Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä nää sekoilet en puhu pelkästään leffoista ja mistä sen jätkän fysiikan tiedät, eihän se ollu kertaakaan ilman paitaa edes siinä dokkarissa, ainakaan en muista että olisi ollut. Sulle on aivan sama mitä sanoo niin perus pointti menee ohi niin että vilisee. Ja jos väen vängällä nuista pelkistä leffoista puhutaan niin katsoppa vaikka mustien jengi filmi ja valkoisten jengi filmi ja laske sieltä ne lihaksikkaat henkilöt, sanon että' nekrut pieksee 100-0 valkoiset lihasmassassa.Ehrmann sanoi:siinä 4d neekeriperse dokakrissa, missä se tyttö meni hankkimaan pakaraimplantit, niin sen poikaystävä oli musta ja sillä oli surkea fysiikka. Taas todistaa, että kaikki eivät ole colemanneja.
Ja sä puhuit muutenkin vain leffoista... niin... no, kaikissa jenkkileffoissa on hyvin usein lihaksikas valkkari.
.
Originally Posted by steel
Listaappa Ehrmann niitä neekereiden saavutuksia?
Neekereiden saavutukset voisi vaikka listata. Virallinen lista on avattu pakkotoistolle:
Yläpuolella näette listan neekeritiedemiesten ja muiden mustien sankareiden saavutuksista. Savimajan rakentamista en pidä kovinkaan suurena
kulttuuritekona...
number_one sanoi:Mitä maailmaa muuttavaa sä oot steel keksiny?
neutraali sanoi:Mitä nää sekoilet en puhu pelkästään leffoista ja mistä sen jätkän fysiikan tiedät, eihän se ollu kertaakaan ilman paitaa edes siinä dokkarissa, ainakaan en muista että olisi ollut. Sulle on aivan sama mitä sanoo niin perus pointti menee ohi niin että vilisee. Ja jos väen vängällä nuista pelkistä leffoista puhutaan niin katsoppa vaikka mustien jengi filmi ja valkoisten jengi filmi ja laske sieltä ne lihaksikkaat henkilöt, sanon että' nekrut pieksee 100-0 valkoiset lihasmassassa.
Sulle on turha yrittää mitään selittää ku et edelleenkään näytä tajuavan mistään mitään, mee sekeittaamaan ruipelo(oho, sori). en ole sanonut että jokainen naapuri on lihaksikas tai jokainen valkoinen on ruikku. Laitetaaan taas esimerkki naistenniksestä, siellä on valkoisia tyyppejä vaikka millä mitalla vaan ketkä ovat ne selkeesti lihaksikkaimmat yksilöt, ettei vaan ois williamsin siskokset ja varmasti valkoisetkin reenavat punttia kun kohta kuitenkin joku siitäkin märisee.Ehrmann sanoi:haha! Voi elämä sentään... siis et voi olla tosissasi. tyyliin "Joo mun faija pieksee sun faijan ihan salee".
Ja mitä peruspointin ohimenemiseen tulee, sulla ei ole varaa edes ajatella sitä minusta. Sä väität, että maailman miljardiväestöstä on yksilukuisina vain 1 lihaksikas valkoihoinen, ja kaikki, joka ikinen, JOKA IKINEN naapuri muka olisi lihaksikas. Kun asia ei ole niin. Miksi kaikki neekerit täällä suomessa on "OMFG TOI ON LAIHA" ruumiinrakenteisia? Ehkäpä koska sun teoria ei ole kokonaan totta?
Sä puhuit TV ohjelmien neekereistä, siis näyttelijöistä, siis henkilöistä jotka treenautetaan näytäämään hyvältä kameroissa, TREENAUTETAAN, eli tehdään jotain kropan eteen. Ja se naapuri 4D'stä kenestä mainitsin TODELLAKIN oli aika surkean näköinen tapaus, itse asiassa menin peilin eteen katsomaan, että toivottavasti mun lihakset on vielä paikoillaan, ja olin taas iloinen. Katsoin sitä 4d'tä ja ajattelin itekseni; "helvetti tollanen muija ja tollanen heikko äijä, ei siis tarvitse kaikkien naisten kohdalla olla lihaksikas saadakseen pesää"
Kuten sanoin, klikkaa TÄTÄ
TONNE lähettää tavalliset ihmiset kuvia, ja sanoisin 99% kuvista on valkkareita. Sun pointti ei taaskaan pitänyt paikkansa.
Crusader sanoi:Voidaan kai tiivistää tämä kaikkia tyydyttävällä tavalla niin, että televisiossa nähdyillä mustilla (Wesley Snipes, Ben Johnson) on taipumusta lihaksikkuuteen, tosielämän mustilla ei.
Sä väität, että maailman miljardiväestöstä on yksilukuisina vain 1 lihaksikas valkoihoinen, ja kaikki, joka ikinen, JOKA IKINEN naapuri muka olisi lihaksikas.
ei siis tarvitse kaikkien naisten kohdalla olla lihaksikas saadakseen pesää

Ehrmann sanoi:haha! Voi elämä sentään... siis et voi olla tosissasi. tyyliin "Joo mun faija pieksee sun faijan ihan salee".
Ja mitä peruspointin ohimenemiseen tulee, sulla ei ole varaa edes ajatella sitä minusta. Sä väität, että maailman miljardiväestöstä on yksilukuisina vain 1 lihaksikas valkoihoinen, ja kaikki, joka ikinen, JOKA IKINEN naapuri muka olisi lihaksikas. Kun asia ei ole niin. Miksi kaikki neekerit täällä suomessa on "OMFG TOI ON LAIHA" ruumiinrakenteisia? Ehkäpä koska sun teoria ei ole kokonaan totta?
Sä puhuit TV ohjelmien neekereistä, siis näyttelijöistä, siis henkilöistä jotka treenautetaan näytäämään hyvältä kameroissa, TREENAUTETAAN, eli tehdään jotain kropan eteen. Ja se naapuri 4D'stä kenestä mainitsin TODELLAKIN oli aika surkean näköinen tapaus, itse asiassa menin peilin eteen katsomaan, että toivottavasti mun lihakset on vielä paikoillaan, ja olin taas iloinen. Katsoin sitä 4d'tä ja ajattelin itekseni; "helvetti tollanen muija ja tollanen heikko äijä, ei siis tarvitse kaikkien naisten kohdalla olla lihaksikas saadakseen pesää"
Kuten sanoin, klikkaa TÄTÄ
TONNE lähettää tavalliset ihmiset kuvia, ja sanoisin 99% kuvista on valkkareita. Sun pointti ei taaskaan pitänyt paikkansa.
.eiffel sanoi:Ootko Ehrmann kaynyt saati elanyt "naapuri valtiossa"?
Treennannut salilla jossa enemmisto neekereita ja seurannut kun 15-18.v naapuri pojat tulevat salille ja turpoaa muutamassa kk. enemman,kuin saman ikaiset perus Pentit Vantaalla parissa vuodessa,no en oo ite Vantaalla asunut,mut ei ne pikku Pentit Stadissakaan sen kummempia ollut (muutamia pokkeuksia lukuun ottamatta).
Ikahan ei oo ku numeroita mut joskus "pennun" erottaa selvemmin,niin kuin itse olet todistanut!
Jospa ihmettelisit viela jonkun vuoden siella Vantaalla ja katselisit "sita teidan luokan Somalia ja ostarin Kenialaista",ja eraana paivana silmasi aukevat.
Neutraalille :thumbs:
:curs: :wall:Originally Posted by Vara Arska
Ei kai menny se kuuluisa herne nenään?
Tämä Ehrmanni näyttää olevan täys spede! Yks tuttu oli ollu vaihto-oppilaana jenkeissä ja liikuntatunnilla oli vedetty 100 metrin pyrähdystä. No kaikki valkoset oli nilkuttanu tuonne 12-13 väliin satasen. Sitte yks tummakaveri oli tumpannu crack-pöllin, heittäny lökäpöksyt nurmelle ja asettunu telineisiin...maalissa kellot pysähtyivät aikaan 10,92 sec. Sattumaa? Ei todellakaan.

Olakinte sanoi:Tämä Ehrmanni näyttää olevan täys spede! Yks tuttu oli ollu vaihto-oppilaana jenkeissä ja liikuntatunnilla oli vedetty 100 metrin pyrähdystä. No kaikki valkoset oli nilkuttanu tuonne 12-13 väliin satasen. Sitte yks tummakaveri oli tumpannu crack-pöllin, heittäny lökäpöksyt nurmelle ja asettunu telineisiin...maalissa kellot pysähtyivät aikaan 10,92 sec. Sattumaa? Ei todellakaan.
(tää viimeinen oli jo ääri esimerkki mutta silti)