Ja tämäko johtuu siitä, että Pakkotoistolla haukuttiin lähes rikollisiksi?Sama periaate. Jos hatusta heitettynä salilla käy aiemmin 100 ihmistä ja nyt 20, niin muiden ihmisten toiminta jo itsessään pienentää sinun riskiäsi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja tämäko johtuu siitä, että Pakkotoistolla haukuttiin lähes rikollisiksi?Sama periaate. Jos hatusta heitettynä salilla käy aiemmin 100 ihmistä ja nyt 20, niin muiden ihmisten toiminta jo itsessään pienentää sinun riskiäsi.
Vai oliko kaikki ajatelleet että käy tänään aamulla ja väistää huomisen ? Nyt onkin arpominen milloin lähtee kaupassa käymään, tarvis nimittäin käydä huomenna..."Pyhä" tulossa, kaupat silti auki jokapäivä. Silti kauppa tupaten täynnä ihmisiä, klo 9 aamulla. Voin vaan kuvitella mikä on meininki huomenna klo 16...
Paitsi että passivinen tupakointi tappaa jotain puoli miljoonaa ihmistä vuodessa(maailmanlaajuisesti), ilman valintaa.Koronan ja tupakin erona on se että korona voi tappaa niitäkin jotka eivät ole halukkaita kuolemaan, tupakka taas on itse valittu ja tupakkamiehet ymmärtävät kuolevansa siihen todennäköisesti jossain vaiheessa.
Älä nyt viitti. En ole itse ainakaan haukkunut ketään rikolliseksi. Siitä olen kyllä muistuttanut monesti, että se mitä sinä teet, niin sen saman toistaa todella moni perässä. Ihan vain siksi kun sinäkin niin teet. Ja mikä skenen viesti asiasta muutenkin on, eletään kuin ennenkin. Poislukien se yksi ammattibodari, joka vaihtoi treenit kävelylenkkeihin eikä kuulostanut ihan pikkujutulla hänellekään se.Ja tämäko johtuu siitä, että Pakkotoistolla haukuttiin lähes rikollisiksi?
On tää kyllä kumma paikka. Kun mä taas normaaleissa oloissa painotan treenin ja ravinnon tärkeyttä ja kannustan porukkaa panostamaan siihen, niin ei kukaan seuraa, vaan suurin osa taistelee vastaan huutaen lääkkeistä frekvenssiin. Nyt taas yhtäkkiä mä olen joku roolimalli ja kun korona taittuu, mun sana ei paina vittuakaan edes penkkipunnerrusketjussa.Siitä olen kyllä muistuttanut monesti, että se mitä sinä teet, niin sen saman toistaa todella moni perässä.
Ei tarvitse kun se varmaan on jonkinlaisessa valmiustilassa edelleen silloin, ei tämä oikeasti tosta noin vaan aukea esim kesäksi.Mites on korona herkistelijät. Luuletteko, että jos syksyllä korona iskee uudestaan, ehkä voimakkaampana, niin pistetäänkö talous uudestaan seis kun tunnetaan jo vaikutukset?
Jotain hyvääkin poikkeustilassa: sairaalassa on positiivinen ilmapiiri, sellainen joukkotsemppaus henkilökunnalla. Tehdään ympäristö turvalliseksi ei-koronapotilaille, hoidetaan parhaalla tavalla siihen sairastuneet ja valmistaudutaan epidemiaan.
Kiva mennä töihin
En usko, että suurin osa joka videoita katsoo jaksaa niitä millään lailla kommentoida. Väitän, että jokainen joka on enemmän esillä on jollekin roolimalli.On tää kyllä kumma paikka. Kun mä taas normaaleissa oloissa painotan treenin ja ravinnon tärkeyttä ja kannustan porukkaa panostamaan siihen, niin ei kukaan seuraa, vaan suurin osa taistelee vastaan huutaen lääkkeistä frekvenssiin. Nyt taas yhtäkkiä mä olen joku roolimalli ja kun korona taittuu, mun sana ei paina vittuakaan edes penkkipunnerrusketjussa.
Paitsi että passivinen tupakointi tappaa jotain puoli miljoonaa ihmistä vuodessa(maailmanlaajuisesti), ilman valintaa.
Mitähän artikkelin kirjoittaja ajatteli kun tämän laittoi :D Melkoisen typerä lauseke.Kiinassahan tuo on myös suuri ongelma, koska siellä poltetaan tajuttomia määriä tupakkaa.
Tupakointi räjähtämässä käsiin Kiinassa: Tappamassa miehistä jopa joka kolmannen
Vuoteen 2030 mennessä tupakoinnin arvioidaan tappavan noin kaksi miljoonaa kiinalaista vuodessa. Vuonna 2010 tehdyn arvion mukaan tupakka aiheutti Kiinassa miljoona kuolemaa vuosittain.
Tupakointi räjähtämässä käsiin Kiinassa: Tappamassa miehistä jopa joka kolmannen
Kiinassa tupakan aiheuttamat sairaudet ja kuolemat ovat yleistymässä huolestuttavaa vauhtia, todetaan tuoreessa tutkimuksessa.www.mtvuutiset.fi
Kiinalla onkin edessään nuorten ihmisten "ennenaikaisten kuolemien epidemia, ellei tupakointia saada vähenemään, tutkijat varoittavat.
Siellä saattaa mennä duunipaikat myös työntekijöiltä, mutta se nyt on selvää, että noista asioista ei täällä olla laisinkaan huolissaan. Kunhan vaan kukaan ei mee salille koska Matilda 98v kuolee Italiassa. Sormeakaan et lotkauta kun vanhuksia on huonoissa oloissa normaalisti ja niitä kuolee, mutta kun korona tulee, niin vittu mikä älämölö ja kaapin päältä syytellään kaikkia. Tekopyhää ja kuvottavaa oman perseen kiillottamista.heikko ettei polla kestä konkkaa ja työttömyyttä
Kai jotain valintoja on mahdollista tehdä, kun itse en ole vuosikausiin tupakoinut passiivisesti (tai aktiivisesti).Paitsi että passivinen tupakointi tappaa jotain puoli miljoonaa ihmistä vuodessa(maailmanlaajuisesti), ilman valintaa.
...jotain positiivista ....
Huuhaa...hölynpölyyn yms. vaihtoehtohoitomuotoihinkin uskovat muuttaneet toimintatapojaan. Esimerkiki hopeaveden kanssa lotraavat ovat vaihtaneet käsidesiin.