Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Lussu tai ei, silläkään ei ole enää mitään merkitystä.

Plandemiaa tarvitaan vielä poliittisten ja taloudellisten tavoitteiden täyttämiseksi. Rokotteita täytyy ostaa lääkeyhtiöiden kanssa sovittu määrä ja korona(terveys)passi pitää saada laajaan käyttöön, ml. työpaikat myös muita käyttötarkoituksia varten. Ennen kuin näille asetetut tavoitteet on täytetty, plandemiaa ei lopeteta.

Jeps. Tää seuraava vuos tulee olemaan entistä tiukempi passin osalta. Mut hyvä mahis on, että ensvuonna tää tulee päätökseen ku variantit vaa heikkenee. Tässä jää odotteleen mihin kaikkeen tätä passia tullaan jatkossa käyttämään ku sehän jää taustalle ja voidaan ottaa aina uudestaan käyttöön tarvittaessa

Viimeksi muokattu:
Tanskalaisten tutkijoiden mukaan piikitetyt ovat alttiimpia Omicronille: https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.12.20.21267966v2
Steve Kirch käsittelee aihetta: https://stevekirsch.substack.com/p/new-study-shows-vaccines-must-be
Ei tainnut Kirchin Stevekään lukea koko tutkimusta läpi, kun nosti jo kädet kattoon:
"The negative estimates in the final period arguably suggest different behaviour and/or exposure patterns in the vaccinated and unvaccinated cohorts causing underestimation of the VE. This was likely the result of Omicron spreading rapidly initially through single (super-spreading) events causing many infections among young, vaccinated individuals."

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Lussu tai ei, silläkään ei ole enää mitään merkitystä.

Plandemiaa tarvitaan vielä poliittisten ja taloudellisten tavoitteiden täyttämiseksi. Rokotteita täytyy ostaa lääkeyhtiöiden kanssa sovittu määrä ja korona(terveys)passi pitää saada laajaan käyttöön, ml. työpaikat myös muita käyttötarkoituksia varten. Ennen kuin näille asetetut tavoitteet on täytetty, plandemiaa ei lopeteta.
Se pitääkin lopettaa. Ihmiset pystyy tähän välittömästi jos vain olisi tahtotilaa ja aivoja.

Ei tainnut Kirchin Stevekään lukea koko tutkimusta läpi, kun nosti jo kädet kattoon:
"The negative estimates in the final period arguably suggest different behaviour and/or exposure patterns in the vaccinated and unvaccinated cohorts causing underestimation of the VE. This was likely the result of Omicron spreading rapidly initially through single (super-spreading) events causing many infections among young, vaccinated individuals."
Kyllä sä tartsani saat ihan niin paljon piikkejä kuin tarvii. Älä huoli

Eilisen pakkorokotuksen päätöksen johdosta voi ainakin päätellä sen, että ei tässä porukka ole käsiin kuolemassa. Ei sillon kerettäs äänestämään tommosesta.

Päinvastoin, porukkaa yritettäs saada töihin mahdollisimman paljon mahdollsimman äkkiä. Otettas puolustusvoimat mukaan yms kaikki kynnelle kykenevät.

Jokuhan tässä siis hyötyy taloudellisesti, kun niin paljon piikkiä tyrkytetään vaikka kaikki sen näkee, että ei se todellakaan pakollinen ole kaikille. Ei se toimi halutulla tavalla. Niinkuin Nyhek sano ei tämä rokotuksilla parane. Mitä tekee hallitus? Pakottaa rokotukset.

Edelleen olen sitä mieltä, että riskiryhmäläiset (esim minä itse, astma), vanhukset ja esim ihmiset ketkä liikkuu työn puolesta niin olisi SUOSITELTAVAA ottaa piikki jos niikseen näkee.

Nyt on mielenkiintoista nähdä paljonko porukkaa irtisanoutuu sote-alalta.

Korjaa ihmeessä jos olen täysin väärässä, mutta eikö nuo pfizer & co tutkimukset tehty juuri noin, että kellään ei ole mitään käryä kuin moni kontrolliryhmissä kohtasi viruksen, oli sitten kyseessä piikin saaneet tai placeboa saaneet. Siitä sit vedettiin tulokseksi tehoksi reilu 90%.

Epäeettistä antaa virusta suoraan jollekin, mutta ei ole epäeettistä vetää päätelmiä tuollaisesta testimenetelmästä ja työntää piikit väkisin vauvasta vaariin

Korjaa ihmeessä jos olen täysin väärässä, mutta eikö nuo pfizer & co tutkimukset tehty juuri noin, että kellään ei ole mitään käryä kuin moni kontrolliryhmissä kohtasi viruksen, oli sitten kyseessä piikin saaneet tai placeboa saaneet. Siitä sit vedettiin tulokseksi tehoksi reilu 90%.

Epäeettistä antaa virusta suoraan jollekin, mutta ei ole epäeettistä vetää päätelmiä tuollaisesta testimenetelmästä ja työntää piikit väkisin vauvasta vaariin
Onhan tuollaisissa metodeissa aina omat epävarmuutensa enkä minä sitä yritä kieltää. Tällä kertaa jopa suoraan mainittiin, että merkittäviä epävarmuustekijöitä on mukana ja siksi onkin hassua, että tällaisiä tutkimuksia spämmäillään totuutena kuin jotain raamatun sanaa.

Onhan tuollaisissa metodeissa aina omat epävarmuutensa enkä minä sitä yritä kieltää. Tällä kertaa jopa suoraan mainittiin, että merkittäviä epävarmuustekijöitä on mukana ja siksi onkin hassua, että tällaisiä tutkimuksia spämmäillään totuutena kuin jotain raamatun sanaa.
Vielä kysyttävä, että rokotteiden tehojen voidaan väittää olevan aivan pokkana päälle 90% noilla menetelmillä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom