Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Ennen toitotettiin joka yhteydessä Suomessakin et suurin osa tartunnoista on rokottamattomilla. Ei toitoteta enää. 😅 Silti toki viralliset tiedot rokotus-statuksesta ei oo saatavilla, jännä homma.

Luitko tuon rikosilmoituksen läpi? Ei sitä kukaan tule tutkimaan. Rikosnimikkeinä esim. kemiallisen ja biologisen aseen kiellon rikkominen (RL 11:8 ja 9 §), kidutus (RL 11:9a §), törkeä pahoinpitely (RL 21:5 ja 6 §), murha (RL 21:2 §) ja vaihtoehtoisesti törkeä kuolemantuottamus (RL 21:8 ja 9 §) ja törkeä vammantuottamus (RL 21:10 ja 11 §).
"Todisteena" on mm. mv-lehden uutisia ja Jaanalla on asiaa-ohjelman jakso, jossa ilmeisesti tuon rikosilmoituksen tekijä puhuu ********* videolla.
Niin, siellä on ihan pimeä määrä kaikenlaista. Osa varmaan täyttä tuubaa, mutta edelleen - jännä nähdä. Vähän kyllä sellainen fiilis että tuo tuskin mihinkään menee muualle kuin suoraan ö-mappiin, pääosin varmaan just ilmoituksen tekijästä johtuen.

Hämeenlinnan hallinto-oikeus oli eri mieltä kuin Pohjois-Suomen.
Äärimmäisen huono uutinen saliyrittäjille, koska tämä mielivalta voi jatkua pahimmillaan kuukausia.

Nyt yrittäjien kannattaisi alkaa järjestää jatkuvia yksityistilaisuuksia jäsenilleen. Esim. salin webbisivuille kalenteri, joka olisi jo buukakattu täyteen tunnin tai parin yksityistilaisuuksia salin aukioloaikojen puitteissa, joihin jäsenet voisivat itse vahvistaa osallistumisensa ja printata kutsun.

Millasia oireita?
Lihassärkyä ( lähinnä selässä ), iha vähä kurkku kipeä, välil tulee yksittäinen yskäisy. Lievemmät oireet ku tavallisessa flunssassa ja olen siis rokottamaton.
Kaverin kanssa juttelin niin sillä 2 rokotetta ja ollu yli viikon koronassa ( omikron ), kuulemma maku ja hajuaisti heikentyny sen jälkee ku loppu kuume ja muut oireet.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Lihassärkyä ( lähinnä selässä ), iha vähä kurkku kipeä, välil tulee yksittäinen yskäisy. Lievemmät oireet ku tavallisessa flunssassa ja olen siis rokottamaton.
Kaverin kanssa juttelin niin sillä 2 rokotetta ja ollu yli viikon koronassa ( omikron ), kuulemma maku ja hajuaisti heikentyny sen jälkee ku loppu kuume ja muut oireet.

Eli perus flunssa.

Kumma juttu. Tänne pakkikselle kirjottelevat pääsee kevyempänä ku lenssus. Taitaa se itsestään huolehtiminen ympäri ympäri vuoden avain asemassa millasena tauti tulee. Sohvaperunat ja muut lösöt tekee kuolemaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom