Suurin pelko meillä kaikilla on se Kuoleman pelko..... ja sen selittäiseksi olemme keksineet......
Uskonnon
Ja mikään ei ole tappanut niin paljon kuin uskonnot.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suurin pelko meillä kaikilla on se Kuoleman pelko..... ja sen selittäiseksi olemme keksineet......
Uskonnon
Rajoitan tietysti ja kaikkien olisi kyllä syytä, mutta rajansa kaikella. Tietysti veisin koiran eläinlääkäriin jos sellainen tilanne tulisi, mutta se miten rajoitan, on että pysyn pääasiassa kotona, en liiku yleisillä paikoilla, en käy kahvilla, kaljalla, ulkona syömässä, ostoskeskuksissa jne. Tosin viimeiset on tällä hetkellä jo mahdottomia muutenkin. Kaupassa käyn harvemmin kuin normaalisti. Se syy siihen miksi jokaisen olisi syytä nyt vain rajoittaa elämistään ja olemistaan on se, että sitä nopeammin tämä kaikki olisi ohi. Tai siis ainakin tämä akuutein vaihe ja rajoitukset.Oli ny miten oli. Mä en elämääni rajoita tämän takia osu tai ei, toivottavasti et sinäkää esim jos joudut viedä vaik koirasi elääkäriin ( tosin en tiedä omistatko koiraa) ?? Jotkut varmaan jää kotia koska ei uskalla lähteä koska korona.
Eli yksilönmurhe(sun) menee globaalin murheiden ylitse. Nyt rupee aukeemaan tarkemmin miks ei kiinnosta koronanehkäsy niin kovin.No mä tuskin olen sulle velvollinen sitä tilittämään mutta korona siihen nähden on yksi hyttysen paska miten asiat voi olla.
Noh ei tässä olla kumpaakaan. Enpä aatellu tuosta stressata osuu jos osuu minkäs teet. On tässä suurempiakin murheita. Elämä jatkuu normaalisti.
Eli yksilönmurhe(sun) menee globaalin murheiden ylitse. Nyt rupee aukeemaan tarkemmin miks ei kiinnosta koronanehkäsy niin kovin.
onko tälle muuta sanaa kuvaamaan kuin itsekkyys?
Tietämättömyys? Mä uskon vieläkin, että valistaminen ja kannustaminen on parempi keino kuin syyllistäminen. Vaikka se hamstraus-case menikin suuttumuksen puolelle...onko tälle muuta sanaa kuvaamaan kuin itsekkyys?
Tämän taudin osalta kun sellanen juttu että sä voit 14vrk levittää ilman että koet olevas sairas. Sen takia ois ihan kiva että ihmiset vähentäis sitä liikkumista. Muuten tätä vitun karanteenia kestää jouluun saakka. Se on hyvä se.. varmaan.Vai niin:D
Tietääkseni mä elän elämääni en muiden. Jos sairastun jään kotia. Jos olen terve liikun normaalisti, mutta en väkisin änke itseäni väkijoukkoon. Vieläkö harmittaa itsekkyys???
No itke ittes uneen pakko se on kaupassa käydä.
Ettei sulle jää paha mieli en mä oven kahvoja nuole, voit nyt varmasti välttää painajaisunet.
Tämän taudin osalta kun sellanen juttu että sä voit 14vrk levittää ilman että koet olevas sairas.
eli Kyllä, harmittaa itsekkyys.
Ei se äiti tainnut tapojakaan opettaa.No itke ittes uneen pakko se on kaupassa käydä,mulle kun äiti ei tuo kaupasta ruokaa.
Moni muukin käy kaupassa ja se on ihan ok. Se kun on lähes pakollista. Mutta monia muita rajoituksia olet sinäkin varmaan tehnyt, vaikka sanot, että et ala elämääsi rajoittamaan. Elämän jatkamisen normaaliin tapaan ja täydellisen eristäytymisen väliin mahtuu aika paljon pieniä tekoja.No itke ittes uneen pakko se on kaupassa käydä,mulle kun äiti ei tuo kaupasta ruokaa.
Moni muukin käy kaupassa ja se on ihan ok. Se kun on lähes pakollista. Mutta monia muita rajoituksia olet sinäkin varmaan tehnyt, vaikka sanot, että et ala elämääsi rajoittamaan. Elämän jatkamisen normaaliin tapaan ja täydellisen eristäytymisen väliin mahtuu aika paljon pieniä tekoja.
Ihminen tappaa, ei uskonto. Ja lähes kaikkien uskonnon nimissä tapahtuneiden teurastusten taustalla on valta ja raha. Ne vain markkinoidaan uskontona/demokratian puolustamisena suurelle yleisölle.
No ihan pikkutyttö en ole vuosikymmeniin ollut ja äänialani on oikeastaan altto eikä sopraano, mutta mielenkiintoista on, aiheuttaako alitajuntainen kuolemanpelko ja ahdistus todellisuuden (coronavirusepidemia) voimakkaan torjumisen ja jopa aggressiivisen ilmaisutavan, jossa painotetaan mustavalkoista vastakkainasetelua (EVVK - panikointi) ja käytetään sukupuolistereotypioita (rohkea maskuliinisuus - panikoiva feminiinisyys)?
Kauhea haloo täälläkin jostai helvetin koronasta, kuollaa tässä joskus muutenkin media ampuu yli ja tarkotuksella.
Mitä sitten jos se virus osuu kohdalle sitten osuu eikö teillä ole suurempia murheita kuin joku helvetin naurettava korona hyvin on asiat.