Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Ai ne se että kerron jonkin "uutisen" olevan paskapuhetta ns fake news on trollausta? Minun mielestä on hyvä että joku hieman tarkentaa faktoja, erittäin moni kuitenkin vain uskoo sen yhtään kyseenalaistamatta.

Ts teen samaa kuin muutkin tässä ketjussa, kerron mikä on propagandaa, se että olemme eripuolilla ei tee minusta trollia.

Aiemminkin olen sanonut mutta sanon uudelleen, en itsekkään kannata pakkorokotuksia, mielestäni kaikkien täytyisi saada päättää itse
Kerro tarinasi... miksi päätit liittyä ajamaan agendaasi tänne foorumille mahd. uutena käyttäjänä? Siis saat tietenkin.. mutta ottiko älälle niin paljon tämä meidän foliohattuilu?

Hauskaa kyllä tää VÄHÄTTELY... vaikka siellä olis 100 000 ihmistä niin tietyillä nimimerkeillä on tää että "Ootin enempää..". Tai sit kun on oikeesti paljon niin ollaan vaan hiljaa. Ei myönnetä mitään. Tää on ihan parasta komediaa eikä ne ite varmaan ees tajua kun ne koittaa dissata... oman elämän luuserit:X3:

"No joo ootin enempää...eipähän tuo miksikään muutu", "No porukkaa on joo jotain 5000 mutta ei ne muuta tee kuin seisoo tuolla.", "HAHA saatana Kanadassa vitusti enemmän:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:"."Lunta sataa..mahtaa vituttaa seistä tuolla...eikä mitään vaikutusta:ROFLMAO:". "Ihan ku tällä ois paskankaan merkitystä...eivät ees uskalla rynnätä eduskuntataloon:ROFLMAO::ROFLMAO:."

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Menikö @lainemies arvaus miten lähelle?

321321321321.jpg

Iltalehti: "Convoy Finland -protestoijat ampuvat raketteja ".

doownek: "Ainut minkä näin niin joku sytytti tulitikun."
Meinasin jo kommentoida aiemmin että kohta ne idarit alkaa varmaan ampumaan raketteja...
Minähän kannatan tuota mielenosoitusta mutta aivan ääliömäistä odottaa että sinne tulee rekkoja pilvin pimein, ketään ei kiinnosta sinne tulla ja ne muutama joita kiinnostaa vähän niin onneksi on jostain huitulan vitusta ettei rahat riitä ajella tuonne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom