Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaisen fimean tilaston mukaan kun pandemrixiin oli liitetty noin 300 vakavaa haittavaikutusta, ja 2 kuolemaa, niin pandemrix vedettiin pois markkinoilta (rokotettuja noin 2.5 miljoonaa), nyt koronarokotteen osalta luvut ovat, vakavat haitat: 1769 ja kuolemantapaukset: 96, ja rokote on kuulemma turvallinen. Ja noin 60% fimeaan jätetyistä ilmoituksista vielä käsittelemättä.Fimea: Koronarokotteiden haittavaikutusten määrä ylittänyt 8000 tapausta – Lähes 100 suomalaista kuollut
”8 112 haitavaikutusilmoitusta Fimeassa, joista 5 260 odottaa käsittelyä. 96 rokotteisiin liittyvää kuolemaa.
https://*******.net/2021/07/15/fime...8-000-tapausta-lahes-100-suomalaista-kuollut/
Salilla tänään joku heebeli piti maskia ja aina kun teki sarjan jotain liikettä, niin laitto sen rätin siihen salin lattialle. Sit kun piti tauon, niin nosti sen siitä kiltisti naamalle. Katoin vaan suu auki ja mietin et mitä ehmettiä nyt taas...
Eiku joo totta! Olin varmaan vaan piilokamerassa...
Sama käynyt mielessä. Tai sitten vaan reteesti levee hymy ja tuplapeukut. Jos toinen antaa kysyvää katsetta, osoittaa naamaa kuinka jotain puuttuu ja peukut uudestaan.Aina kun näen kaupassa toisen maskittoman ihmisen, tekisi mieli mennä kyselemään miten hän on päätynyt tähän ratkaisuun. Pelkään että saisin vastaukseksi että "unohdin", ja se loppuisi se keskustelu sitten siihen.
Näin on. Tuntuu et ihmiset on imetty kuiviin maalaisjärjestä. Sisälle jääny pelkkä tuhnu, joka ei uskalla kyseenalaistaa mitään.Tommonen hyvä esimerkki miten ei tuossa ole kuin järjetön typeryys ja maskiin aivopesty NPC hahmo enää jäljellä.
Miksi sun tekisi mieli mennä kysymään? Itse en ole pitänyt maskia pitkään aikaan, mutta ei kyllä ole tullut mieleenikään tiedustella muiden motiiveja käyttää tai olla käyttämättä maskia. Tuntuu jotenkin aivan yhdentekevältä tiedolta.Aina kun näen kaupassa toisen maskittoman ihmisen, tekisi mieli mennä kyselemään miten hän on päätynyt tähän ratkaisuun. Pelkään että saisin vastaukseksi että "unohdin", ja se loppuisi se keskustelu sitten siihen.
Mä näen joka kerta kun käyn kaupassa maskittomia mutta jos alkaisin kyselemään miten tähän on päätynyt en juuri muuta ehtisi sinä iltana tekemäänkään. Vantaalla kaupoissa näkee paljon maskinaamoja mutta näkee myös maskittomia paljon. Kuljen myös itse täysin ilman maskia kaupoissa / kauppakeskuksissa, en keksi mitään syytä miksi pitäisin maskia.Aina kun näen kaupassa toisen maskittoman ihmisen, tekisi mieli mennä kyselemään miten hän on päätynyt tähän ratkaisuun. Pelkään että saisin vastaukseksi että "unohdin", ja se loppuisi se keskustelu sitten siihen.
Onneksi nuo taitaa olla kuitenkin aika harvassa jotka noin toimii. Eihän tuossa ole mitään järkeä, ihan kuin salilla ei olis tarpeeksi kuuma muutenkin näillä ilmoilla niin vielä maski naamalla treenaa, varmaan happi kulkee hyvin.Salilla tänään joku heebeli piti maskia ja aina kun teki sarjan jotain liikettä, niin laitto sen rätin siihen salin lattialle. Sit kun piti tauon, niin nosti sen siitä kiltisti naamalle. Katoin vaan suu auki ja mietin et mitä ehmettiä nyt taas...
Eiku joo totta! Olin varmaan vaan piilokamerassa...
Joo ei noita paljoa näy onneksi.Onneksi nuo taitaa olla kuitenkin aika harvassa jotka noin toimii. Eihän tuossa ole mitään järkeä, ihan kuin salilla ei olis tarpeeksi kuuma muutenkin näillä ilmoilla niin vielä maski naamalla treenaa, varmaan happi kulkee hyvin.
Yllätyin kun kävin jonkin aikaa sitten Tikkurissa miten paljon maskittomia näkyi. Täällä landella lähestulkoon kaikki käyttävät. Ihan yksittäisiä ihmisiä olen kuluneella viikolla nähnyt ilman. Ja täällä sentään vähän porukkaa liikkeellä ja sopivan hajuraon pitäminen helppoa.Mä näen joka kerta kun käyn kaupassa maskittomia mutta jos alkaisin kyselemään miten tähän on päätynyt en juuri muuta ehtisi sinä iltana tekemäänkään. Vantaalla kaupoissa näkee paljon maskinaamoja mutta näkee myös maskittomia paljon. Kuljen myös itse täysin ilman maskia kaupoissa / kauppakeskuksissa, en keksi mitään syytä miksi pitäisin maskia.
Olisi mukava pitkästä aikaa jutella jonkun selkärangallisen kanssa.Miksi sun tekisi mieli mennä kysymään? Itse en ole pitänyt maskia pitkään aikaan, mutta ei kyllä ole tullut mieleenikään tiedustella muiden motiiveja käyttää tai olla käyttämättä maskia. Tuntuu jotenkin aivan yhdentekevältä tiedolta.