Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jutusta päätellen nimenomaan noudatti.Ei noudattanut pakkiksen ohjetta olla pelkäämättä nuhaa.
Koronaturvallinen törkeä ryöstö. Maskin käytön hyve neutralisoi ryöstön paheen. Ei tuomiota.Naamarille on sittenkin paikkansa:
katso liitettä 237484
Joskus itse naureskellut mielessäni kun marketit ym paikat on nykyisin täynnä ”pankkirosvoja”Koronaturvallinen törkeä ryöstö. Maskin käytön hyve neutralisoi ryöstön paheen. Ei tuomiota.
Aistin tuskan miten vaikeaa on löytää ratkaisu, jolla päästään palaamaan normaaliin elämään passien kanssa. Voi hitsi soikoon.
View: https://mobile.twitter.com/MKorja/status/1475425478798360576
katso liitettä 237485
![]()
Joo, belgiaan asti piti tällä kertaa mennä että löytyi uhri. Kun tarpeeksi etsii niin jostain aina löytyyEi noudattanut pakkiksen ohjetta olla pelkäämättä nuhaa.
Aistin tuskan miten vaikeaa on löytää ratkaisu, jolla päästään palaamaan normaaliin elämään passien kanssa. Voi hitsi soikoon.
View: https://mobile.twitter.com/MKorja/status/1475425478798360576
katso liitettä 237485
![]()
Ei noudattanut pakkiksen ohjetta olla pelkäämättä nuhaa.
Mä olen huolissani ja myös samaa tänne kirjoitellut. Juuri tuo vasta-aineiden pitäminen luonnottoman korkealla kroonisesti ei kuulosta parhaalta suunnitelmalta.Itse olen aika ymmälläni että miksi kukaan ei ole huolissaan sitä, mitä rokotteet ja varsinkin säännölliset tehosterokotteet tekee ihmisen omalle immuunipuollustukselle, sekä terveydelle yleisesti. Ei ole millään lailla luonnollista että immuuniglobuleenit on elimistössä jatkuvasti koholla. Sitten mitä tulee lapsien rokottamiseen ja juurikin igg(immunoglobuleeni G) kroonisesti koholla olemiseen, niin on havaittu että tämä henkilöt joilla on kohonnut igg taso, sairastuu erilaisiin autoimmuunisaurauksiin muuta väestöä yleisemmin. Kyllä muuten harmittaa kun nyt yli 5v lapsetin sotketaan tähän sekoiluun mukaan ja vähintään 80% lapsien vanhemmista sulkee silmänsä ja hyväksyy sen että "kyllä se meidän Pertti pitää rokottaa" vaikka käytännössä kuolleisuus ja vakavat tautimuodot äärimmäisen harvinaisia lapsilla.
mmmmmummmmuttttt kun nyt on omicronit, deltat ja on kaikennäköset möröt ihan eri juttu!!!
Vähän joulucopea. Uhhh se sai potkutTS: Turun kaupunki antoi lähtöpassit koronakapinoineelle ravintoloitsijalle
Lupainsinöörinä työskennellyt ravintoloitsija kehotti asiakkaita koronakapinaan, joka johti Ravintola Uljaan sulkemiseen.
JAA
![]()
Ravintola Uljaan tulevaisuus on hämärän peitossa. KUVA: ANNA-MAIJA NAAKKA
Anna-Maija Naakka
15:17
TURUN KAUPUNKI on irtisanonut rakennusvalvonnan lupainsinööri Teuvo Kaupin, joka uhmasi koronasääntöjä omistamassaan Ravintola Uljaassa. Hän on jo aiemmin saanut varoituksen asiasta.
Asian vahvisti Turun Sanomille kaupunkiympäristöjohtaja Christina Hovi. Hän ei halunnut kommentoida irtisanomisen perusteita eikä ajankohtaa.
Kauppi ilmoitti Ravintola Uljaan sosiaalisen median tileillä joulukuun alussa, että ravintolassa ei aiota noudattaa koronasääntöjä, vaan anniskelua jatketaan klo 18 jälkeen ilman vaatimusta koronapassista.
Paikalla kävi Lounais-Suomen aluehallintoviraston tarkastaja, ja ravintola suljettiin poliisin avustuksella välittömästi. Sulku jatkuu avin määräyksellä 6.1. asti
Lue lisää: Turkulaisravintola toteutti koronakapinan – juhlinta loppui lyhyeen
Ravintola uhmasi sääntöjä myös syyskuussa, jolloin se suljettiin ensin kahdeksi viikoksi. Rikottuaan määräyksiä uudelleen se joutui pitämään ovet kiinni lopulta kuukauden.
MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)
MAINOS PÄÄTTYY
Turun Sanomien mukaan Verohallinto vaatii ravintolan asettamista konkurssiin. Sillä on maksamattomia veroja yhteensä 26 700 euroa viivästysseuraamukset mukaan lukien. Ravintola on myös saanut häädön vuokratilastaan maksamattomien vuokrien takia. Ulosottovelkoja sillä on yli sadan tuhannen euron edestä.
Kauppi ilmoitti kolme päivää sitten ravintolan sosiaalisen median tileillä ravintolan olevan ”auki jatkossa, kun se meille sopii”.
Joo. Otetaan mitä lie igorin kamaa ja sitten ei uskalleta ottaa 5 rokotetta ja kahta sirua. Tää itku alkaa sitten.Puolen vuoden päästä me käydään täällä keskustelua jossa esiintyy argumentteja: "sehän on pelkkä siru. Mikä siinä pelottaa? Eihän sen ottaminen ihon alle mitenkään pakollista ole, menetät vain työpaikkasi, harrastuksesi ja vapautesi jos et ota sitä. Mitäs noista, ei kukaan selväjärkinen nyt omaa vapautta halua."
Mua vituttaa jo etukäteen.
Niin, taitaa olla tarttuvuus ihan eri luokkaa noissa muunnoksissa. Onneks sairaalakuormitus ei ole noussut samassa suhteessa, kiitos rokotteiden.mmmmmummmmuttttt kun nyt on omicronit, deltat ja on kaikennäköset möröt ihan eri juttu!!!