Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en vaan nää mitään huonoa puolta jos käsivarressa olisi siru. Nykyteknologiaa vain, onhan niitä ollut jo käytössä ennen koronaakin.Kuten sanottu ota kaikki piikit ja sirut itseesi.
Se ettei halua mitään siruja itseen tee ihmisestä mitään "hämärätyyppiä" mitä implikoit taas. Tässähän se uusin narratiivi onkin.
"ai et halua sirua? NO MITÄ SALATTAVAA SULLA SITTEN ON HÄ?"
Voi ottaa talteen
Ei siinä ole mitään ongelmaa niin kauan kun se on täydellisen vapaaehtoista. Niin kuin rokotteissakaan ole mitään ongelmaa niin kauan kun ne on vapaaehtoisia.Mä en vaan nää mitään huonoa puolta jos käsivarressa olisi siru. Nykyteknologiaa vain, onhan niitä ollut jo käytössä ennen koronaakin.
Kyllähän nykyyänkin sua seurataan somen tai selaimen paikannusten kautta. Kuunnellaan myös.
Ei mulla ole somea.Mä en vaan nää mitään huonoa puolta jos käsivarressa olisi siru. Nykyteknologiaa vain, onhan niitä ollut jo käytössä ennen koronaakin.
Kyllähän nykyyänkin sua seurataan somen tai selaimen paikannusten kautta. Kuunnellaan myös.
Ei siinä ole mitään ongelmaa niin kauan kun se on täydellisen vapaaehtoista. Niin kuin rokotteissakaan ole mitään ongelmaa niin kauan kun ne on vapaaehtoisia.
Ei tällaiseen paskaan voi suostua. Hyvällä tai pahalla en minä anna tehdä näitä itselleni vastoin tahtoani. Ei vittu kukaan voi joka ei ole täysin aivopesty.Juuri näin. Valitettavasti homma näyttää pikkuhiljaa olevan menossa siihen, että rokote työnnetään kohta ns. Kurkusta alas. Hyvällä tai pahalla, ja jos näin tulee käymään, voi olla 100% varma, että niin käy myös sirun kanssa, koska sitä mainostetaan jo nyt samalla agressiivis vävytteisellä mentaliteetilla.
Ainakin Lintilä mainosti jotain tukikierros kakkosta. Eri asia on saako mitään, eiköhän ne mee taas valituille. Eikös joku.. Oliko Välimäki ku sano et mm. Tanskas oli jo etukäteen ilmoitettu mitä firma saa, ennekuin edes sulku tuli.Tietääkö kukaan, saako kuntosalit mitään tukia nyt kahdelta sulku viikolta?
ainakin edellisellä kerralla oli mahdollista saada.. itse maksan mielelläni kk-maksua normisti että lähin kuntosali pysyy pystyssä mutta kyllä tämä vuoden vaihde varmasti rokottaa tuloja rankastiTietääkö kukaan, saako kuntosalit mitään tukia nyt kahdelta sulku viikolta?
Siihen liittyy tietoturvan puolesta ongelmia kun se voidaan lukea periaatteessa millä vaan melkein. Tosin, jos et välitä missä sun tiedot menee niin eikai se sit niin justiinsa oo.Mä en vaan nää mitään huonoa puolta jos käsivarressa olisi siru. Nykyteknologiaa vain, onhan niitä ollut jo käytössä ennen koronaakin.
Kuulostaa loogisen epäloogiselta, mutta jotenkin noin se varmaan menee. Jotkut saa ja jotkut ei, mutta mikään ei ole varmaa.Ainakin Lintilä mainosti jotain tukikierros kakkosta. Eri asia on saako mitään, eiköhän ne mee taas valituille. Eikös joku.. Oliko Välimäki ku sano et mm. Tanskas oli jo etukäteen ilmoitettu mitä firma saa, ennekuin edes sulku tuli.
Ei tällaiseen paskaan voi suostua. Hyvällä tai pahalla en minä anna tehdä näitä itselleni vastoin tahtoani. Ei vittu kukaan voi joka ei ole täysin aivopesty.
Ihmisiltä ei voi viedä omaa valintaa asioihin ja itseensä. Jos se viedään ei ole mitään.
Ihmiset on aivan naurettavan tyhmiä pääsääntöisesti.Tää on kyllä ihan parasta kun ihmiset jotka ei kanna yleensäottaen vastuuta terveydestään, liikkuvat vähän, syövät epäterveellisesti, käyttävät kenties liiaksi alkoholia, lihovat jne. mainostavat itseään vastuullisina kansalaisina ”olemme tehneet osamme” kun ottavat rokotuksen.Sitten ne henkilöt jotka oikeasti huolehtivat itsestänsä ja pitävät hyvässä kunnossa itsensä ja eivät syystä tai toisesta ota vapaaehtoista rokotetta ovat yleisinä sylkykuppeina. Keskiverto ihmisistä on tullut ihan hiton tyhmiä jos eivät aina ole olleet.
Oma sali meni kiinni viime viikolla. Kaikki isot kaupalliset ja julkiset. Onnekseni löysin pelastuksen, mihin pääsee liki vuorokauden ympäri koodilla. Ovi lukossa mutta oven takana rokki soi ja reenit jatkuu. Siirryn pysyvästi sinne jos vakipaikka alkaa passipelleilyyn.Meillä muuten oli salilla loppu luukulla että suljettu vuoden loppuun asti. Kortilla pääsi kuitenkin treenaamaan ja omistaja sanoi, että tämä on nyt yksityistila, johon hän voi omistajana päästää kaverinsa ja ketkä muutenkin haluaa. Liiketoiminnalta suljettu.![]()