Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Tähän olen jo aikaisemminkin vastannut ja teen sen mielelläni uudestaan. En ole missään vaiheessa kannattanut MINKÄÄN IHMISRYHMÄN pakko rokotuksia!

Mutta jos säännöt ovat valtion toimesta nämä että rokote pitää ottaa että pääsee terveydenhuollon töihin niin he sitten varmaan myös tiedostavat että se hyvin voi vaikuttaa nyt jo huonolla tasolla olevaan henkilökunta määrään. Mutta vastuu on päättäjillä! Rohkea linjaus toivottavasti toimii! Jos ei niin hätä tulee käteen. Mutta sen riskin he sitten puntaroivat onko siihen varaa vai ei.

Toki tässä tulee myös esille se että rokotteen pelätään vievän terveyden ja kukapa sitä haluaa menettää eli aiheellista on sitten vaihtaa varmasti alaa koska rokotteet ei alalta tule koskaan häviämään. Niitä on ollut aina ja tulee olemaan aina. Harva narisee hepatiitti rokotteista tällä alalla mutta tämä korona piikki on nyt se mihinkä terveys uskotaan hukkaantuvan. Minulle ihan sama jokainen töissä huolehtikoon rokotteista itse. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei vaikuta kanssa käyntiin. 😊👍🏼
"en halua kenenkään ihmisten oikeuksien polkemista"

"mutta jos näin määrätään niin sitten se on niin"

Vitustako minä tiedän mihin tietoon nuo kusettajat pohjaavat?
Se on kuitenkin selvää, että luvanneet asioita mitkä eivät pidä/pitäneet paikkaansa.
Kuten muutkin tähän liittyvät tahot mitkä pohjaavat taas "asiantuntijoihin" mitä suojelet
No onko sulla sitten minkään verran pohjaa sitten sanoa että valehtelevat kun et edes tiedä mistä tieto on edes alunperin lähtenyt ja kuka valehtelee ja kenelle? Kyllä 96% suoja viruksen vakavalle muodolle.

No onko sulla sitten minkään verran pohjaa sitten sanoa että valehtelevat kun et edes tiedä mistä tieto on edes alunperin lähtenyt ja kuka valehtelee ja kenelle? Kyllä 96% suoja viruksen vakavalle muodolle.
Oho nyt on jo 96% suoja vakavalle covidille? :D

No miten siellä teholla on sitten tuplapiikitettyjäsi?

"en halua kenenkään ihmisten oikeuksien polkemista"

"mutta jos näin määrätään niin sitten se on niin"
Jos määrätään niin onhan sinulla vaihtoehto jättäytyä pois!!!! Jos pelkäät henkesi uhalla. Älä laita fraaseja minun suuhun! Oot tehnyt sitä ennenkin!

Se että ollaan oltu väärässä tietämättömiä ei tee asioista valehtelua. Jos lääkefirma lupaa asian X tapahtuvan ja se tiedetään jo alkujaan kyseisessä firmassa olevan mahdotonta SE on valehtelua. Se mitä valtiot linjaa lääkefirmojen mahdollisen valheellisen datan perusteella EI ole valehtelua vaan se on valtioiden harhaan johtamista jonka seurauksena tehdään sitten linjauksia pohjautuen vääristeltyyn dataan.
Mites toi USA:n opioidikriisi? Oliko sun mielestä myös silloin lääkeyhtiöt tietämättömiä, että niiden markkinoimat kipulääkkeet aiheuttaa addiktiota? Vai oltaisko sitä tutkimusdataa hiukan vääristelty? Jos joku on tietämätön asiasta, niin lääkärit määräsi vahvoja kipulääkkeitä nimenomaan pitkäaikaiseen käyttöön (toki myös esim.leikkauksien jälkihoitoon). Väittivät, että ei voi jäädä niihin koukkuun kun lääkeyhtiöt oli näin vakuuttaneet.
https://www.hhs.gov/opioids/about-the-epidemic/index.html

View: https://m.youtube.com/watch?v=LaxlJXpwkzs

Viimeksi muokattu:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Eli sä kiristät ihmisiä irtisanomaan itseään älyttömillä vaatimuksilla?
Tuohan on rikollista
Kuka kiristää minäkö olen kaikkien hoitohenkilökunnan edustaja? Minä en vaadi keneltäkään mitään. Lopeta tuo lauseiden minun suuhun työntäminen! Minä en ole sanonut noin sinä käännät ne noin ja sitten väität minum noin sanoneen. 😁

Katos pääministerikin kirjoitellut faktoja pfizeristä joskus.

Sannahan kritisoi myös sikarokotteita hyvin vahvasti aikoinaan. Nykyisin takki kääntynyt ja raha alkanut kelpaamaan Sannallekkin ilmeisesti. Toki oma urakin edistyy paremmin kun ei puhu totuuksia.

Katos pääministerikin kirjoitellut faktoja pfizeristä joskus.

Sannahan kritisoi myös sikarokotteita hyvin vahvasti aikoinaan. Nykyisin takki kääntynyt ja raha alkanut kelpaamaan Sannallekkin ilmeisesti. Toki oma urakin edistyy paremmin kun ei puhu totuuksia.
Selvästi joku EU-hillotolppa tytyillä silmissä nykyään.

Mites toi USA:n opioidikriisi? Oliko sun mielestä myös silloin lääkeyhtiöt tietämättömiä, että niiden markkinoimat kipulääkkeet aiheuttaa addiktiota? Vai oltaisko sitä tutkimusdataa hiukan vääristelty? Jos joku on tietämätön asiasta, niin lääkärit määräsi vahvoja kipulääkkeitä nimenomaan pitkäaikaiseen käyttöön (toki myös esim.leikkauksien jälkihoitoon). Väittivät, että ei voi jäädä niihin koukkuun kun lääkeyhtiöt oli näin vakuuttaneet.
https://www.hhs.gov/opioids/about-the-epidemic/index.html

View: https://m.youtube.com/watch?v=LaxlJXpwkzs

Ja sinusta YKSI lääkefirma = kaikki lääkefirmat. Lukekaa nuo minun kirjoitukset ettei tarvitse jokaiselle erikseen samaan aiheeseen vastata.

Samalla ideologialla sinä olet rasisti kun olet vailkoinen TAI musta. Koska yksi on varmasto ollut rasisti molempia värejä niin kaikki on! Eikö?

Ja sinusta YKSI lääkefirma = kaikki lääkefirmat. Lukekaa nuo minun kirjoitukset ettei tarvitse jokaiselle erikseen samaan aiheeseen vastata.

Samalla ideologialla sinä olet rasisti kun olet vailkoinen TAI musta. Koska yksi on varmasto ollut rasisti molempia värejä niin kaikki on! Eikö?
Onko esim. pfizer sinusta puhdas pulmunen :D Kannattaa tsekata se historia taas senkin osalta niin ei tarvi olla noin pihalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom