Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
No jos sä ilomielen naureskelet kun hoitajien pitäisi irtisanoa itsensä niin joo et sä hyvä tyyppi ole.
Veisit ilomielin ihmisen vapauden päättää itsestään pois. Semmosta.
Minä en naureskele kenellekkään! Taas laitat sanoja minun suuhun. Jos joku päättää irtisanoutua rokotteen takia niin ei se kuulu minulle mutta sinulle tuntuu kuuluvan ja osoita toki huolesi heille. 😊 Minä en ole tänne tullut kavereita etsimään toisin kun sinä! Yksin pidät silmät ja suun kiinni ja sitten kasvatat hartiat nimimerkin takana täällä. 😁

Onko esim. pfizer sinusta puhdas pulmunen :D Kannattaa tsekata se historia taas senkin osalta niin ei tarvi olla noin pihalla.
Onneksi meillä on täällä pyhimys (sinä) joka ei koskaan ole kenellekkään väärää tehnyt! Ja kyllä se pfizer tuottaa aika paljon lääkkeitä joista moni on iki kiitollisia muuten olisivat haudassa joten taas ihan turhaan räksytät! 😊

Minä en naureskele kenellekkään! Taas laitat sanoja minun suuhun. Jos joku päättää irtisanoutua rokotteen takia niin ei se kuulu minulle mutta sinulle tuntuu kuuluvan ja osoita toki huolesi heille. 😊 Minä en ole tänne tullut kavereita etsimään toisin kun sinä! Yksin pidät silmät ja suun kiinni ja sitten kasvatat hartiat nimimerkin takana täällä. 😁
Sinä olet ihan suoraan hyväksynyt viesteissäsi hymiöin kuinka on täysin oikein jos näin tehdään koska näin päätetty.
No se on hyvin selvää ollutkin. On vain jännä katsoa tuota räpiköintiä ja epäloogisuutta omissa jutuissasi kun koitat puolustaa edelleen tätä kusetusta.

Tuossa on yhteenveto Pziferin rikoksista ja korvaussummista. Onhan niitä tosiaan muutama mutta koronarokotteiden kanssa kaikki on 100% rehtiä ja transparenttia, koska business ei ole niin iso, että kannattaisi riskeerata.

Onneksi meillä on täällä pyhimys (sinä) joka ei koskaan ole kenellekkään väärää tehnyt! Ja kyllä se pfizer tuottaa aika paljon lääkkeitä joista moni on iki kiitollisia muuten olisivat haudassa joten taas ihan turhaan räksytät! 😊
Taas yksi epäkohta mitä et uskalla edes avata :D reilut 10v sitten...

Lääkejätti Pfizer tuomittiin miljardikorvauksiin​

Maailman suurin lääkeyhtiö, yhdysvaltalainen Pfizer on tuomittu 2,3 miljardin dollarin (1,6 miljardin euron) korvauksiin useisiin lääkevalmisteisiin liittyvistä petoksista. Suurin rahasumma koskee Bextra-kipulääkettä.

:rock:

Tähän olen jo aikaisemminkin vastannut ja teen sen mielelläni uudestaan. En ole missään vaiheessa kannattanut MINKÄÄN IHMISRYHMÄN pakko rokotuksia!

Mutta jos säännöt ovat valtion toimesta nämä että rokote pitää ottaa että pääsee terveydenhuollon töihin niin he sitten varmaan myös tiedostavat että se hyvin voi vaikuttaa nyt jo huonolla tasolla olevaan henkilökunta määrään. Mutta vastuu on päättäjillä! Rohkea linjaus toivottavasti toimii! Jos ei niin hätä tulee käteen. Mutta sen riskin he sitten puntaroivat onko siihen varaa vai ei.

Toki tässä tulee myös esille se että rokotteen pelätään vievän terveyden ja kukapa sitä haluaa menettää eli aiheellista on sitten vaihtaa varmasti alaa koska rokotteet ei alalta tule koskaan häviämään. Niitä on ollut aina ja tulee olemaan aina. Harva narisee hepatiitti rokotteista tällä alalla mutta tämä korona piikki on nyt se mihinkä terveys uskotaan hukkaantuvan. Minulle ihan sama jokainen töissä huolehtikoon rokotteista itse. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei vaikuta kanssa käyntiin. 😊👍🏼
Mielenkiinnolla kyllä odotan miten toi tulee vaikuttamaan. Kyseisten työntekijöidenhän kuuluisi ottaa piikkiä suht tiheään tahtiin, että vasta-aineet pysyvät riittävän korkealla tasolla ja täten eivät kuormita sairaaloita. Jos sotelaisille lyötäis vaikka 3kk virtaa korttiin jokasesta piikistä niin voi siinä yhtä sun toista ruveta mietityttämään.

Vai onko sillä mitään väliä, että ne tehot tippuu alas suht nopeesti? Tuolta sun idealtahan katoo pohja jos ei pidetä henkilöstön vasta-aineita korkealla tasolla?

Mielenkiinnolla kyllä odotan miten toi tulee vaikuttamaan. Kyseisten työntekijöidenhän kuuluisi ottaa piikkiä suht tiheään tahtiin, että vasta-aineet pysyvät riittävän korkealla tasolla ja täten eivät kuormita sairaaloita. Jos sotelaisille lyötäis vaikka 3kk virtaa korttiin jokasesta piikistä niin voi siinä yhtä sun toista ruveta mietityttämään.

Vai onko sillä mitään väliä, että ne tehot tippuu alas suht nopeesti? Tuolta sun idealtahan katoo pohja jos ei pidetä henkilöstön vasta-aineita korkealla tasolla?
Tuo on muuten hyvä pointti. Jotta th-henkilöstön rokotepakosta olisi kuviteltua hyötyä enemmän kuin muutaman kuukauden ajan, niin aina kun edellisen piikin teho lähtee hiipumaan, pitää ottaa jo seuraava. Näillä tiedoin se olisi tosiaan nelisen piikkiä vuodessa. Kuinkahan iso osa henkilöstöstä on halukas näin toimimaan.

Sinä olet ihan suoraan hyväksynyt viesteissäsi hymiöin kuinka on täysin oikein jos näin tehdään koska näin päätetty.
No se on hyvin selvää ollutkin. On vain jännä katsoa tuota räpiköintiä ja epäloogisuutta omissa jutuissasi kun koitat puolustaa edelleen tätä kusetusta.
Ai hymyilemälläkö täällä mielipiteitä nyt sitten jaetaan??? 🤣 älä laita sanoja minun suuhun!

Ai hymyilemälläkö täällä mielipiteitä nyt sitten jaetaan??? 🤣 älä laita sanoja minun suuhun!
Sinä kirjoitat ne ihan itse. Hymiöt vain lisäksi kuvaa sitä oksettavaa hahmoa, joka naureskelee kuinka hoitajat menettävät elantonsa poliittisen agendojen takia.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Taas yksi epäkohta mitä et uskalla edes avata :D reilut 10v sitten...

Lääkejätti Pfizer tuomittiin miljardikorvauksiin​

Maailman suurin lääkeyhtiö, yhdysvaltalainen Pfizer on tuomittu 2,3 miljardin dollarin (1,6 miljardin euron) korvauksiin useisiin lääkevalmisteisiin liittyvistä petoksista. Suurin rahasumma koskee Bextra-kipulääkettä.

:rock:
Ja edelleenkin moni käyttää pfizerin lääkkeitä useisiin sairauksiin! Kuten jo tuolla sanoin aikaisemmin oxyn tapauksessa että nimeä yhtiö joka ei ole toiminut lähes samoin! 😊 mutta se ei poista tosi asiaa että kyllä ne montaa hyödyttävää lääkettä valmistaa sitä sinä et pysty millään kieltämään.

Tätä minä tarkoitan että kokoajan saa olla samasta asiasta eri henkilöille vastaamassa.

Sinä kirjoitat ne ihan itse. Hymiöt vain lisäksi kuvaa sitä oksettavaa hahmoa, joka naureskelee kuinka hoitajat menettävät elantonsa poliittisen agendojen takia.
Ja sinä taas uhriudut ja takerrut jokaiseen pieneen oljen korteen ja väännät sitten mielessäsi minun sanomikseni. Lue niin kuin ne on kirjoitettu äläkä niin mitenkä se ajaa sinun asiaasi parhaiten eteenpäin.

Tuo on muuten hyvä pointti. Jotta th-henkilöstön rokotepakosta olisi kuviteltua hyötyä enemmän kuin muutaman kuukauden ajan, niin aina kun edellisen piikin teho lähtee hiipumaan, pitää ottaa jo seuraava. Näillä tiedoin se olisi tosiaan nelisen piikkiä vuodessa. Kuinkahan iso osa henkilöstöstä on halukas näin toimimaan.
Parin viikon takaisen uutisen mukaan HUS:n henkilökunnasta vain noin 30% oli ottanut kolmannen piikin. Mistähän lie syystä eivät vaikuta kovinkaan halukkailta enää lisäpiikkejä ottamaan?

Meillä ei ole edes väläytelty mitään rokotepassia vielä töissä niin en osaa sanoa mitään tuohon. Joku sen sitten kertoo kun sen aika on, jos on. Aikaisemminkin täällä jo kirjoitin että odotellaanhan päätökset ja niiden laajuus ennen kun otetaan joka asiasta nokkiin kun se ei täältä kenenkään oloa tule helpottamaan. Jos niitä on vastaan ja sille haluaa tulosta niin tämä on väärä paikka sille.

Jos tosiaan haluaa ihmisiä auttaa niin auttakaa niitä naapurin vanhuksia yms täällä nämä esim @Roopeli jää vaan ulinan tasolle eikä todellakaan johda mihinkään tai auta ketään.

En ole biokemian asiantuntija niin en osaa ottaa kantaa rokotteen suojan kestoon tms.

Meillä ei ole edes väläytelty mitään rokotepassia vielä töissä niin en osaa sanoa mitään tuohon. Joku sen sitten kertoo kun sen aika on, jos on. Aikaisemminkin täällä jo kirjoitin että odotellaanhan päätökset ja niiden laajuus ennen kun otetaan joka asiasta nokkiin kun se ei täältä kenenkään oloa tule helpottamaan. Jos niitä on vastaan ja sille haluaa tulosta niin tämä on väärä paikka sille.

Jos tosiaan haluaa ihmisiä auttaa niin auttakaa niitä naapurin vanhuksia yms täällä nämä esim @Roopeli jää vaan ulinan tasolle eikä todellakaan johda mihinkään tai auta ketään.

En ole biokemian asiantuntija niin en osaa ottaa kantaa rokotteen suojan kestoon tms.
Ei tuo splittaaminen onnistu sekä keskustelualueen leimaus. Sä projisoit vaikka mitä nyt kun ei oikein suju touhusi.

Parin viikon takaisen uutisen mukaan HUS:n henkilökunnasta vain noin 30% oli ottanut kolmannen piikin. Mistähän lie syystä eivät vaikuta kovinkaan halukkailta enää lisäpiikkejä ottamaan?
Meillä ei ainkaan jaeta kun riskiryhmiin kuuluville ja niille kenellä tarvittava aika on kulunut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom