Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Pitäs olla jokaselle jo täysin selvää nyt ku toista vuotta tää tauti jo pyörii täällä ja ollaan nähty miten se vaikuttaa ihmisiin. 99.9 % kuolleista on lähes saattohoitopotilaita, elämänsä loppupuolella olevia tai jotain pitkäaikaissairaita. Nuorille ja alle 70 vuotiaille perusterveille tää on sama ku normaali flunssa. Mitä vittua tässä oikeesti ihmetellään. Ei pysty käsittää kuin vitun pihalla ihmiset on oikeesti. Lopettakaa se paskamedioiden lukeminen ja ottakaa ite selvää miten ne asiat on oikeesti.

Nyt pitäs samantien kaikki mahdolliset rrajoitukset poistaa kun riskiryhmäläiset on saanut piikin ja rupee mene oikeesti elämässä eteenpäin.

Nythän tää pitäs olla jo tyhmemmälleki ihan selvää et enää mennään lääketeollisuuden lobbaamana tätä hommma viedään porukkaa ku pässiä narussa ja rokotteita täytyy saada myytyä...

Viimeksi muokattu:
Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g -40%
Tavoite on saavutettu silloin, kun ihmiset on saatu valvomaan toinen toisiaan ja lisäksi ilmiantamaan toisensa rikkeistä. Olen sitä mieltä, että tämä toimisi jo nyt, jos esim. naamio tai piikit tulisivat laissa määrätyiksi ja perustettaisiin anonyymi ilmiantokanava. Aivan satavarmasti sinne alkaisi tulvia ilmiantoja välittömästi. Ei tässä siinä mielessä olla kaukana äärikommunistisesta kyttäysvaltiosta. Raaka perustyö on jo tehty, nyt on enää kyse siitä miten sitä tullaan käyttämään.
Tuossa voisi olla se että pitää ottaa kuva vielä maskittomasta ja jakoon. Tekstiin paikka ja aika vielä. Ehkä jopa videopätkää.
Kunnon maalitus päälle. Ei ihme jos vihervassarit ei muuten ala tekemään tuota jossain twitterissä tyyliin. Toivottavasti en antanut nyt mitään ideoita...

Uusia tartuntoja
tänään 570
eilen 412
7 pv sitten384
14 pv sitten293

Lauantain luvuks aika korkia. Yleensä ti-to korkeimmat.

Kauanko menee että meillä televisiossa kerrotaan näin?

View: https://mobile.twitter.com/LozzaFox/status/1418633230861979649

Hurjaa teksitä. Maa toisensa jälkeen lähtee pakkolääkityksen linjalle. Lääkeyhtiöiden valta alkaa olla absoluuttinen mitä tulee tähän influenssaan.

Vaikka olisi laitettu miljardeja voiteluun ja lahjontaan mutta kun puhutaan satojen miljardien rokotebusineksesta niin sekin on vielä pientä.

Mielenkiintoista nähdä mitä käy Suomessa. Omalla kohdallani on ainakin niin, että mitä enemmän tätä propagandaa ja pakotusta pukataan ulos, sitä varmempi olen, että mitään piikkiä tule ottamaan.

Jos korona on pelkkä nuha, niin miksi siihen on Indonesiassa kuollut 80 000 ihmistä?

Väkiluku: 270,6 miljoonaa (2019) ja paljos sitä populaa oli Suomessa. Ja on siellä varmaan elinolosuhteissaki jotain eroa ?

Näyttäis ihan influenssanki Indonesiassa kuolevan porukkaa aikasta paljon...

According to the latest WHO data published in 2018 Influenza and Pneumonia Deaths in Indonesia reached 49,977 or 2.94% of total deaths. The age adjusted Death Rate is 25.03 per 100,000 of population ranks Indonesia #96 in the world.

Saapa nähdä ruvetaanko näitä rokotuksia antamaan kouluterveydenhuollon kautta. Minun lapsiin niitä ei laiteta....
En viittaa sinällään mihinkään.

En muista tarkkaa ikää, mutta iästä x kuulemma lapsi voi itse päättää. Ja se ikä oli aika matala. Oisko ollu tyyliin yläaste-ikänen.

''Kuten muidenkin rokotteiden kohdalla, alaikäinen voi itse päättää koronarokotteen ottamisesta, jos rokotuksen antava terveydenhuollon ammattilainen katsoo, että hän ikänsä ja kehitystasonsa perusteella kykenee päättämään rokotuksestaan. Lapsen itsenäiselle päätöksenteolle ei ole laissa määritelty ikärajaa, ja siksi asia arvioidaan tapauskohtaisesti.'' thl https://thl.fi/fi/web/infektiotaudi...kysyttya-lasten-ja-nuorten-koronarokotuksista

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
En viittaa sinällään mihinkään.

En muista tarkkaa ikää, mutta iästä x kuulemma lapsi voi itse päättää. Ja se ikä oli aika matala. Oisko ollu tyyliin yläaste-ikänen.

''Kuten muidenkin rokotteiden kohdalla, alaikäinen voi itse päättää koronarokotteen ottamisesta, jos rokotuksen antava terveydenhuollon ammattilainen katsoo, että hän ikänsä ja kehitystasonsa perusteella kykenee päättämään rokotuksestaan. Lapsen itsenäiselle päätöksenteolle ei ole laissa määritelty ikärajaa, ja siksi asia arvioidaan tapauskohtaisesti.'' thl https://thl.fi/fi/web/infektiotaudi...kysyttya-lasten-ja-nuorten-koronarokotuksista

Eiköhän sen kumminki vanhemmat päätä tossa iässä tai sit on menny kasvatuksessa jotain pieleen....

Eiköhän sen kumminki vanhemmat päätä tossa iässä tai sit on menny kasvatuksessa jotain pieleen....
Lapsella on yllättävän paljon oikeuksia. Itsenäinen nuori saa paljon valita itse. Jos terveydenhoitaja/lekuri katsoo et kykenevä päättämään omista terveysasioista niin onneks ja tai valitettavasti lapsi saa päättää itse. Joissain asioissa tosihyvä, joissain vähän vähemmän hyvä.

"Lähtökohtaisesti jos lapsi on kykenevä itse päättämään ja ottamaan kantaa asiaan, hän saa sen tehdä. Jos ei, vanhemmat päättävät”, Turpeinen sanoo.
”Mutta se on ammattilainen, joka näitä tilanteita loppupeleissä arvioi.”

Lähtökohtasestihan kasvatetaan pärjäämään omillaan ja itsenäisesti.:sneaky:

Ei taida olla vanhemmalla paljoa sananvaltaa.

Eihän kasvateta lapsista mitään mammanpoikia..? 😀 :sneaky:

Vieläköhän ihmiset käyttää Vilkkua? Tais olla ajan hukkaa koko keksintö.

Piti tarkistaa niin on. Ei oo kertaakaan 1,5vuoden aikana välähtäny.

Mutta eihän pelkkään nuhaan kuole edes yksi ihminen miljardista. Voisiko kyseessä kuitenkin olla muuta kuin "pelkkä nuha".
Ei voi olla muuta kuin nuha, koska Johan Bäckmanin ja kaltaistensa suurmiesten trollaama vatipääarmeija niin kertoo kaikissa puhtaan tiedon uutispalveluissa, kuten Tokentubessa (vai mikä se oli). Turha kuunnella oikeita tiedemiehiä. Reaalimaailman perusteluja ei tarvita kun tieto on puhdasta.

Back
Ylös Bottom