Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Tarkotin kyl et ihmiset lähtee noiden perään. Tarpeeks isot massat ku lähtee noit jahtaamaan ni ei nuo mahda mitään.
Ei noita kukaan tule koskaan ajamaan takaa. Korkeintaan muutaman heittävät poliittisesti ja vastuullisesti bussin alle jos/kun tämä paska leviää tai sitten elämme kommaridystopiaa täysin missä massa jahtaa meitä.

Miettikään vaikka 2008 romahdusta. Millainen korruptio ja välinpitämättömyys tätäkin ajoi ja pankit laittoivat kirjaimellisesti kansat maksamaan kusetuksensa ja rahankeruunsa.
Voisi kuvitella että kaikki joutuisi vastuuseen? hah

Ainoa mitä tapahtuu tai voi tapahtua on poliittinen ja enemmänkin kansallinen yksilötasolla tapahtuva muutos missä herätään ajattelemaan itse mistä sitten siirtymä kohti parempaa.
Itsekin olen väärin ilmaissut tätä, mutta mietin asiaa tarkemmin ja näin siinä tulee käymään. Faucit ja muut eivät koskaan joudu vankilaan eikä hallituksemme tai muuallakaan. Korkeintaan joku heitetään bussin alle nimellisesti.

Viimeksi muokattu:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Kertokaa nyt joku minua viisaampi (87,9% yli 18-vuotiaista), että mikä tässä koko touhussa on enää tarkoitus? Mihin näillä rajoituksilla pyritään nyt kun hitaimmillekin pitäisi olla jo selvää että omicron-muunnos on lievempi kuin normi kausiflunssa. Millä näistä rajoituksista ja passista päästään eroon?

Nuo eduskunnssa ovat luoneet semmoisen loopin, ettei tästä enää eroon päästä. Eli rokotetaan -> alentunut immuniteetti -> tauti -> rokotetaan -> alempi immuniteetti -> tauti -> rokotetaan ............. ja suomalaiset on niin tyhmää kansaa, ettei ne edes 50 piikin jälkeen vielä tajua mistä on kyse.

Mulla on ollut semmoinen ajatus, että ne jotka ovat eronneet kirkosta, eivät ota rokotetta ja kirkossa edelleen olevat ottaa. Uskovaisille menee läpi kaikki uskomattomimmatkin ripulit, joten tämä menee sukkana läpi.

Laitoin sen jo. Saattaa tosin olla, että tuolla voi huudella mitä vaan kun tili on niin mitätön. Ei niitä kukaan nää.
Itse liityin jokunen päivä sitten ja katsellut kun ns. perus taviksilla on monta tuhatta seuraajaa niin en nyt yhtään ihmettelisi vaikka saisit suht nopsaan niitä.

Eksyin tuolla facessa yhteen vuoden takaiseen ketjuun jossa kaikkea koronasälää, on kyllä ihmiset olleet luovia näissä jutuissaan.
1641200629608.png

HSL peruuttanut tältä päivältä useita vuoroja, koska kymmeniä kuskeja on sairaana. Kaverini Facebookissa on kuskina ja kertoi tästä seinällään. Katsoin vielä huvikseen aikatauluja ja siltä tuo näyttää, että paljon on vuoroja peruttu.
Näyttökuva (218).png

50+ kollega lähdössä kolmannelle piikille tänään. Samoin vaimonsa, joka hiljattain tuplapiikitettynä sairasteli korunan. Piikkien jälkeen sitten lomalle etelään. Saas nähdä miten käy. Toivottavasti ei tulis piikkiongelmia, tai ettei napsahda heti posi testitulos kohdemaassa ja jää sinne sitten jumiin.

Suositut

Back
Ylös Bottom