Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerros nyt ensin ketä ne on ne koronafanit? Itse en tunnista ketään joka koronaa fanittaa.Ketjun koronafanit voisi nyt kommentoida on tässä teidän pandemiassa mitään järkeä?
![]()
Krista Kiuru Ylelle: Uusia ravintolarajoituksia tulossa kiihtymisvaiheen alueille
Perhe- ja peruspalveluministeri Krista Kiuru (sd) kertoi Ylen aamussa, että ravintoloiden koronarajoituksia aiotaan kiristää torstaina Suomen heikkenevän koronavirustilanteen takia.www.is.fi
Onhan täällä useita. En ala nimeämään heitä, mutta kepit tuntuvat aina osuvan kun aiheen ottaa esille.Kerros nyt ensin ketä ne on ne koronafanit? Itse en tunnista ketään joka koronaa fanittaa.
Se et kaikki ei ajattele samalla tavalla kuin sinä niin ei tarkoita sitä et ne fanittaa koronaa. Jotkut vaan ajattelee asiat eri tavalla.
Jep. Monta piikkiä hanurissa ja mikään ei muutu.Näillä rokotetuilla mahtaa olla höynäytetty olo kun ei päästäkkään normaaliin![]()
Ei oikeastaan. Syytän rokottamattomia.Näillä rokotetuilla mahtaa olla höynäytetty olo kun ei päästäkkään normaaliin![]()
Missä on käyty jonkun päälle?Kyllähän tuo melko naurettavaa on, että aletaan käymään ihmisten päälle jos ei ole maskia.
Onneksi en itse ole kohdannut mitään tuollaista. Ei ole missään edes tultu pyytämään, että voinko laittaa maskin.
Tehtaissa ainoastaan käyttänyt, että saa työt tehtyä.
Meillä on sitten hyvin erinlainen käsitys fanittamisesta. Itse fanitan asioita joista oikeasti tykkään ja saan niistä jotain iloa. Koronaa tuskin kukaan fanittaa oikeasti, päinvastoin varmasti jokaista vituttaa tämä mörkö ihan helvetin paljon.Onhan täällä useita. En ala nimeämään heitä, mutta kepit tuntuvat aina osuvan kun aiheen ottaa esille.
Moni näistä varmaan laittanut minut ignoreen joten emme kuule heistä tässä asiassa.
Minua lievästi vituttaa kaikki kiihko fanatikot ihan molemmista ääripäistä. Kauheasti ei jaksa tässäkään ketjussa aikaa viettää ja tunkemassa ties mitä tutkimusta joita tuntuu olevan joka tuutista tukemaan jokaista mielipidettä.Onhan täällä useita. En ala nimeämään heitä, mutta kepit tuntuvat aina osuvan kun aiheen ottaa esille.
Moni näistä varmaan laittanut minut ignoreen joten emme kuule heistä tässä asiassa.
Se mua alkoi kiinnostaa että jos maskin käyttö on hanurista muttei ole estettä käyttääkään, käytätkö ja jos käytät niin miksi?Maskin käyttö on hanurista, mutta ei mikään este sitä käyttääkään. Ei minun tarvitse nousta barrikaadeille möykkäämään ja huutamaan korona on kusetusta maneeria,enkä vastaavasti tuomitse ja huutele ihmisille rivottomuuksia jotka eivät maskia käytä tai ota rokotetta.
Ulkomailla näyttää menneen siihen pisteeseen. En tiedä Suomesta yhtään tapausta. Se huoltoasema homma kai oli sellainen, että oli aika pitkään hiillostettu.Missä on käyty jonkun päälle?
Eikö sellossa joku huitonut maskitonta moralla?Ulkomailla näyttää menneen siihen pisteeseen. En tiedä Suomesta yhtään tapausta. Se huoltoasema homma kai oli sellainen, että oli aika pitkään hiillostettu.
Eihän se päällä tietenkään mukava ole olla vrt raikas ilma, mutta minulla ei ole mitään estettä astma tms. mikä erityisesti olisi este pitää maskia.Se mua alkoi kiinnostaa että jos maskin käyttö on hanurista muttei ole estettä käyttääkään, käytätkö ja jos käytät niin miksi?
Imo rokotteen ottaminen on jokaisen oma asia, ottaako vai eikö, ja jokaisen tulee itse punnita riskit vs hyödyt, ilman mitään painostusta mihinkään suuntaan. Nyt kun Suomessakin tuota on jossain määrin propagandalla painostettu, sitä en katso hyvällä, mutta jos valtio alkaa kiristämään mallilla Ranska tai Kiina, on aika nousta barrikadeille.
Oletko kuullut ilmiöstä nimeltä liikenneraivo. Tässä lienee kyse ihan samasta ilmiöstä. Tunteisiin menee asiat joilla ei pitäisi olla meille mitään merkitystä. Ja joskus tunteisiin menee jopa se, että toinen tekee oikein ja niin kuin 99% pitää oikeana, jos käsitys omasta oikeasta on riittävän vahva. Vaikka se olisi harhainen.Eikö sellossa joku huitonut maskitonta moralla?
Juurikin istun junassa helsinkiin. Konnari huomautti että junassa on maskipakko. En alkanut sen kummemmin siitä vänkäämään vaan laitoin maskin. En tiedä olisiko heittänyt pois junasta. Syödessähän se toki on pois otettava, niin tiedä sitten sen hyödystä.......Eihän se päällä tietenkään mukava ole olla vrt raikas ilma, mutta minulla ei ole mitään estettä astma tms. mikä erityisesti olisi este pitää maskia.
Jos vaikka nyt matkustaisin junassa jossa on ns. maskipakko, niin pidän kyllä maskia enkä ala näyttämään konnareille ja maskia pitäville keskisormea tai väittämään vastaan. Kyllä oma egoni kestää sen pitämisen tilanteissa, jossa ollaan ajallisesti pidempään samassa tilassa. Toisaalta minä en pidä koronaa huijauksena.
Niin vastaus on, että käytän. Luotan myös suomalaiseen terveydenhuoltoon ja viranomaisiin. Sekä esim. HUSin ylilääkäri varmasti tietää meitä paremmin mistä puhuu. En toki tarkoita tällä, että ihmisillä ei saisi olla mielipiteitä.