Tästä olen samaa mieltäEi siinä ole mitään ongelmaa niin kauan kun se on täydellisen vapaaehtoista. Niin kuin rokotteissakaan ole mitään ongelmaa niin kauan kun ne on vapaaehtoisia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tästä olen samaa mieltäEi siinä ole mitään ongelmaa niin kauan kun se on täydellisen vapaaehtoista. Niin kuin rokotteissakaan ole mitään ongelmaa niin kauan kun ne on vapaaehtoisia.
Tuossa skenaariossa mitä kerroit on itsepuolustus tilanne ja sen mukaan toiminta monella.Olen täysin samaa mieltä. Tämän hetkinen uutisointi vain viittaa siihen, että suomen hallitus yrittää löytää ihan minkä tahansa syyn pakkorokottaa ihmiset. Totesin vain ikävän lähitulevaisuudessa häämöttävän tosiasian.
Oletan pakkorokotus päätöksen mentyä läpi, että hallitus on julistanut sodan kansalaisiaan kohtaan, joiden itsemääräämis oikeutta sen pitäisi kunnioittaa ja puolustaa, ja täten käytän kaikkia keinoja itseni suojelemiseen mitä minulla on käsissäni. Olen pasifisti, enkä halua vahingoittaa toista ihmis elämää, mutta mikäli rauhanomaiset keinot eivät toimi, siirryn käyttämään väkivaltaa.
Siitäs saatte, huusi Sanna Marin, kohottaen uhmakkaan teatraalisesti puolityhjän viinipullonsa makuuhuoneensa kattolamppua kohti.Sieltä se on tulossa Digitaalinen identiteetti https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/Lausunto/Sivut/HaVL_34+2021.aspx
Mua kyllä kiinnostaisi, voi vaikka yv:llä laittaa mistä löytyy. Jos on ees hesen suunnilta. Meinaan omalta salilta tuli just meili tänään et ovat 2vko kiinni. Mut totta helvetissä oon menossa kokeilee josko ovi aukee.Noita saleja ei kannata kauheasti mainostaa ainakaan nimellä. Tälläkin palstalla on varmasti kaikenmaailman kommunisti-ilmiantajia jotka tuntis suurta nautintoa jos pääsis ilmiantamaan noita saleja aville.
Tuossa skenaariossa mitä kerroit on itsepuolustus tilanne ja sen mukaan toiminta monella.
Emme elä muutenkaan sivistysvaltiossa enää tai edes suomessa joten all-out sitten vaan. Ihminen ei omaa enää mitään oikeuksia tai valintoja. Toivon että tuo dystopia skenaario jää vain uhkakuvaksi.
Miten tuo muuten oikeasti menisi? Kolmospiikkiä ei saa suoraan vaan ensin pitää ottaa ykkönen ja kakkonen. Entä jos on ottanut ne molemmat juuri, niin eikö passi mene vihreälle? Pitääkö odottaa 6kk että saa kolmannen vai miten toi toimis? Jos mä vaikka muutaman vuoden päästä alistun noihin rokotteisiin, niin meniskö mulla useampi vuosi että saisin passin vihreälle?Tässä nyt ei ole mitään järkeä. Eikö edes tuore kakkospiikki kelpaa tälle?
![]()
Husin Ruotsalainen vaatii järeitä muutoksia: kolmas rokote edellytys koronapassille
Nykyiset edellytykset koronapassin saamiseksi eivät vastaa tämän hetkistä epidemiatilannetta, sanoo Husin apulaisylilääkäri Eeva Ruotsalainen.www.is.fi
Neljäs piikki kun tulee niin menee vuosi jos alotat nollasta.Miten tuo muuten oikeasti menisi? Kolmospiikkiä ei saa suoraan vaan ensin pitää ottaa ykkönen ja kakkonen. Entä jos on ottanut ne molemmat juuri, niin eikö passi mene vihreälle? Pitääkö odottaa 6kk että saa kolmannen vai miten toi toimis? Jos mä vaikka muutaman vuoden päästä alistun noihin rokotteisiin, niin meniskö mulla useampi vuosi että saisin passin vihreälle?![]()
Noi käppyrät näyttävät ihanteellisilta. Esitetyt luvut eivät ehkä ihan täsmää, mutta käppyrät ja niiden suunnat näyttävät sellaisilta, joita näppituntumalta komppaan.
Ihanteellisilta??Noi käppyrät näyttävät ihanteellisilta. Esitetyt luvut eivät ehkä ihan täsmää, mutta käppyrät ja niiden suunnat näyttävät sellaisilta, joita näppituntumalta komppaan.
Mikäli rokotteesta on käppyröihin apua, kannatan rokotusta. Vittuilu sen sijaan ei tautia vastaan ehkä suoranaisesti auta. Ehkä ajatustapani on outo.
Lapsillakin on se ajatus. Joo, se ajatus jonka vanhemmat, niin kuin Venlan isukki mr. pallomaha on istuttanut sinne loputtomalla aivopesulla/lahjonnalla. Voi kun Venla kertoisi Tumppi-isukille, että pieni liikunnan lisäys olisi aika jees teko siihen normaaliin pääsyyn.Viikon surullisimpia uutisia. Samaa paskaa kansa toistaa vieläkin:
![]()
Yli 5-vuotiaiden lasten koronarokotukset käyntiin – espoolainen Venla kertoo: ”Ihan helppo homma”
5-11-vuotiaiden koronarokotukset ovat käynnistyneet Espoossa.www.iltalehti.fi
Venlan isän Tuomaksen mukaan vanhemmat olivat tehneet päätöksen rokotteen ottamisesta, mutta myös lapset itse halusivat ottaa sen pian.
– Lapsillakin on se ajatus, että koronarokotteen avulla päästään nopeammin takaisin normaaliin arkeen. Seuraamme uutisia, ja he ovat jo sen ikäisiä, että heitä vähän huolestuttaa tehohoidon ja terveydenhuollon kantokyky, Tuomas miettii.
Tuomaksen mukaan pandemian keskellä ei pidä ajatella vain itseään.
– Olemme tehneet oman osamme ja toivottavasti se auttaa muitakin. Olemme huolissamme muiden ei-kiireettömien sairauksien toimenpiteistä ja niiden jäämisestä pois.
Mun mielestä olis hyvä jos noin tehtäisiin, yhä enemmän heräis porukka ku yhä harvempi ottaa sen kolmannen, saatikka neljättä.Odotettua tekstiä tältä haahkalta:
![]()
Husin Ruotsalainen vaatii järeitä muutoksia: kolmas rokote edellytys koronapassille
Nykyiset edellytykset koronapassin saamiseksi eivät vastaa tämän hetkistä epidemiatilannetta, sanoo Husin apulaisylilääkäri Eeva Ruotsalainen.www.is.fi
On muuten sakea ja koominen kirjoitus tuo.
Muistakaa että tuo on aivopesukanava. En jaksa uskoa että porukka noin vain ajattelee asiaa. Tähän valitaan tai keksitään "uutisia" millä saada ihmisille kuva että näin kaikki muka ajattelee tai pitää ajatella jne.Viikon surullisimpia uutisia. Samaa paskaa kansa toistaa vieläkin:
![]()
Yli 5-vuotiaiden lasten koronarokotukset käyntiin – espoolainen Venla kertoo: ”Ihan helppo homma”
5-11-vuotiaiden koronarokotukset ovat käynnistyneet Espoossa.www.iltalehti.fi
Venlan isän Tuomaksen mukaan vanhemmat olivat tehneet päätöksen rokotteen ottamisesta, mutta myös lapset itse halusivat ottaa sen pian.
– Lapsillakin on se ajatus, että koronarokotteen avulla päästään nopeammin takaisin normaaliin arkeen. Seuraamme uutisia, ja he ovat jo sen ikäisiä, että heitä vähän huolestuttaa tehohoidon ja terveydenhuollon kantokyky, Tuomas miettii.
Tuomaksen mukaan pandemian keskellä ei pidä ajatella vain itseään.
– Olemme tehneet oman osamme ja toivottavasti se auttaa muitakin. Olemme huolissamme muiden ei-kiireettömien sairauksien toimenpiteistä ja niiden jäämisestä pois.