"en halua kenenkään ihmisten oikeuksien polkemista"Tähän olen jo aikaisemminkin vastannut ja teen sen mielelläni uudestaan. En ole missään vaiheessa kannattanut MINKÄÄN IHMISRYHMÄN pakko rokotuksia!
Mutta jos säännöt ovat valtion toimesta nämä että rokote pitää ottaa että pääsee terveydenhuollon töihin niin he sitten varmaan myös tiedostavat että se hyvin voi vaikuttaa nyt jo huonolla tasolla olevaan henkilökunta määrään. Mutta vastuu on päättäjillä! Rohkea linjaus toivottavasti toimii! Jos ei niin hätä tulee käteen. Mutta sen riskin he sitten puntaroivat onko siihen varaa vai ei.
Toki tässä tulee myös esille se että rokotteen pelätään vievän terveyden ja kukapa sitä haluaa menettää eli aiheellista on sitten vaihtaa varmasti alaa koska rokotteet ei alalta tule koskaan häviämään. Niitä on ollut aina ja tulee olemaan aina. Harva narisee hepatiitti rokotteista tällä alalla mutta tämä korona piikki on nyt se mihinkä terveys uskotaan hukkaantuvan. Minulle ihan sama jokainen töissä huolehtikoon rokotteista itse. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei vaikuta kanssa käyntiin.![]()
"mutta jos näin määrätään niin sitten se on niin"