Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324

Fimea: Koronarokotteiden haittavaikutusten määrä ylittänyt 8000 tapausta – Lähes 100 suomalaista kuollut​

”8 112 haitavaikutusilmoitusta Fimeassa, joista 5 260 odottaa käsittelyä. 96 rokotteisiin liittyvää kuolemaa.

https://*******.net/2021/07/15/fime...8-000-tapausta-lahes-100-suomalaista-kuollut/

Fimea: Koronarokotteiden haittavaikutusten määrä ylittänyt 8000 tapausta – Lähes 100 suomalaista kuollut​

”8 112 haitavaikutusilmoitusta Fimeassa, joista 5 260 odottaa käsittelyä. 96 rokotteisiin liittyvää kuolemaa.

https://*******.net/2021/07/15/fime...8-000-tapausta-lahes-100-suomalaista-kuollut/
Samaisen fimean tilaston mukaan kun pandemrixiin oli liitetty noin 300 vakavaa haittavaikutusta, ja 2 kuolemaa, niin pandemrix vedettiin pois markkinoilta (rokotettuja noin 2.5 miljoonaa), nyt koronarokotteen osalta luvut ovat, vakavat haitat: 1769 ja kuolemantapaukset: 96, ja rokote on kuulemma turvallinen. Ja noin 60% fimeaan jätetyistä ilmoituksista vielä käsittelemättä.

Salilla tänään joku heebeli piti maskia ja aina kun teki sarjan jotain liikettä, niin laitto sen rätin siihen salin lattialle. Sit kun piti tauon, niin nosti sen siitä kiltisti naamalle. Katoin vaan suu auki ja mietin et mitä ehmettiä nyt taas...

Eiku joo totta! Olin varmaan vaan piilokamerassa...

Prismassa oli vanhempi pariskunta. Akka paasasi ukollensa, kuinka ahdistaa ja on huono olo tämä maski naamalla. Se oli sitten varmaan sen ukon vika..

Aina kun näen kaupassa toisen maskittoman ihmisen, tekisi mieli mennä kyselemään miten hän on päätynyt tähän ratkaisuun. Pelkään että saisin vastaukseksi että "unohdin", ja se loppuisi se keskustelu sitten siihen.

Salilla tänään joku heebeli piti maskia ja aina kun teki sarjan jotain liikettä, niin laitto sen rätin siihen salin lattialle. Sit kun piti tauon, niin nosti sen siitä kiltisti naamalle. Katoin vaan suu auki ja mietin et mitä ehmettiä nyt taas...

Tommonen hyvä esimerkki miten ei tuossa ole kuin järjetön typeryys ja maskiin aivopesty NPC hahmo enää jäljellä.

Aina kun näen kaupassa toisen maskittoman ihmisen, tekisi mieli mennä kyselemään miten hän on päätynyt tähän ratkaisuun. Pelkään että saisin vastaukseksi että "unohdin", ja se loppuisi se keskustelu sitten siihen.
Sama käynyt mielessä. Tai sitten vaan reteesti levee hymy ja tuplapeukut. Jos toinen antaa kysyvää katsetta, osoittaa naamaa kuinka jotain puuttuu ja peukut uudestaan.

Miksi sun tekisi mieli mennä kysymään? Itse en ole pitänyt maskia pitkään aikaan, mutta ei kyllä ole tullut mieleenikään tiedustella muiden motiiveja käyttää tai olla käyttämättä maskia. Tuntuu jotenkin aivan yhdentekevältä tiedolta.

Mä näen joka kerta kun käyn kaupassa maskittomia mutta jos alkaisin kyselemään miten tähän on päätynyt en juuri muuta ehtisi sinä iltana tekemäänkään. Vantaalla kaupoissa näkee paljon maskinaamoja mutta näkee myös maskittomia paljon. Kuljen myös itse täysin ilman maskia kaupoissa / kauppakeskuksissa, en keksi mitään syytä miksi pitäisin maskia.

Onneksi nuo taitaa olla kuitenkin aika harvassa jotka noin toimii. Eihän tuossa ole mitään järkeä, ihan kuin salilla ei olis tarpeeksi kuuma muutenkin näillä ilmoilla niin vielä maski naamalla treenaa, varmaan happi kulkee hyvin.

Onneksi nuo taitaa olla kuitenkin aika harvassa jotka noin toimii. Eihän tuossa ole mitään järkeä, ihan kuin salilla ei olis tarpeeksi kuuma muutenkin näillä ilmoilla niin vielä maski naamalla treenaa, varmaan happi kulkee hyvin.
Joo ei noita paljoa näy onneksi.

😂🤣🤣

IMG-20210715-WA0000.webp

Mä näen joka kerta kun käyn kaupassa maskittomia mutta jos alkaisin kyselemään miten tähän on päätynyt en juuri muuta ehtisi sinä iltana tekemäänkään. Vantaalla kaupoissa näkee paljon maskinaamoja mutta näkee myös maskittomia paljon. Kuljen myös itse täysin ilman maskia kaupoissa / kauppakeskuksissa, en keksi mitään syytä miksi pitäisin maskia.
Yllätyin kun kävin jonkin aikaa sitten Tikkurissa miten paljon maskittomia näkyi. Täällä landella lähestulkoon kaikki käyttävät. Ihan yksittäisiä ihmisiä olen kuluneella viikolla nähnyt ilman. Ja täällä sentään vähän porukkaa liikkeellä ja sopivan hajuraon pitäminen helppoa.

Vaimokin käyttää kaupassa maskia, vaikka olen yrittänyt sanoa että juuri tämän takia tää paska jatkuu ikuisesti, kun ihmiset liikaa miettivät mitä muut ajattelevat.

Lämmintä +30 ja joku mummeli raahustaa kaupasta kotiin pyöräkassia vetäen maski naamalla :cry: Voi kun pitäisi olla iso rummutus siitä, että ulkona ei todellakaan ole mitään syytä maskittautua. Kai nämä ikäihmiset säikähtivät puolikuoliaiksi silloin kuin korona alkoi, ja mikään info ei läpäise silloin opittua suojamuuria. Sääliksi käy, kun varmasti on vaikeaa jo helteen vuoksi mummoille.

Oikeesti ei tätä voi enää ottaa ku huumorin kautta. Vittu mikä show yhen flunssan takia.

Ihan niinku olis koko ajan jossain piilokamerassa ku liikkuu tuolla. Jengi on kyl niin vitun pihalla 😂

Juu kyl ne veritulpat ja kaikki muuu paska johtuu noist rokotteista. Nyt se on todistettu...​

Mitä COVID-injektiot tekevät verelle! Lääkäri julkaisee kauhistuttavia havaintoja! VALOKUVAUSTODISTUS!​

https://*********.net/v/2495643395/...auhistuttavia-havaintoja--VALOKUVAUSTODISTUS-

Back
Ylös Bottom