"
Vuosi 2021 hyvästellään meidän perheen osalta koronassa. Sunnuntaista ollaan oltu sairaana ja oireiden kirjo on vaihteleva. On kuumetta, oksentelua, lihassärkyä koko kehossa, kolotusta, vihlontaa, voimattomuutta, väsymystä, yskää, tukkoisuutta, päänsärkyä ja selkäsärkyä. Välillä tuntuu siltä, että huiput on jo saavutettu ja kyllä tämä tästä mutta sitten nopeastikin olo voi huonontua.
Meidät on rokotettu, enkä edes halua tietää millainen tämä virus olisi jos alla ei olisi rokotteita. Jotenkin tämän koronan saaminen just nyt tähän kun vuosi vaihtuu kuvastaa hyvin mun koko vuotta 2021 terveyden ja hyvinvoinnin osalta. Kokoajan jotain. Mä olen perusterve, ollut aina ja nyt tämän vuoden on ollut kokoajan jotain remppaa kehossa. Vuoden 2022 tärkein tavoite onkin pitää itsestäni huolta. Laitan itseni ja oman hyvinvointini tärkeimmäksi. Työn osalta vuosi 2021 on ollut iso ja merkittävä. Vuonna 2020 me päätettiin
@honkamaisteri :n kanssa että meidän yhteinen matka radio Novan iltapäivässä loppuu vuonna 2021 kesällä ja siitä siirrytään molemmat eteenpäin omiin suuntiin. Meillä oli hieno yhteinen ma..."
Uutinen aiheesta:
https://www.is.fi/viihde/art-200000...1laZREahp2fBR7lD1AtzAeqiHF63DYHwDtuiwf31587T0