Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan just sitä itseään. Eli paskaa.Haluuko joku kertoa mitä paskaa noissa pfizerin rokotteissa on. Avokki siis ottanu samaan olkapäähän molemmat piikit ja olkapää ku on tatuoitu niin pistokohdista tatuointi menny vähän niinku pilalle. Kuiva läiskä ja näyttää vähä ku ois ollu joku palovamma ollu
Is arvioi et jopa 6500-7000 ihmistä.
Joo immuniteetti on ihan höpöhöpö juttu.Ihmiset ei enää usko tieteeseen ja tilastoihin,oi aikoja oi tapoja.Ihan hyvin näyttäisi olevan porukkaa tuolla ottaen kelit huomioon. Olen korona-positiivisesti yllättynyt. Olisinpa päässyt mukaan.
Onkohan siellä vastamielenosoittajia ollenkaan? Niitä jotka uskovat mm. että luontainen immuniteetti on salaliittoteoria.
Onko tuo jäänyt ihan pysyvästi?Jos on mahollista niin laita kuva.
Asun Jyväskylässä ja oikeestaan vähän huono omatunto etten lähtenyt ajamaan sinnepäin.Jossain vaiheessa aion tehdä kyllä oman osani jos sitä vaaditaan.
Samma här... olisin lähtenyt mutta ala-aste ikäinen poika muutti just viime viikonloppuna asumaan minun luokse toisaalta Suomesta ja uusi koulu alkoi nyt keskiviikkona niin ei ehkä paras aloitus hänellekään mennä heilumaan Hesan väenpaljouteen. Mutta senkin edestä seurannut, kiitosta ja tykkäyksiä laitellut eri kanaville...sekä levittänyt linkkejä!Asun Jyväskylässä ja oikeestaan vähän huono omatunto etten lähtenyt ajamaan sinnepäin.Jossain vaiheessa aion tehdä kyllä oman osani jos sitä vaaditaan.
Iho kuivunut? En huomaa kyllä oikein mitään erikoista tuossa
Tääl on ihan vitusti porukkaa.Joo ei se mun arvio 10 tuhannest kovin kaukana ole....
Tuo iho on kupruilla niistä kohdista.Varmaan tosi hyvää tekee siellä ihon alla.Iho kuivunut? En huomaa kyllä oikein mitään erikoista tuossa
Tuo iho on kupruilla niistä kohdista.Varmaan tosi hyvää tekee siellä ihon alla.
Olenko ihan väärässä jos oon ymmärtänyt että piikkiproteiini, jota rokote siis saa kehon tuottamaan, aiheuttaa tai ainakin kykenee aiheuttamaan kudosvauriota. Tuohan on yksi kritiikki mitä mrna-rokotteita vastaan on esitetty.Niin. Mikä lie reaktio. Koht varmaa joku tulee kertomaan et normaalia ja kuuluu rokotteeseen tämäkin
Olenko ihan väärässä jos oon ymmärtänyt että piikkiproteiini, jota rokote siis saa kehon tuottamaan, aiheuttaa tai ainakin kykenee aiheuttamaan kudosvauriota. Tuohan on yksi kritiikki mitä mrna-rokotteita vastaan on esitetty.
Voisiko tulla jonkinlaista kudosvauriota pistoskohtaan, ei kai se ihan poissuljettua ole. No tekee haittailmon ainekin nyt
Googlaamalla ei tosin äkkiseltään löydy mitään suoraan tatskoihin liittyvää. Iho-oireita kylläkin on tullut.
Ja voihan se olla reaktio johonkin muuhun rokotteen ainesosaan.
Onks kukaan poliitikko kommentoinu nyt tapahtumaa ?? Aika säälittävää et kaikki jossain piilossa. Kymmenet tuhannet protestoi tuolla ja kymmenet tuhannet kattoo livestriimejä ja protestoi himasta käsin.
Vittu mitä pellejä koko sakki tuolla eduskunnassa !! Kansa ei vittu haluu myrkkypiikkejä , Rokotepakkoja , passeja , rajoituksia yms... Saatana !! Rupee olee vähemmistöä ne jotka kannattaa tätä natsismia.