Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Nyt kun alkaa näyttämään siltä että on ihan oikeasti ylipainoisten ongelma joutua tehohoitoon niin eikös ala ole ihan validia kysyä että pitäskö heidän kuolla vaan kotona kaikessa hiljaisuudessa? Tai maksaa oma hoito/väistyä muiden tieltä tehohoidossa/tehdä elinsiirto testamentti ja mitä näitä kaikkia hienoja väsyneitä kiertäviä "viisauksia" onkaan?

Kuten sanottu ota kaikki piikit ja sirut itseesi.

Se ettei halua mitään siruja itseen tee ihmisestä mitään "hämärätyyppiä" mitä implikoit taas. Tässähän se uusin narratiivi onkin.

"ai et halua sirua? NO MITÄ SALATTAVAA SULLA SITTEN ON HÄ?"

Voi ottaa talteen
Mä en vaan nää mitään huonoa puolta jos käsivarressa olisi siru. Nykyteknologiaa vain, onhan niitä ollut jo käytössä ennen koronaakin.

Kyllähän nykyyänkin sua seurataan somen tai selaimen paikannusten kautta. Kuunnellaan myös.

Mä en vaan nää mitään huonoa puolta jos käsivarressa olisi siru. Nykyteknologiaa vain, onhan niitä ollut jo käytössä ennen koronaakin.

Kyllähän nykyyänkin sua seurataan somen tai selaimen paikannusten kautta. Kuunnellaan myös.
Ei siinä ole mitään ongelmaa niin kauan kun se on täydellisen vapaaehtoista. Niin kuin rokotteissakaan ole mitään ongelmaa niin kauan kun ne on vapaaehtoisia.

Ei mulla ole somea.

Mutta miten tuo siis liittyy siihen, että suhun upotettu siru? Sä haluat poistaa valinnan olla pitämättä jotain jäljitintä/lähetintä?
Kuinka sekaisin te olette? Parasta ettei se riitä, että sinäkin olisi täynnä piikkejä ja sirujasi vaan ne täytyy tietenkin pakottaa muillekin jotka eivät niitä tarvitse/halua.

Ei siinä ole mitään ongelmaa niin kauan kun se on täydellisen vapaaehtoista. Niin kuin rokotteissakaan ole mitään ongelmaa niin kauan kun ne on vapaaehtoisia.

Juuri näin. Valitettavasti homma näyttää pikkuhiljaa olevan menossa siihen, että rokote työnnetään kohta ns. Kurkusta alas. Hyvällä tai pahalla, ja jos näin tulee käymään, voi olla 100% varma, että niin käy myös sirun kanssa, koska sitä mainostetaan jo nyt samalla agressiivis sävytteisellä mentaliteetilla.

Juuri näin. Valitettavasti homma näyttää pikkuhiljaa olevan menossa siihen, että rokote työnnetään kohta ns. Kurkusta alas. Hyvällä tai pahalla, ja jos näin tulee käymään, voi olla 100% varma, että niin käy myös sirun kanssa, koska sitä mainostetaan jo nyt samalla agressiivis vävytteisellä mentaliteetilla.
Ei tällaiseen paskaan voi suostua. Hyvällä tai pahalla en minä anna tehdä näitä itselleni vastoin tahtoani. Ei vittu kukaan voi joka ei ole täysin aivopesty.

Ihmisiltä ei voi viedä omaa valintaa asioihin ja itseensä. Jos se viedään ei ole mitään.

Tietääkö kukaan, saako kuntosalit mitään tukia nyt kahdelta sulku viikolta?
Ainakin Lintilä mainosti jotain tukikierros kakkosta. Eri asia on saako mitään, eiköhän ne mee taas valituille. Eikös joku.. Oliko Välimäki ku sano et mm. Tanskas oli jo etukäteen ilmoitettu mitä firma saa, ennekuin edes sulku tuli.

Tietääkö kukaan, saako kuntosalit mitään tukia nyt kahdelta sulku viikolta?
ainakin edellisellä kerralla oli mahdollista saada.. itse maksan mielelläni kk-maksua normisti että lähin kuntosali pysyy pystyssä mutta kyllä tämä vuoden vaihde varmasti rokottaa tuloja rankasti :unsure:

Siihen liittyy tietoturvan puolesta ongelmia kun se voidaan lukea periaatteessa millä vaan melkein. Tosin, jos et välitä missä sun tiedot menee niin eikai se sit niin justiinsa oo.

Ja kyllä sua seurataan jo vaikka minkä kautta mutta sitä on jossain määrin ees helpompi rajoittaa omalla toiminnalla.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Ainakin Lintilä mainosti jotain tukikierros kakkosta. Eri asia on saako mitään, eiköhän ne mee taas valituille. Eikös joku.. Oliko Välimäki ku sano et mm. Tanskas oli jo etukäteen ilmoitettu mitä firma saa, ennekuin edes sulku tuli.
Kuulostaa loogisen epäloogiselta, mutta jotenkin noin se varmaan menee. Jotkut saa ja jotkut ei, mutta mikään ei ole varmaa.

Viikon surullisimpia uutisia. Samaa paskaa kansa toistaa vieläkin:

Venlan isän Tuomaksen mukaan vanhemmat olivat tehneet päätöksen rokotteen ottamisesta, mutta myös lapset itse halusivat ottaa sen pian.

Lapsillakin on se ajatus, että koronarokotteen avulla päästään nopeammin takaisin normaaliin arkeen. Seuraamme uutisia, ja he ovat jo sen ikäisiä, että heitä vähän huolestuttaa tehohoidon ja terveydenhuollon kantokyky, Tuomas miettii.

Tuomaksen mukaan pandemian keskellä ei pidä ajatella vain itseään.

– Olemme tehneet oman osamme ja toivottavasti se auttaa muitakin. Olemme huolissamme muiden ei-kiireettömien sairauksien toimenpiteistä ja niiden jäämisestä pois.

Ei tällaiseen paskaan voi suostua. Hyvällä tai pahalla en minä anna tehdä näitä itselleni vastoin tahtoani. Ei vittu kukaan voi joka ei ole täysin aivopesty.

Ihmisiltä ei voi viedä omaa valintaa asioihin ja itseensä. Jos se viedään ei ole mitään.

Olen täysin samaa mieltä. Tämän hetkinen uutisointi vain viittaa siihen, että suomen hallitus yrittää löytää ihan minkä tahansa syyn pakkorokottaa ihmiset. Totesin vain ikävän lähitulevaisuudessa häämöttävän tosiasian.

Oletan pakkorokotus päätöksen mentyä läpi, että hallitus on julistanut sodan kansalaisiaan kohtaan, joiden itsemääräämis oikeutta sen pitäisi kunnioittaa ja puolustaa, ja täten käytän kaikkia keinoja itseni suojelemiseen mitä minulla on käsissäni. Olen pasifisti, enkä halua vahingoittaa toista ihmis elämää, mutta mikäli rauhanomaiset keinot eivät toimi, siirryn käyttämään väkivaltaa.

Tää on kyllä ihan parasta kun ihmiset jotka ei kanna yleensäottaen vastuuta terveydestään, liikkuvat vähän, syövät epäterveellisesti, käyttävät kenties liiaksi alkoholia, lihovat jne. mainostavat itseään vastuullisina kansalaisina ”olemme tehneet osamme” kun ottavat rokotuksen. 😅 Sitten ne henkilöt jotka oikeasti huolehtivat itsestänsä ja pitävät hyvässä kunnossa itsensä ja eivät syystä tai toisesta ota vapaaehtoista rokotetta ovat yleisinä sylkykuppeina. Keskiverto ihmisistä on tullut ihan hiton tyhmiä jos eivät aina ole olleet.

Viimeinen muistutus kaikille kynnelle kykeneville. Tulkaa mukaan! Samalla voidaan parantaa yhteistä verkostoitumista, jotta tulevat eduskunnan tempaisut osuisivat kevyemmin toistemme tuulilasiin.

Screenshot_20211224-150904-701.png

Meillä muuten oli salilla loppu luukulla että suljettu vuoden loppuun asti. Kortilla pääsi kuitenkin treenaamaan ja omistaja sanoi, että tämä on nyt yksityistila, johon hän voi omistajana päästää kaverinsa ja ketkä muutenkin haluaa. Liiketoiminnalta suljettu. 😄

Tää on kyllä ihan parasta kun ihmiset jotka ei kanna yleensäottaen vastuuta terveydestään, liikkuvat vähän, syövät epäterveellisesti, käyttävät kenties liiaksi alkoholia, lihovat jne. mainostavat itseään vastuullisina kansalaisina ”olemme tehneet osamme” kun ottavat rokotuksen. 😅 Sitten ne henkilöt jotka oikeasti huolehtivat itsestänsä ja pitävät hyvässä kunnossa itsensä ja eivät syystä tai toisesta ota vapaaehtoista rokotetta ovat yleisinä sylkykuppeina. Keskiverto ihmisistä on tullut ihan hiton tyhmiä jos eivät aina ole olleet.
Ihmiset on aivan naurettavan tyhmiä pääsääntöisesti.

Sitten kun tulee se oikeasti tappava virus niin vedän ranteet auki ellei ole bunkkeria missä olisi piilossa pari vuotta.
Nämä vetäisi edelleen maskit päässä ja kuuntelisi viranomaisten ohjeita vielä siinä vaiheessa kun alkaisi oikeasti olemaan kadunvarsilla ruumiita.

Meillä muuten oli salilla loppu luukulla että suljettu vuoden loppuun asti. Kortilla pääsi kuitenkin treenaamaan ja omistaja sanoi, että tämä on nyt yksityistila, johon hän voi omistajana päästää kaverinsa ja ketkä muutenkin haluaa. Liiketoiminnalta suljettu. 😄
Oma sali meni kiinni viime viikolla. Kaikki isot kaupalliset ja julkiset. Onnekseni löysin pelastuksen, mihin pääsee liki vuorokauden ympäri koodilla. Ovi lukossa mutta oven takana rokki soi ja reenit jatkuu. Siirryn pysyvästi sinne jos vakipaikka alkaa passipelleilyyn.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom