimeistään aika vastata samalla mitalla eri käytetään juuri samoja propaganda-aseita vihan lietsomiseen noita sekopäisiä korruptoituneita hallituksen kommunisteja kohtaan. Tärkeitä on saada kansan raivo kohdistettua sinne minne se kuuluukin eli hallitukseen ja piikkipakottajiin, keinolla millä hyvänsä. Propaganda ja puolitotuudet on hyvä keino.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paljo tuol on porukkaa ?? oisko joku 5-10 tuhatta ?? koht rekat paikalle !! BOOOM !

Joku tais täälläki vaittää et toi on iha lussahtanu :ROFLMAO::ROFLMAO: Yli 9000 tuhatta katsojaa levelin live striimis !! UUS ennätys !!! BOOOOOM !!

Miksi ja minkä takia aiheuttaa myötähäpeää ? Hävettääkö, koska ei ole haettu virallista mielenosoituslupaa?
Täytyy myöntää, etten ole striimejä itse tapahtumasta nyt seurannut, mutta etukäteen somessa ja nyt somessa osa vaadituista asioista, on vähän liian randomia omaan makuun.

Ehkä olen seurannut uutisointia ja keskusteluja vain vääristä lähteistä, mutta kaikkea mahdollista pressan erosta lähtien mainittu mielenilmauksella ajettavan.

Hyvä että rokotepakkoa, -passia, hoitajien pakkorokotuksia ja perusteettomia koronarajoituksia vastustetaan, mutta jotenkin tuntuu ettei ole hengeltään, tunnelmaltaan ja tarkoituksiötaan ihan verratravissa Kanadan tapahtumaan. Ehkä olen väärässä.

Täytyy myöntää, etten ole striimejä itse tapahtumasta nyt seurannut, mutta etukäteen somessa ja nyt somessa osa vaadituista asioista, on vähän liian randomia omaan makuun.

Ehkä olen seurannut uutisointia ja keskusteluja vain vääristä lähteistä, mutta kaikkea mahdollista pressan erosta lähtien mainittu mielenilmauksella ajettavan.

Hyvä että rokotepakkoa, -passia, hoitajien pakkorokotuksia ja perusteettomia koronarajoituksia vastustetaan, mutta jotenkin tuntuu ettei ole hengeltään, tunnelmaltaan ja tarkoituksiötaan ihan verratravissa Kanadan tapahtumaan. Ehkä olen väärässä.

Joo oli ne vaatimukset aika överit ku ois voinu olla pelkkä se eka vaan niinku alkuun vissiin olikin. Vaikka ei ne kaks muutakaan huonoja ole, mutta ei mahdollisia nopealla aikataululla.

Ite olin kans hyvin skeptinen tosta tapahtumasta mut hyvä meininki striimin perusteella.

Sinä olet tietynlainen trolli NasseSetä. Sä olet liittynyt tänne pakkotoistoon uutena käyttäjänä ja sun kaksi ekaa viestiä oli maahanmuuttoketjuun ja nekin samantyylisiä mitä tänne oot kirjoitellut.
Ai ne se että kerron jonkin "uutisen" olevan paskapuhetta ns fake news on trollausta? Minun mielestä on hyvä että joku hieman tarkentaa faktoja, erittäin moni kuitenkin vain uskoo sen yhtään kyseenalaistamatta.

Ts teen samaa kuin muutkin tässä ketjussa, kerron mikä on propagandaa, se että olemme eripuolilla ei tee minusta trollia.

Aiemminkin olen sanonut mutta sanon uudelleen, en itsekkään kannata pakkorokotuksia, mielestäni kaikkien täytyisi saada päättää itse

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom