Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
50+ kollega lähdössä kolmannelle piikille tänään. Samoin vaimonsa, joka hiljattain tuplapiikitettynä sairasteli korunan. Piikkien jälkeen sitten lomalle etelään. Saas nähdä miten käy. Toivottavasti ei tulis pikkuongelmia tai ettei napsahda heti posi testitulos kohdemaassa ja jää sinne sitten jumiin.
Ja rokottamattomat levittää ja on probleema "pandemiassa" :D

WUHUU KANARIAN SAARET RAI RAI

Myös Uudenmaan kuntosalisulkua väitetään laittomaksi – asia tuomioistuimessa jo lähipäivinä​

Koronarajoituksiin suivaantuneet yrittäjät ovat valittaneet hallinto-oikeuksiin. Ensimmäinen päätös tuli jo. iL

"Vuosi 2021 hyvästellään meidän perheen osalta koronassa. Sunnuntaista ollaan oltu sairaana ja oireiden kirjo on vaihteleva. On kuumetta, oksentelua, lihassärkyä koko kehossa, kolotusta, vihlontaa, voimattomuutta, väsymystä, yskää, tukkoisuutta, päänsärkyä ja selkäsärkyä. Välillä tuntuu siltä, että huiput on jo saavutettu ja kyllä tämä tästä mutta sitten nopeastikin olo voi huonontua. Meidät on rokotettu, enkä edes halua tietää millainen tämä virus olisi jos alla ei olisi rokotteita. Jotenkin tämän koronan saaminen just nyt tähän kun vuosi vaihtuu kuvastaa hyvin mun koko vuotta 2021 terveyden ja hyvinvoinnin osalta. Kokoajan jotain. Mä olen perusterve, ollut aina ja nyt tämän vuoden on ollut kokoajan jotain remppaa kehossa. Vuoden 2022 tärkein tavoite onkin pitää itsestäni huolta. Laitan itseni ja oman hyvinvointini tärkeimmäksi. Työn osalta vuosi 2021 on ollut iso ja merkittävä. Vuonna 2020 me päätettiin @honkamaisteri :n kanssa että meidän yhteinen matka radio Novan iltapäivässä loppuu vuonna 2021 kesällä ja siitä siirrytään molemmat eteenpäin omiin suuntiin. Meillä oli hieno yhteinen ma..."

Uutinen aiheesta: https://www.is.fi/viihde/art-200000...1laZREahp2fBR7lD1AtzAeqiHF63DYHwDtuiwf31587T0

Sukarikin selvisi koronasta:

"ALUKSI TUNTUI kauhealta kuulla, että rokotuksista huolimatta korona oli päässyt tarttumaan.

– Ensimmäisenä tuli paniikki. Pelko ja epätietoisuus selviytymisestä iskivät, koska eihän kukaan voi tietää, kuinka vakavan koronan saa.

Hurjimpina hetkinä Sukari ehti jopa miettiä yksityiskoneen vuokraamista, jos vointi olisi äitynyt todella pahaksi. Onneksi niin ei käynyt. Pahimpiin oireisiin kuului epätavallisen raastava kurkkukipu.

– Kurkku ja äänihuulet ovat kehoni heikko kohta. Reagoin aina stressiin ja paineisiinkin äänellä."

"Vuosi 2021 hyvästellään meidän perheen osalta koronassa. Sunnuntaista ollaan oltu sairaana ja oireiden kirjo on vaihteleva. On kuumetta, oksentelua, lihassärkyä koko kehossa, kolotusta, vihlontaa, voimattomuutta, väsymystä, yskää, tukkoisuutta, päänsärkyä ja selkäsärkyä. Välillä tuntuu siltä, että huiput on jo saavutettu ja kyllä tämä tästä mutta sitten nopeastikin olo voi huonontua. Meidät on rokotettu, enkä edes halua tietää millainen tämä virus olisi jos alla ei olisi rokotteita. Jotenkin tämän koronan saaminen just nyt tähän kun vuosi vaihtuu kuvastaa hyvin mun koko vuotta 2021 terveyden ja hyvinvoinnin osalta. Kokoajan jotain. Mä olen perusterve, ollut aina ja nyt tämän vuoden on ollut kokoajan jotain remppaa kehossa. Vuoden 2022 tärkein tavoite onkin pitää itsestäni huolta. Laitan itseni ja oman hyvinvointini tärkeimmäksi. Työn osalta vuosi 2021 on ollut iso ja merkittävä. Vuonna 2020 me päätettiin @honkamaisteri :n kanssa että meidän yhteinen matka radio Novan iltapäivässä loppuu vuonna 2021 kesällä ja siitä siirrytään molemmat eteenpäin omiin suuntiin. Meillä oli hieno yhteinen ma..."

Uutinen aiheesta: https://www.is.fi/viihde/art-200000...1laZREahp2fBR7lD1AtzAeqiHF63DYHwDtuiwf31587T0

” PÄIVITYKSESSÄÄN Backman valittelee sitä, kuinka koko kulunut vuosi on ollut hänelle vaikea terveyden ja hyvinvoinnin osalta. Siitä syystä hän asettaakin ensi vuoden tavoitteekseen pitää itsestään parempaa huolta.

– Kokoajan jotain. Mä olen perusterve, ollut aina ja nyt tämän vuoden on ollut kokoajan jotain remppaa kehossa. Vuoden 2022 tärkein tavoite onkin pitää itsestäni huolta. Laitan itseni ja oman hyvinvointini tärkeimmäksi.”

Mikään perusterve aineka jos koko viime vuos ollu lie mitä. Ehkä se oliki ne piikit höhöhöhö

HSL peruuttanut tältä päivältä useita vuoroja, koska kymmeniä kuskeja on sairaana. Kaverini Facebookissa on kuskina ja kertoi tästä seinällään. Katsoin vielä huvikseen aikatauluja ja siltä tuo näyttää, että paljon on vuoroja peruttu.katso liitettä 237704
Nämä kaikki laitetaan koronan piikkiin vaikka nyt on ollut flunssaa hemmetisti liikenteessä, lisäksi jos saa posin koronatestissä niin saa 10 päivää lomaa halus tai ei ja oli kipeä tai ei.
Toisinsanoen ne jotka on koronan takia kipeänä eikä siksi töissä on varmasti aika pieni osuus.

Ehkä olis ollu helpompi ja terveempi vuosi ilman rokotteita ja jatkuvaa pelkäämistä.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Mulla on ollut semmoinen ajatus, että ne jotka ovat eronneet kirkosta, eivät ota rokotetta ja kirkossa edelleen olevat ottaa. Uskovaisille menee läpi kaikki uskomattomimmatkin ripulit, joten tämä menee sukkana läpi.

Kuulun itse mormooneihin, ja voin allekirjoittaa tämän ainakin tältä osin. Tiedän vain yhden jäsenen itseni lisäksi, joka ei suostu ottamaan noita rokotteita, koska dataa niiden pitkäaikais vaikutuksista ei ole. Olemme hyvin läheisiä ystäviä. Koko Helsingin osaston jäsenistö, meitä kahta lukuun ottamatta on täysin rokotettu, eivätkä so far vaikuta olevan yhtään harmissaan tästä tilanteesta.

Toivon, että ihmisten silmät aukenisivat tälle huijaukselle, mutta pahoin pelkään, että niin ei käy.

Kertokaa nyt joku minua viisaampi (87,9% yli 18-vuotiaista), että mikä tässä koko touhussa on enää tarkoitus? Mihin näillä rajoituksilla pyritään nyt kun hitaimmillekin pitäisi olla jo selvää että omicron-muunnos on lievempi kuin normi kausiflunssa. Millä näistä rajoituksista ja passista päästään eroon?
Mietin itse tätä samaa ja päädyin siihen, että omicronista ei vain tiedetä vielä tarpeeksi. Se tosiaan vaikuttaa näillä tiedoilla lievemmältä kuin aiemmat variantit, mutta ehkä tieteellistä näyttöä ei ole vielä tarpeeksi. Rajoitukset ei välttämättä edes liity suoraan Omicroniin, vaan ehkäpä tuohon terveydenhuollon kantokykyyn. Sairaalassa ja teholla on koko ajan kasvava määrä porukkaa. Rokotuskattavuuden nostamisella on ihan sama motivaattori, ei siihen mitään salaliittoja tarvita. Selkeästi suurin osa sairaalassa ja teholla kuitenkin on rokottamattomia. Jos kaikilla olisi rokotteet, olisi sairaalassa vähemmän porukkaa eikä rajoituksia tarvita.

Luulenpa, että nämä muunnokset on pelkästään hyvä asia ja jos Omicronista tulee valtamuunnos ja se osoittautuu yhtä vaarattomaksi kuin miltä nyt vaikuttaa, niin se on se tie ulos tästä. Jos tauti ei vie enää sairaalaan läheskään samalla prosentilla, voidaan passeista, rokotuksista ja rajoituksista vähitellen luopua.

Tohon on jo pakko kuolla

Nyt äkkiä tilaamaan tämä avaruuspuku ebaysta. Rahalla ei ole tässä tilanteessa mitään väliä enää. Ota vaikka lainaa, jos on tarve! Hammaslääkäriliiton valloilleen päästämän variantin kanssa ei kannata leikkiä!

18. piikki antaa erinomaisen suojan myös tartuntaa vastaan.

Screenshot_20220103-115757.jpg

"Omikron leviää nopeammin kuin mikään virus historiassa" – Hanna Nohynek tyrmää Bill Gatesin väitteen​

Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ylilääkäri Hanna Nohynek tyrmää Microsoftin perustajan Bill Gatesin toteamuksen, jonka mukaan koronaviruksen omikronmuunnos olisi historian nopeimmin leviävä virus.
Gates esitti väitteensä Twitterissä joulukuun 21. päivänä.

Jos tviitti ei näy, voit katsoa sen täältä.

– Nopeimmin leviävä on tuhkarokko, jonka R-luku on 15. Omikronin vastaava on 3–4, Nohynek sanoo MTV Uutisille.
R-luku eli tartuttavuusluku kuvaa keskimääräistä uusien tartuntojen lukumäärää yhtä tartunnan saanutta kohden, THL kertoo.
Omikronmuunnoksen on kuitenkin todettu olevan selvästi aiempia koronaviruksen variantteja nopeammin leviävä.
Sen sijaan omikronin aikaansaama tauti on Englannista ja Skotlannista saatujen alustavien tietojen mukaan 40–60 prosenttia vaarattomampi kuin mitä edelliset koronamuunnokset aiheuttivat, kertoi THL tiedotustilaisuudessa.

Suositut

Back
Ylös Bottom