Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: đŸ’„ Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja nĂ€kemyksiĂ€ ilman paniikkia tai alakehÀÀ.

Rokotepassi?

• KyllĂ€

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
No jos sÀ ilomielen naureskelet kun hoitajien pitÀisi irtisanoa itsensÀ niin joo et sÀ hyvÀ tyyppi ole.
Veisit ilomielin ihmisen vapauden pÀÀttÀÀ itsestÀÀn pois. Semmosta.
MinĂ€ en naureskele kenellekkÀÀn! Taas laitat sanoja minun suuhun. Jos joku pÀÀttÀÀ irtisanoutua rokotteen takia niin ei se kuulu minulle mutta sinulle tuntuu kuuluvan ja osoita toki huolesi heille. 😊 MinĂ€ en ole tĂ€nne tullut kavereita etsimÀÀn toisin kun sinĂ€! Yksin pidĂ€t silmĂ€t ja suun kiinni ja sitten kasvatat hartiat nimimerkin takana tÀÀllĂ€. 😁

Onko esim. pfizer sinusta puhdas pulmunen :D Kannattaa tsekata se historia taas senkin osalta niin ei tarvi olla noin pihalla.
Onneksi meillĂ€ on tÀÀllĂ€ pyhimys (sinĂ€) joka ei koskaan ole kenellekkÀÀn vÀÀrÀÀ tehnyt! Ja kyllĂ€ se pfizer tuottaa aika paljon lÀÀkkeitĂ€ joista moni on iki kiitollisia muuten olisivat haudassa joten taas ihan turhaan rĂ€ksytĂ€t! 😊

MinĂ€ en naureskele kenellekkÀÀn! Taas laitat sanoja minun suuhun. Jos joku pÀÀttÀÀ irtisanoutua rokotteen takia niin ei se kuulu minulle mutta sinulle tuntuu kuuluvan ja osoita toki huolesi heille. 😊 MinĂ€ en ole tĂ€nne tullut kavereita etsimÀÀn toisin kun sinĂ€! Yksin pidĂ€t silmĂ€t ja suun kiinni ja sitten kasvatat hartiat nimimerkin takana tÀÀllĂ€. 😁
SinÀ olet ihan suoraan hyvÀksynyt viesteissÀsi hymiöin kuinka on tÀysin oikein jos nÀin tehdÀÀn koska nÀin pÀÀtetty.
No se on hyvin selvÀÀ ollutkin. On vain jÀnnÀ katsoa tuota rÀpiköintiÀ ja epÀloogisuutta omissa jutuissasi kun koitat puolustaa edelleen tÀtÀ kusetusta.

Tuossa on yhteenveto Pziferin rikoksista ja korvaussummista. Onhan niitÀ tosiaan muutama mutta koronarokotteiden kanssa kaikki on 100% rehtiÀ ja transparenttia, koska business ei ole niin iso, ettÀ kannattaisi riskeerata.

Onneksi meillĂ€ on tÀÀllĂ€ pyhimys (sinĂ€) joka ei koskaan ole kenellekkÀÀn vÀÀrÀÀ tehnyt! Ja kyllĂ€ se pfizer tuottaa aika paljon lÀÀkkeitĂ€ joista moni on iki kiitollisia muuten olisivat haudassa joten taas ihan turhaan rĂ€ksytĂ€t! 😊
Taas yksi epÀkohta mitÀ et uskalla edes avata :D reilut 10v sitten...

LÀÀkejĂ€tti Pfizer tuomittiin miljardikorvauksiin​

Maailman suurin lÀÀkeyhtiö, yhdysvaltalainen Pfizer on tuomittu 2,3 miljardin dollarin (1,6 miljardin euron) korvauksiin useisiin lÀÀkevalmisteisiin liittyvistÀ petoksista. Suurin rahasumma koskee Bextra-kipulÀÀkettÀ.

:rock:

TĂ€hĂ€n olen jo aikaisemminkin vastannut ja teen sen mielellĂ€ni uudestaan. En ole missÀÀn vaiheessa kannattanut MINKÄÄN IHMISRYHMÄN pakko rokotuksia!

Mutta jos sÀÀnnöt ovat valtion toimesta nÀmÀ ettÀ rokote pitÀÀ ottaa ettÀ pÀÀsee terveydenhuollon töihin niin he sitten varmaan myös tiedostavat ettÀ se hyvin voi vaikuttaa nyt jo huonolla tasolla olevaan henkilökunta mÀÀrÀÀn. Mutta vastuu on pÀÀttÀjillÀ! Rohkea linjaus toivottavasti toimii! Jos ei niin hÀtÀ tulee kÀteen. Mutta sen riskin he sitten puntaroivat onko siihen varaa vai ei.

Toki tĂ€ssĂ€ tulee myös esille se ettĂ€ rokotteen pelĂ€tÀÀn vievĂ€n terveyden ja kukapa sitĂ€ haluaa menettÀÀ eli aiheellista on sitten vaihtaa varmasti alaa koska rokotteet ei alalta tule koskaan hĂ€viĂ€mÀÀn. NiitĂ€ on ollut aina ja tulee olemaan aina. Harva narisee hepatiitti rokotteista tĂ€llĂ€ alalla mutta tĂ€mĂ€ korona piikki on nyt se mihinkĂ€ terveys uskotaan hukkaantuvan. Minulle ihan sama jokainen töissĂ€ huolehtikoon rokotteista itse. Ei voisi vĂ€hempÀÀ kiinnostaa. Ei vaikuta kanssa kĂ€yntiin. đŸ˜ŠđŸ‘đŸŒ
Mielenkiinnolla kyllÀ odotan miten toi tulee vaikuttamaan. Kyseisten työntekijöidenhÀn kuuluisi ottaa piikkiÀ suht tiheÀÀn tahtiin, ettÀ vasta-aineet pysyvÀt riittÀvÀn korkealla tasolla ja tÀten eivÀt kuormita sairaaloita. Jos sotelaisille lyötÀis vaikka 3kk virtaa korttiin jokasesta piikistÀ niin voi siinÀ yhtÀ sun toista ruveta mietityttÀmÀÀn.

Vai onko sillÀ mitÀÀn vÀliÀ, ettÀ ne tehot tippuu alas suht nopeesti? Tuolta sun idealtahan katoo pohja jos ei pidetÀ henkilöstön vasta-aineita korkealla tasolla?

Mielenkiinnolla kyllÀ odotan miten toi tulee vaikuttamaan. Kyseisten työntekijöidenhÀn kuuluisi ottaa piikkiÀ suht tiheÀÀn tahtiin, ettÀ vasta-aineet pysyvÀt riittÀvÀn korkealla tasolla ja tÀten eivÀt kuormita sairaaloita. Jos sotelaisille lyötÀis vaikka 3kk virtaa korttiin jokasesta piikistÀ niin voi siinÀ yhtÀ sun toista ruveta mietityttÀmÀÀn.

Vai onko sillÀ mitÀÀn vÀliÀ, ettÀ ne tehot tippuu alas suht nopeesti? Tuolta sun idealtahan katoo pohja jos ei pidetÀ henkilöstön vasta-aineita korkealla tasolla?
Tuo on muuten hyvÀ pointti. Jotta th-henkilöstön rokotepakosta olisi kuviteltua hyötyÀ enemmÀn kuin muutaman kuukauden ajan, niin aina kun edellisen piikin teho lÀhtee hiipumaan, pitÀÀ ottaa jo seuraava. NÀillÀ tiedoin se olisi tosiaan nelisen piikkiÀ vuodessa. Kuinkahan iso osa henkilöstöstÀ on halukas nÀin toimimaan.

SinÀ olet ihan suoraan hyvÀksynyt viesteissÀsi hymiöin kuinka on tÀysin oikein jos nÀin tehdÀÀn koska nÀin pÀÀtetty.
No se on hyvin selvÀÀ ollutkin. On vain jÀnnÀ katsoa tuota rÀpiköintiÀ ja epÀloogisuutta omissa jutuissasi kun koitat puolustaa edelleen tÀtÀ kusetusta.
Ai hymyilemĂ€llĂ€kö tÀÀllĂ€ mielipiteitĂ€ nyt sitten jaetaan??? đŸ€Ł Ă€lĂ€ laita sanoja minun suuhun!

Ai hymyilemĂ€llĂ€kö tÀÀllĂ€ mielipiteitĂ€ nyt sitten jaetaan??? đŸ€Ł Ă€lĂ€ laita sanoja minun suuhun!
SinÀ kirjoitat ne ihan itse. Hymiöt vain lisÀksi kuvaa sitÀ oksettavaa hahmoa, joka naureskelee kuinka hoitajat menettÀvÀt elantonsa poliittisen agendojen takia.

Taas yksi epÀkohta mitÀ et uskalla edes avata :D reilut 10v sitten...

LÀÀkejĂ€tti Pfizer tuomittiin miljardikorvauksiin​

Maailman suurin lÀÀkeyhtiö, yhdysvaltalainen Pfizer on tuomittu 2,3 miljardin dollarin (1,6 miljardin euron) korvauksiin useisiin lÀÀkevalmisteisiin liittyvistÀ petoksista. Suurin rahasumma koskee Bextra-kipulÀÀkettÀ.

:rock:
Ja edelleenkin moni kĂ€yttÀÀ pfizerin lÀÀkkeitĂ€ useisiin sairauksiin! Kuten jo tuolla sanoin aikaisemmin oxyn tapauksessa ettĂ€ nimeĂ€ yhtiö joka ei ole toiminut lĂ€hes samoin! 😊 mutta se ei poista tosi asiaa ettĂ€ kyllĂ€ ne montaa hyödyttĂ€vÀÀ lÀÀkettĂ€ valmistaa sitĂ€ sinĂ€ et pysty millÀÀn kieltĂ€mÀÀn.

TÀtÀ minÀ tarkoitan ettÀ kokoajan saa olla samasta asiasta eri henkilöille vastaamassa.

SinÀ kirjoitat ne ihan itse. Hymiöt vain lisÀksi kuvaa sitÀ oksettavaa hahmoa, joka naureskelee kuinka hoitajat menettÀvÀt elantonsa poliittisen agendojen takia.
Ja sinÀ taas uhriudut ja takerrut jokaiseen pieneen oljen korteen ja vÀÀnnÀt sitten mielessÀsi minun sanomikseni. Lue niin kuin ne on kirjoitettu ÀlÀkÀ niin mitenkÀ se ajaa sinun asiaasi parhaiten eteenpÀin.

Ja sinÀ taas uhriudut ja takerrut jokaiseen pieneen oljen korteen ja vÀÀnnÀt sitten mielessÀsi minun sanomikseni. Lue niin kuin ne on kirjoitettu ÀlÀkÀ niin mitenkÀ se ajaa sinun asiaasi parhaiten eteenpÀin.
MÀ vastaan siihen mitÀ kirjoitat.

Tuo on muuten hyvÀ pointti. Jotta th-henkilöstön rokotepakosta olisi kuviteltua hyötyÀ enemmÀn kuin muutaman kuukauden ajan, niin aina kun edellisen piikin teho lÀhtee hiipumaan, pitÀÀ ottaa jo seuraava. NÀillÀ tiedoin se olisi tosiaan nelisen piikkiÀ vuodessa. Kuinkahan iso osa henkilöstöstÀ on halukas nÀin toimimaan.
Parin viikon takaisen uutisen mukaan HUS:n henkilökunnasta vain noin 30% oli ottanut kolmannen piikin. MistÀhÀn lie syystÀ eivÀt vaikuta kovinkaan halukkailta enÀÀ lisÀpiikkejÀ ottamaan?

MeillÀ ei ole edes vÀlÀytelty mitÀÀn rokotepassia vielÀ töissÀ niin en osaa sanoa mitÀÀn tuohon. Joku sen sitten kertoo kun sen aika on, jos on. Aikaisemminkin tÀÀllÀ jo kirjoitin ettÀ odotellaanhan pÀÀtökset ja niiden laajuus ennen kun otetaan joka asiasta nokkiin kun se ei tÀÀltÀ kenenkÀÀn oloa tule helpottamaan. Jos niitÀ on vastaan ja sille haluaa tulosta niin tÀmÀ on vÀÀrÀ paikka sille.

Jos tosiaan haluaa ihmisiÀ auttaa niin auttakaa niitÀ naapurin vanhuksia yms tÀÀllÀ nÀmÀ esim @Roopeli jÀÀ vaan ulinan tasolle eikÀ todellakaan johda mihinkÀÀn tai auta ketÀÀn.

En ole biokemian asiantuntija niin en osaa ottaa kantaa rokotteen suojan kestoon tms.

MÀ vastaan siihen mitÀ kirjoitat.
Ei vaan sinÀ kÀÀnnÀt minun kirjoitukset niin ettÀ se sopii sinun suuhun ja sitten alat vÀittÀÀ ettÀ minÀ olen kirjoittanut ne niin kuten sinÀ ne sitten tÀÀllÀ julkaiset.

MeillÀ ei ole edes vÀlÀytelty mitÀÀn rokotepassia vielÀ töissÀ niin en osaa sanoa mitÀÀn tuohon. Joku sen sitten kertoo kun sen aika on, jos on. Aikaisemminkin tÀÀllÀ jo kirjoitin ettÀ odotellaanhan pÀÀtökset ja niiden laajuus ennen kun otetaan joka asiasta nokkiin kun se ei tÀÀltÀ kenenkÀÀn oloa tule helpottamaan. Jos niitÀ on vastaan ja sille haluaa tulosta niin tÀmÀ on vÀÀrÀ paikka sille.

Jos tosiaan haluaa ihmisiÀ auttaa niin auttakaa niitÀ naapurin vanhuksia yms tÀÀllÀ nÀmÀ esim @Roopeli jÀÀ vaan ulinan tasolle eikÀ todellakaan johda mihinkÀÀn tai auta ketÀÀn.

En ole biokemian asiantuntija niin en osaa ottaa kantaa rokotteen suojan kestoon tms.
Ei tuo splittaaminen onnistu sekÀ keskustelualueen leimaus. SÀ projisoit vaikka mitÀ nyt kun ei oikein suju touhusi.

Parin viikon takaisen uutisen mukaan HUS:n henkilökunnasta vain noin 30% oli ottanut kolmannen piikin. MistÀhÀn lie syystÀ eivÀt vaikuta kovinkaan halukkailta enÀÀ lisÀpiikkejÀ ottamaan?
MeillÀ ei ainkaan jaeta kun riskiryhmiin kuuluville ja niille kenellÀ tarvittava aika on kulunut.

Back
Ylös Bottom