Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Trump dispatching hospital ship to New York to treat COVID-19 patients

USNS-Comfort-.jpg

Sairaalalaiva! Järjettömän kokoinen. On siellä ainakin resursseja saatana.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
niillä selitetään miksi minulle ei voi käydä näin

Onnea sinulle ja "keskivertopakkislaisille" kun tiedätte ettette voi sairastua pahasti. Me kuolevaiset ihmiset emme sitä voi tietää. Varmasti auttaisi jos pistäisi nahkaan pakistanilaisessa autotallissa pullotettua treniä ja sustaa, (kuten moni "keskivertopakkislainen" tekee). mutta otan riskin pärjätä ilman niitä.

Oikee suunta.

Husin alueella 36 uutta varmistettua koronatartuntaa
Husin alueella on todettu eilen tiistana 36 uutta varmistettua koronatartuntaa. Maanantaina luku oli 37 ja sunnuntain 42. Koska kaikkia epäilyjä ei testata, todellinen tartuntaluku voi olla paljon suurempi.
Näin tapaukset ovat viime päivinä kehittyneet Husin alueella:
31.3. 36
30.3. 37
29.3. 42
28.3. 39
27.3. 59
26.3. 46
25.3. 35
24.3. 49
23.3. 74
Koskas se uusimaa pistettiin säppiin?

Se tässä arsyttää, että SM-tason urheilijat ja ym maailmanhuiput (ei kaikki) jäävät kotia treenaamaan. Sitten nämä "rintahauispellet" ja pakaran paukuttajat menevät salille aivan normaalisti, koska minä ja mun hauikset/pakarat tarvitsevat treeniä. Sitten näiden idioottien kanssa joutuu vielä päivittäin työskentelemään samassa työympäristössä. Töissä tulee käsiä pestyä koko ajan, mutta niin sitä vaan välillä huomaa, että sormi on suussa tai jotenkin muuten pärstää hipelöi..

Onnea sinulle ja "keskivertopakkislaisille" kun tiedätte ettette voi sairastua pahasti.
Mistäs näin päättelet? En mä sanonut, että tiedän. Eihän sitä voi tietää. Kyse on ihan täysin todennäköisyyksistä ja niinhän mä sanoin: pieni prosentuaalinen mahdollisuus saada toi. Eli se mahdollisuus on kuitenkin olemassa. Ja käytin keskivertopakkislaista esimerkkinä, koska ollaan pakkiksella ja täällä on varmaan aika vähän seniori-ikäisiä.

Se tässä arsyttää, että SM-tason urheilijat ja ym maailmanhuiput (ei kaikki) jäävät kotia treenaamaan. Sitten nämä "rintahauispellet" ja pakaran paukuttajat menevät salille aivan normaalisti, koska minä ja mun hauikset/pakarat tarvitsevat treeniä. Sitten näiden idioottien kanssa joutuu vielä päivittäin työskentelemään samassa työympäristössä. Töissä tulee käsiä pestyä koko ajan, mutta niin sitä vaan välillä huomaa, että sormi on suussa tai jotenkin muuten pärstää hipelöi..
Taitaa kuule aika moni maailmanhuippu olla salilla treenaamassa, niille on varattu paikkoja noihin julkisiin mutta nyt siis suurelta yleisöltä suljettuihin saleihin/harjoituspaikkoihin.

Vähän taukoa, mutta jatkan omaseurantaa...

24.3. Ruotsi: kuolleita 36, tehohoidossa 136 - Suomi: kuolleita 1, tehohoidossa 17
25.3. Ruotsi: kuolleita 63, tehohoidossa 168 - Suomi: kuolleita 3, tehohoidossa 22
26.3. Ruotsi: kuolleita 77, tehohoidossa 210 - Suomi: kuolleita 5, tehohoidossa 24
27.3. Ruotsi: kuolleita 92, tehohoidossa 160 - Suomi: kuolleita 7, tehohoidossa 32
28.3. Ruotsi: kuolleita 102, tehohoidossa 182 - Suomi: kuolleita 9, tehohoidossa 31
29.3. Ruotsi: kuolleita 110, tehohoidossa 269 - Suomi: kuolleita 12, tehohoidossa 41
30.3. Ruotsi: kuolleita 146, tehohoidossa 311 - Suomi: kuolleita 13, tehohoidossa 49
31.3. Ruotsi: kuolleita 180, tehohoidossa 293 - Suomi: kuolleita 17, tehohoidossa 56

Lukuja on edelleen kerätty vähän mistä sattuu, ja svenssonien tilastointitapa ilmeisesti vaihtelee (tai mä en vain osaa), joten suhtautukaa sen mukaisesti.

Onko muut työyhteisössä täyttäneet lomakkeen, jossa kysellään kaikki liikkumiset vapaa-ajalla ja työmatkalla? Kuinka nuo salijampat ovat suurempi riski siellä työyhteisössä, kuin muut? Ennen ei voi muita syyttä, ennenkuin kaikkien taustat ja levityspotentiaali on selvitetty.... Saattaa se perheen isä tai äitikin käydä kaupassakin huomattavasti useammin, kuin salijamppa...

Pääministeri Marin pitää tiedotustilaisuutta. Käytännössä käsiylös virheen merkiks kun lentokentältä päässy ihmisiä ilman karanteenia tai muita toimia.

Riippumatta pitääkö asiasta vai ei, taitaa olla Sanna Marin tulevaisuudessa presidentti. Halutessaan.

Meidän uintitoivolla on ainakin uimahalli omassa käytössä Tokio21 treeniä varten.

Formulakuskit karanteenissa:

Ja kaikki kuuluisuudet huutaa instassa ja twitterissä että pysykää kotona. Ja heidän kodit:
beautiful-celebrity-homes-dream-house-inspiration-idea-featured.jpg

Riippumatta pitääkö asiasta vai ei, taitaa olla Sanna Marin tulevaisuudessa presidentti. Halutessaan.
Samaa mieltä.

Mietin vaan että kuinkahan paljon Italia-Espanja akselilla mahtaa olla geriatrian puolella ylikapasiteettia loppuvuodesta?

Itte en käy koska tarttee reeniä vaan koska voin käydä, enkä keksi yhtäkään pätevää syytä miksen kävisi! Samassa työyhteisössä ei onneksi olla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom