Maltsulla aina hienosti vaihtuu vertailukohta tukemaan omaa agendaa ja Trumpin nerokkuutta sitä mukaa kun USA:n ja Euroopan luvut tasaantuu. Pysyisit säkin joskus totuudessa etkä vertais yksittäisiin maihin.
Kuolemat per 100000:
Eurooppa 20
USA 24
EU 26
EU + UK 29
Minä olen koko ajan puhunut samoista asioista, en valehtele mitään ja en nyt tuohon kohtaan ehtinyt alkaa laskemaan EU:n lukuja, kun niitä ei tunnu mistään helposti löytävän. Nämä oli vastineena esitettyihin mielikuvituslukuihin ja narrinpuvun sovittamiseen.
Lisäksi mä en puhu mistään Trumpin nerokkuudesta koronan hoidossa, tämänkin te keksitte itse.
Mulle ei ole mitenkään vaikeaa hyväksyä tosimaailman lukemia, niitähän mä olen koko ajan esittänyt. Trumpin vastustajille ne on aina ollut vaikeita hyväksyä, talousluvut, työllisyysluvut, luvut maailman rauhoittumisesta, luvut koronasta, kauhea selittely ollut jos faktat onkin Trumpin hallinnon puolella ja hommat käännetään nin, että asiat ovatkin jotenkin muuten kuin faktat.
Nyt kun sitten todellakin on ulkoinen syy jolle poliitikot ei oikein mitään voi, niin revitellään vailla vertailupohjaa mediassa USA:n lukuja ja syytetään Trumpia niistä.
Siltä pohjaltahan mä olen tänne laittanut EU:n vastaavia lukuja, että pysyis tolkku ja suhteellisuudentaju ihmisillä.
Mä olen useaan kertaan sanonut ettei USA:n ja Euroopan koronatoimet kovinkaan erilaisia ole olleet.
Sinun lukusi ovat ihan oikeat ja kuolleisuus koronaan on edelleen suurempi EU:ssa kuin USA:ssa.