Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Onko nyt se hetki kun pitää alkaa kiljua hysteerisesti ja julistaa kaduilla "END IS NIGH" ? :ROFLMAO:
221552439_6043384265731842_5760291319788909061_n.jpg

Lukekaa ihmeessä noita kommentteja. Siellä on zerocovid porukka löytänyt toisensa ja kuplassa ruokkivat toisiaan vuoronperään.
Kun on nähnyt miten sekaisin ihmiset voivat tämän asian kans mennä, niin olen itse päättänyt olla 100% aloitteeton tuttavien seurassa kovidin suhteen, niiden ketkä vähääkään vaikuttaa olevan kallellaan hysteriaan. En aloita keskustelua aiheesta tai kysyttäessä koitan lopettaa keskustelun. Ei siitä synny muuta kuin turha riita, jos tuommoiselle alkaa tolkkua puhumaan.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Rokote on täysin turvallinen KAIKILLE, joka muuta väittää on hullu salaliittoteoreetikko, eli nyt heti kaikki ottamaan se rokote. viekää myös lapsenne rokotettavaksi Muistetaan vielä tämä: "Valmistaja ei ole vastuussa. Hallitus ei ole vastuussa. Rokottaja ei ole vastuussa. Mutta jos sinä et ota kokeellista koronapiikkiä, olet vastuuton.”

1627379184794.png

Kun on nähnyt miten sekaisin ihmiset voivat tämän asian kans mennä, niin olen itse päättänyt olla 100% aloitteeton tuttavien seurassa kovidin suhteen, niiden ketkä vähääkään vaikuttaa olevan kallellaan hysteriaan. En aloita keskustelua aiheesta tai kysyttäessä koitan lopettaa keskustelun. Ei siitä synny muuta kuin turha riita, jos tuommoiselle alkaa tolkkua puhumaan.

Samaa mieltä,tukehtukoot vaino harhoihinsa.

Aika vähissä on rokotepassin ja koko touhun kannattajat tässä ketjussa. Pahimmat riehujat ja foliohatut on siitä huolimatta idiootteja, vaikka mielipide olisi pohjimmiltaan ihan sama. Ihan kaikkiin ei tarvitse samaistua ketkä on samaa mieltä.
Aika vähissä on keskustelijat täällä muutenkin. Tällee mutulla, alle 20 vakkaria täällä keskustelemassa ja muutama rohkea kertoo kannattavansa passia, kun ajattelee itse kuuluvansa niihin etuoikeutettuihin, jotka saa nauttia sitten paremmista eduista, pääsee sinne kanarialle yms.

Itse en suoraan sanottuna ymmärrä jengiä, jotka hakee omille elämän päätöksilleen samaistumiskohdetta esim. julkkiksista, kuten täällä eräs kehuu, kuinka Iso arska ja Phil Heath ottanut rokotteen. Vakuuttavaa...
Itselle aivan sama mitä joku julkkis tekee tai on tekemättä (saati sit joku pakkiksen internetsoturi) , ei vaikuta omiin päätöksiin tipan tippaa.

No voi kökkö.

Työpaikan "aulatiloissa ja käytävillä ei tarvitse käyttää maskia" -ohje on palautunut kokoaikaiseen maskipakkoon 🙄
Ajan kysymys taas kun siirryttävä loman jälkeen etätöihin. Meillä oli keväällä maskisuositus käytävillä ja yhteisissä tiloissa -> porukka läks samantien toimistolta.

Eilen Helsinkiläisellä uimarannalla kuultu keskustelu ilmeisesti isän ja pojan välillä.

Poika: voidaanko me mennä ostamaan niitä hyviä munkkeja tuolta kahvilasta?
Isä: Meillä unohtu nyt ne maskit kotiin, niin ei voida mennä. Voi olla että toisella tulee vaikka aivastus siellä sisällä.
Käytiin viime viikonloppuna mökkeilemässä Etelä-Savossa tooooodella pienen kylän lähettyvillä. Liekö koko koronaa edes puolentoista vuoden aikana ollut siellä.

Tottakai siinä piti paikallisessa Salessa käydä hakemassa ruuat yms. Ihmetys oli vähintäänkin suuri kun kaikki 3 muuta ihmistä kaupassa ja pari ulkopuolella (vissiin ruuhka-aika) oli vetäneet naamarit todella tiukkaan naamalle vaikkei ovella näkynyt minkään tason suosituksiakaan.

Zero-sekopää muutti Kainuuseen zero-unelman perässä joka meni sitten rikki:

View: https://mobile.twitter.com/AnnaKorhonen3/status/1419675667977887746

Lukekaa ihmeessä noita kommentteja. Siellä on zerocovid porukka löytänyt toisensa ja kuplassa ruokkivat toisiaan vuoronperään.
Katsokaa nyt kuinka helppo nuo ihmiset on saada hysteerisiksi. Tuo influenssa on täysin vaaraton lapsille mutta eihän se mene jakeluun, koska pelko on jo niin syvällä. Samat ihmiset eivät takuulla ole ottaneet aiempina vuosina minkäänlaista stressiä influenssakausista tai tuskin ovat edes niitä huomioineet mutta nyt ollaan täysin hysteerisiä. Näin helppoa se ihmisten aivopesu on median kautta. Eikä nyt edes puhuta mistään vihervasemmistolaisista, joiden aivojen kyky/kapasiteetti käsitellä faktoja on hyvin rajallinen vaan aivan täysijärkisistä ihmisistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom