Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Heitetäänpä ihan mielenkiinnosta tällainen avoin kysymys.

Onko tässä ketjussa kunteja, jotka ennen vuotta 2020 tekivät riskiarvoita influnessakausina tehohoitoon joutumisesta rokotettuna vs. ilman rokotusta, jonka perusteella tekivät sitten päätöksen ottaa tai jättää ottamatta influenssarokotteen?

Jos ei kukaan näin tehnyt mutta nyt tekee koronan kanssa, mikä on muuttunut eli miksi tästä asiasta on tullut nyt niin olennainen, että itsensä lisäksi sitä pitää tuputtaa myös muille?

Niin totta, on aivan jäätävää lillukanvarsiin tarttumista selittää jostain "kymmeniä kertoja todennäköisempää" teholle joutumista. Joo onhan 0.0002 vs 0.002 ero iso prosentuaalisesti (y)
Aivan varmasti kaikkien isompien sairaaloiden kannaltakin on aivan sama tunkeeko ovista kerrallaan sisään pari vai parikymmentä tartuntatautipotilasta (y)

Niin totta, on aivan jäätävää lillukanvarsiin tarttumista selittää jostain "kymmeniä kertoja todennäköisempää" teholle joutumista. Joo onhan 0.0002 vs 0.002 ero iso prosentuaalisesti (y)
Porukalla kyllä puuttuu väestötason ymmärrys ja ymmärrys siitä, että rajoituksia on pidetty juurikin siitä syystä että todennäköisyydet pysyy matalana.

Anteeksi vaan mutta nyt on psykoosit ihan uusilla leveleillä...
1640791626424.png

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Mua pelottaa, että miten jengin mielenterveys kestää. Rokotetut tuntuvat olevan sellaisissa psykooseissa, että tapahtui mitä vaan niin siellä voi mieli järkkyä. Joko pelosta koronaa kohtaan tai kun totuus alkaa paljastua ja yritetään pitää kynsin ja hampain tarinasta kiinni. Rokottamattomien jaksaminen mua huolettaa erityisesti. 2 vuoden vihakampanjan jälkeen enää ei päästä yhteiskunnan menoon mukaan ollenkaan ja kohta lähtee työpaikatkin alta. Itsellä ainakin on pinna kireällä ja huoli, että miten tässä oikein käy.

Ei. Matalat todennäköisyydet johtuu viruksen vaarattomuudesta perusterveille.
En nyt tietenkään epäile keskivertopakkislaisten käsitystä omasta terveydentilastaan - jos joku täällä sanoo, ettei usko piikistä hyötyvänsä, niin se on mulle täysin ok. Siitä huolimatta eletään kuitenkin maassa, jossa suurin osa pitää itseään perusterveenä ja toisaalta lääkärille mennään vasta kun se pää on jo kainalossa. Iän karttuessa tämä ilmiö tuntuu vieläpä korostuvan.

Mua pelottaa, että miten jengin mielenterveys kestää. Rokotetut tuntuvat olevan sellaisissa psykooseissa, että tapahtui mitä vaan niin siellä voi mieli järkkyä. Joko pelosta koronaa kohtaan tai kun totuus alkaa paljastua ja yritetään pitää kynsin ja hampain tarinasta kiinni. Rokottamattomien jaksaminen mua huolettaa erityisesti. 2 vuoden vihakampanjan jälkeen enää ei päästä yhteiskunnan menoon mukaan ollenkaan ja kohta lähtee työpaikatkin alta. Itsellä ainakin on pinna kireällä ja huoli, että miten tässä oikein käy.
Huoli on varmasti aiheellinen. Olen itsekin jättänyt kaikki koronapiikit väliin ja vaikka olen taloudellisesti riippumaton ansiotöistä, niin siitä huolimatta v-käyrä ja viha alkaa olla jo sillä tasolla, että vähän itseäkin hirvittää, jottei tee mitään harkitsematonta jos joku tulee jossain naaman eteen vinkumaan. Yleisesti ottaen jotain isompaa on tapahtumassa. Jotain joka ei liity mitenkään terveyteen. Siitä ei ole epäilystäkään.

Mites nyt suu pannaan kun sahtivaari saanut jo toisen kerran koronan ja tuskin tälläkään kertaa kuolee. (halleluja "rokotteet")
Tämä ei tietenkään ole merkki siitä että on kiertävä influenssa/flunssa vaan merkki sen vaarallisuudesta koska voi tulla monta kertaa.
E: on toki jo 84v eli merkittävä riski tuo ikäkin eikä painokaan mikään pieni.

Suositut

Back
Ylös Bottom