Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muutama tuhat*Muutama sata ihmistä tuolla, enempi mitä edes uskoin.
Kerro tarinasi... miksi päätit liittyä ajamaan agendaasi tänne foorumille mahd. uutena käyttäjänä? Siis saat tietenkin.. mutta ottiko älälle niin paljon tämä meidän foliohattuilu?Ai ne se että kerron jonkin "uutisen" olevan paskapuhetta ns fake news on trollausta? Minun mielestä on hyvä että joku hieman tarkentaa faktoja, erittäin moni kuitenkin vain uskoo sen yhtään kyseenalaistamatta.
Ts teen samaa kuin muutkin tässä ketjussa, kerron mikä on propagandaa, se että olemme eripuolilla ei tee minusta trollia.
Aiemminkin olen sanonut mutta sanon uudelleen, en itsekkään kannata pakkorokotuksia, mielestäni kaikkien täytyisi saada päättää itse
Tottakai sitä siellä sanotaan niin, katson minäkin sitä. Ihan innolla odotan milloin kaljakassit heiluu matkalla maijan kyytiin.Muutama tuhat*
Levelin livessäkin +10k yhtäaikaista katsojaa. Kovia lukuja!
Iltalehti: "Convoy Finland -protestoijat ampuvat raketteja "."rekoilla tukitaan paikat"
Ainoa auto minkä näin parkissa on joku 90-vuoden corolla parkissa siellä.
Haha... ai vittu tää oli paras "mmut mut..putosko bensan hinta vitun luuserit? Mikä siinä kestää"Joko se bensavero on pudonnut, hallitus eronnut ja koronarajoitukset päättyneet?
Ei kauaksi heittänyt, kuvassa on enemmän Ladoja kuin Convoyssa rekkoja.
Meinasin jo kommentoida aiemmin että kohta ne idarit alkaa varmaan ampumaan raketteja...Iltalehti: "Convoy Finland -protestoijat ampuvat raketteja ".
doownek: "Ainut minkä näin niin joku sytytti tulitikun."