Testaamisen rajoittaminen on ihan samalla lailla idiotiaa Suomessa, kuin mitä se oli täällä USAssa. Siis minun mielestäni. Trump sanoo, että kyseessä on sota näkymätöntä vihollista vastaan, mutta vihollinen näkyy helposti jos vain testauskyky saadaan skaalattua nopeasti ylös. Vain riittävän testauksen avulla saadaan tehokkaasti jäljitettyä ja eristettyä tartunnan saaneet, ja sitä kautta lopetettua aivan kaikkia koskevat liikkumisrajoitteet.
Sinusta asia ei täällä USAssa ollut mikään ongelma ja kehuit Trumpin erinomaisia toimia kun tartuntanumerot näytti mitättömän testaamisen takia niin pieniltä. Eli siltä kantilta katsoen testaamattomuuden pitäisi kelvata Suomessakin?
Nyt vasta 10+ vuoden jälkeen tajusin mitä on vastaa lainaten. Niin rakas ystävä, 25 vuotta jenkkien kanssa yhtä tiimien korttipeliä netissä pelaten, pelko astuu ihmisten housuun aikuisten oikeasti pikku hiljaa viimeisen viikon aikana.
Pää kainalossa pitäisi pystyä menemään jenkkilässä töihin kun ei ole sairaana sairausvakuutusta joka on siellä liian kallis.
Tällä hetkellä maailmanlaajuinen update on 5 % kuolleita vakavasti sairastuneista. Eurooppaan ja Yhdysvaltoihin sovellettuna luvut ovat liian suuria nykyisen terveydenhuollon kriisiaikojen valmiuteen verrattuna.
Kuka haluaa että oma isä tai äiti joutuisi riskivyöhykkeeseen? Entäpä se että nyt jo 40% sairastuneista on alle 59-vuotiaita jo 20-vuotiaista alkaen?
Kannatan kaikkea ihmisten mitä voi osallistua liikuntaan ja mitkä eivät ole tartunnan riskin alueella. Tällä viikolla itse olen kysynyt mm. Lidlin paikalliselta vitun buff kassamieheltä uskallatko käydä salilla. Hän vastasi jotain, olimme yhtenä päivänä samalla salilla.
En kerro vastauksen sisältöä. Se mitä hän ajatteli asiasta oli hänen mielipide sen päivän tilanteesta.
Oma ajatus on se että ilman näppäimen virheitä jonka tuossa äsken editoin, siis ruudunkaappaus hieman liian sanotaanko "stressissä", asun pientä paikkakuntaa, suurin osa HC-treenajista ketä tunnen ovat Lidlistä.
Puolet heistä ketä tunnen ovat jääneet salilta pois. Toinen puoli käy.
Menen ostamaan tarjous kanalihaa, on terveystuote, samalla ajattelen onko tuttu kassa sairastunut. Nyt voin sanoa 3 viikkoon en ole nähnyt kauniisti tatuoitua luultavasti naisten classicissa voi hän ehkä kilpailla sika hyvänkuntoinen äiti.
Ja siksi tulevat kysymykset ja epäilykset lajin terveydestä suhteessa koronaan, kun ei voi tietää miksi sitä ennen neljä vuotta toisella kaupallisella salilla olen hänet nähnyt upea treenaaja nyt ei näy enää missään. Ei edes enää kaupan kassalla.
terveisin anteeksi vaikeasti ajatteleva riski meiltä treenaajilta pois, Prode.