Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Ei rokotepassinkaan suhteen pelon lietsonta mitään auta. Sen sijaan sitä vastaan voi esittää järkeviä argumentteja. Tosin ei sen tuleminen tai tulemattomuus meistä ole kiinni, joten en mä jaksa stressata koko aiheesta.
Pelon lietsonta oli huono sanavalinta mutta tarkoitin juuri noita perusteluja. Se on totta, että se tulee jos niin päätetään, kuten muutamien EU-maiden esimerkeistä ollaan nähty. Ei auta rajutkaan mielenosoitukset mitään ja Suomessa ei sellaisia muutenkaan nähtäisi.

Rajoitukset voidaan poistaa ihan ilman passiakin. Käytönnössä ketään ei enää kuole eikä joudu sairaalaan tälläkään hetkellä. Lisäksi piikit ei estä tartuntoja vaan suojaa pelkästään ottajaansa.
No tämähän se ongelma onkin. Kun niitä ei voida poistaa ilman passia.
Ja ei. En minä niin halua, vaan niin se menee.
Vaihtoehtona tässä maailmassa ei ole vain poistaa rajoituksia - ei tällä hetkellä.

No tämähän se ongelma onkin. Kun niitä ei voida poistaa ilman passia.
Ja ei. En minä niin halua, vaan niin se menee.
Vaihtoehtona tässä maailmassa ei ole vain poistaa rajoituksia - ei tällä hetkellä.
Se on sitten pelkkää politiikkaa. Politiikka ei ole muuttumaton luonnonvakio. Huonoa politiikkaa ei pidä hyväksyä vaan sitä pitää muuttaa. Toinen vaihtoehto on mennä vaan virran mukana ja hyväksyä kaikki mitä eteen työnnetään mukisematta. Henk.koht. valintoja.

Se on sitten pelkkää politiikkaa. Politiikka ei ole muuttumaton luonnonvakio. Huonoa politiikkaa ei pidä hyväksyä vaan sitä pitää muuttaa. Toinen vaihtoehto on mennä vaan virran mukana ja hyväksyä kaikki mitä eteen työnnetään mukisematta. Henk.koht. valintoja.
Ei se, että koronan tapauksessa hyväksyy koronapassin, tarkoita sitä että kaiken hyväksyisi.

Pitäisköhän sitä ottaa rokote äkkiä. Pahin skenaario olisi jäädä tänne kaikkien skeptikoiden ja foliohattujen kanssa, kun muut kuolleet. :LOL:

Vaikka sanottu läpällä, niin tämähän se tuntuu olevan täällä se passin ja koko touhun kannattajien suurin syy olla sitä mieltä mitä on. Faktat ei paina, kunhan ei vaan ole samaa mieltä kuin foliohatut ja itse kuuluu tottakai korkeamman älykkyyden omaaviin yksilöihin ja ymmärtää kaiken paremmin. Pakko peukuttaa (y)

Pitäisköhän sitä ottaa rokote äkkiä. Pahin skenaario olisi jäädä tänne kaikkien skeptikoiden ja foliohattujen kanssa, kun muut kuolleet. :LOL:
Me ollaan silti ilmaisella vuokralla sun päässä mitä vain sä teet. En ole kenenkään nähnyt kierivän epälogiikassa yhtä paljon kuin sinun.

Kansanterveydellisestihän tommosessa passissa olisi juuri se järki, että kun se on niin ei tarvitse rajoituksia. Täten esim. mielenterveysongelmat eivät lisääntyisi, eikö?
Korona fani vääntää kuin rokotuspassi olisi tie normaaliin.

Ei. Tie normaaliin että sinä ja muut koronafanit päättäjien ja median kanssa ei keksi paskaa millä estetään normielämä.
Järjen ihmisten teot ei vaikuta rajoituksien olemassaoloon, koska ne on rajoitteet ja muut on luotu paskaporukan puolesta keinotekoisilla syillä.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Vieläköhän ihmiset käyttää Vilkkua? Tais olla ajan hukkaa koko keksintö.

No tämä on positiivista kehitystä:

Vaikka sanottu läpällä, niin tämähän se tuntuu olevan täällä se passin ja koko touhun kannattajien suurin syy olla sitä mieltä mitä on. Faktat ei paina, kunhan ei vaan ole samaa mieltä kuin foliohatut ja itse kuuluu tottakai korkeamman älykkyyden omaaviin yksilöihin ja ymmärtää kaiken paremmin. Pakko peukuttaa (y)
Aika vähissä on rokotepassin ja koko touhun kannattajat tässä ketjussa. Pahimmat riehujat ja foliohatut on siitä huolimatta idiootteja, vaikka mielipide olisi pohjimmiltaan ihan sama. Ihan kaikkiin ei tarvitse samaistua ketkä on samaa mieltä.

Noinhan se pitäs mennä. Ilman mitään painostamista. Vois rakentua sitä luottoa. Hyvä kommentti:
A9CA3B4D-0747-4884-A01F-24A31191E2B4.jpeg

Paikallispropaganda-aseman toimittelija lausui kutankuin näin tänään:
"Moni minun ystävä joka on saanut positiivisen koronatuloksen eikä ole saaneet mitään oireita ovat huokaisseet helpotuksesta että ovat ottaneet koronarokotteen"
Toi koko lause menee jotenki jotenkin absurdin rajan yli monessakin kohtaa.
- miksi mennä testiin jos on rokotettu eikä oireita
- eikö rokotteen idea ollut ettei tule oireita ainakaan vakavana
- suurin osa nuorista ei saa oireita koronasta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom