Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
En ymmärrä mitä foliohatut kiehuu noista koronarokotteiden pakollisuuksista hoitohenkilöstöllä. Sehän on vain yksi pakollinen rokote muiden lisänä

https://thl.fi/fi/web/infektiotaudi...osiaali-ja-terveysalan-henkiloston-rokotukset
Tartuntatautien vakaville seurauksille alttiiden parissa työskentelevällä tulee olla

rokotuksen tai sairastetun taudin antama suoja tuhkarokkoa ja vesirokkoa vastaan
rokotuksen antama suoja influenssaa vastaan
imeväisikäisiä jatkuvasti hoitavilla rokotuksen antama suoja hinkuyskää vastaan.
Jos foliohattuna ihan muutaman syyn mainitsen tuohon kiehumiseen (lista on loputon):
- Korona leviää myös eläimissä ja rokotetuissa joten siitä on mahdoton koskaan päästä eroon vaikka rokotuskattavuus olisi 100% (toisin kuin esim tuhkarokko).
- Nämä eivät oikein millään lailla vertaudu keskenään. Yleensä rokotteeseen tarvitaan 1-3 rokotusta jolla saadaan elinikäinen suoja (poislukien influenssapiikki jolla saadaan vuosittain 20-60% suoja), kun taas korona"rokote" on elinikäinen pakotettu geeniterapia, joka on vielä osoittautunut hyvin tehottomaksi. Aina kun rokotuskattavuus nousee niin tautimäärä räjähtää samalla.
- Kaikkien ihmisoikeussopimusten ym. mukaan ihmisellä tulee olla oikeus päättää omasta vartalostaan. Jos tämä on nyt kumottu niin ehkä oikeus aborttiin pitäisi myös kieltää? Samalla voisi hyvesingalointi-tarkoitukseen myös pakottaa koko kansa ympärileikattavaksi.
- Vanhuksilla on jo täysi rokotesuoja tautia vastaan, eivätkö he jo ole täydellisessä suojassa? Jos eivät niin eikö koronarokote toimi?
- Niillä miljardeilla mitä tähän sekoiluun on käytetty oltaisiin helposti voitu vaikka tuplata tehohoitokapasiteetti ja antaa hoitajille roimat palkankorotukset jolloin alan vetovoima olisi lisääntynyt. Nyt tämän pakotuksen seurauksena on riskinä että alan vetovoima (ja koko terveydenhoito) romahtaa ja kohta ollaan paljon suurempien ruumiskasojen äärellä mitä koronasta on aiheutunut, kun hoitohenkilökuntaa ei enää löydy.

*Edit, rokotepakon piti olla foliohattujen salaliittoteoria joka nyt kuitenkin toteutui, muiden foliohattujen ennusteiden muassa, kun taas virallisen totuuden ennusteet ovat olleet poikkeuksetta 100% väärässä.

Ja sitten on ne pari ”kyllä me luotetaan asiantuntijoihin …”-tyypit jotka ei ainakaan ääneen sano kovinkaan paljoa mitään poikkipuolista.
Mun luottamus meidän kotimaisiin "asiantuntijoihin" on ainakin täysin mennyttä. Mika " vieläonliianaikaistasanoa" Salminen ja kumppanit eivät ole viimeisen 12kk aikana lausuneet yhtäkään asiaa mitä en olisi lukenut muualta jo vähintään viikkoa ennen. Mistä nää saatanan tontut oikein saavat tietonsa kun tuntuvat koko ajan olevan viikkoja perässä?

Olin jo ennen koronaa sitä mieltä että THL on täys paskalaitos joka pitäisi lakkauttaa. Mitään hyvää sieltä ei ole ikinä tullut, ja koko pulju on enemmän tai vähemmän pelkkä valtiollinen suojatyöpaikka.

Mää luulen että 2022 tulee olemaan pahempi vuosi tän koronan kanssa, kuin 2020 tai 2021. Mun veikkaus on, että koronarokote tulee pakolliseksi myös muihin ammatteihin. Ja varmasti säädetään koronapassia, niin että sekin tulee moneen paikkaan pakolliseksi. Toivottavasti olen kuitenkin väärässä!

Mää luulen että 2022 tulee olemaan pahempi vuosi tän koronan kanssa, kuin 2020 tai 2021. Mun veikkaus on, että koronarokote tulee pakolliseksi myös muihin ammatteihin. Ja varmasti säädetään koronapassia, niin että sekin tulee moneen paikkaan pakolliseksi. Toivottavasti olen kuitenkin väärässä!

No eipä täs ole ku pari vaihtoehtoa. Joko se tulee työpaikalle tai silmukka vedetään niin tiukalle ettei tosiaa tarvi käydä ku töissä, apteekissa tai kaupassa

- Kaikkien ihmisoikeussopimusten ym. mukaan ihmisellä tulee olla oikeus päättää omasta vartalostaan. Jos tämä on nyt kumottu niin ehkä oikeus aborttiin pitäisi myös kieltää? Samalla voisi hyvesingalointi-tarkoitukseen myös pakottaa koko kansa ympärileikattavaksi.

Loistavia ideoita! Samalla voitaisiin poistaa äänioikeus kaikilta, jotka kannattavat vääriä mielipiteitä. Naisten asema voitaisiin myös palauttaa takaisin siihen pisteeseen mitä se oli joskus 1800 luvulla.

Eiköhän tuohonkin enemmistön kannatus saada, kunhan se lukee hesarissa ja iltalehdessä.

Jep. 2022 voi joko olla järkevyyteen takaisin paluu, tai aivan uudenlaiseen kaaokseen sukellus. Jos sotelaisten pako alalta ei herätä porukkaa, veikkaan jälkimmäistä.

Mun luottamus meidän kotimaisiin "asiantuntijoihin" on ainakin täysin mennyttä. Mika " vieläonliianaikaistasanoa" Salminen ja kumppanit eivät ole viimeisen 12kk aikana lausuneet yhtäkään asiaa mitä en olisi lukenut muualta jo vähintään viikkoa ennen. Mistä nää saatanan tontut oikein saavat tietonsa kun tuntuvat koko ajan olevan viikkoja perässä?

Olin jo ennen koronaa sitä mieltä että THL on täys paskalaitos joka pitäisi lakkauttaa. Mitään hyvää sieltä ei ole ikinä tullut, ja koko pulju on enemmän tai vähemmän pelkkä valtiollinen suojatyöpaikka.
Oikeassa olet. THL ja muut asiantuntijat tarjoilevat pitkin hampain puolitotuuksia jälkijunassa. Muitakin tietolähteitä onneksi on. Välillä kannattaa laittaa kaikki kanavat kiinni ja elää elämäänsä. Iltapäivälehdet on pahinta syöpää.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ

No niin, kun alkuperäiset THL:n ehdot eivät täyttyneet, niin piti keksiä jotain tilalle. Lopputuloksena on nyt siis vaikeat tulehdusreaktiot ja pitkittyneet oireet, joka on tietysti täyttä valetta, mutta se ei enää kiinnosta ketään.

1) Koronaviruksen aiheuttama tauti ilmenee lapsilla vakavammassa muodossa.

2) Rokote estää hyvin tartuttavuutta.

3) Rokotteen tarjoama suoja on pitkäaikainen.

4) Rokote osoitetaan turvalliseksi.

No niin, kun alkuperäiset THL:n ehdot eivät täyttyneet, niin piti keksiä jotain tilalle. Lopputuloksena on nyt siis vaikeat tulehdusreaktiot ja pitkittyneet oireet, joka on tietysti täyttä valetta, mutta se ei enää kiinnosta ketään.
Tässä kuuluttaisin faktantarkstajia, kuten vaikka Juhani Knuutia, tarttumaan tähän yksittäisten lääkärien sooloilun. Tämä on epäeettistä ja vaarallista. Luvat pois tuommosilta pönäköiltä ja täriseviltä puoskareilta!

Lussu tai ei, silläkään ei ole enää mitään merkitystä.

Plandemiaa tarvitaan vielä poliittisten ja taloudellisten tavoitteiden täyttämiseksi. Rokotteita täytyy ostaa lääkeyhtiöiden kanssa sovittu määrä ja korona(terveys)passi pitää saada laajaan käyttöön, ml. työpaikat myös muita käyttötarkoituksia varten. Ennen kuin näille asetetut tavoitteet on täytetty, plandemiaa ei lopeteta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom