Koripalloilija Karl Malone(Kuvia)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaki_
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
.

Liitteet

• tragedy.webp
    tragedy.webp
    28,9 KB · Katsottu: 599
Ehrmann sanoi:
siinä 4d neekeriperse dokakrissa, missä se tyttö meni hankkimaan pakaraimplantit, niin sen poikaystävä oli musta ja sillä oli surkea fysiikka. Taas todistaa, että kaikki eivät ole colemanneja.

Ja sä puhuit muutenkin vain leffoista... niin... no, kaikissa jenkkileffoissa on hyvin usein lihaksikas valkkari.

.
Mitä nää sekoilet en puhu pelkästään leffoista ja mistä sen jätkän fysiikan tiedät, eihän se ollu kertaakaan ilman paitaa edes siinä dokkarissa, ainakaan en muista että olisi ollut. Sulle on aivan sama mitä sanoo niin perus pointti menee ohi niin että vilisee. Ja jos väen vängällä nuista pelkistä leffoista puhutaan niin katsoppa vaikka mustien jengi filmi ja valkoisten jengi filmi ja laske sieltä ne lihaksikkaat henkilöt, sanon että' nekrut pieksee 100-0 valkoiset lihasmassassa.

Originally Posted by steel
Listaappa Ehrmann niitä neekereiden saavutuksia?

Neekereiden saavutukset voisi vaikka listata. Virallinen lista on avattu pakkotoistolle:

Yläpuolella näette listan neekeritiedemiesten ja muiden mustien sankareiden saavutuksista. Savimajan rakentamista en pidä kovinkaan suurena
kulttuuritekona...

Mitä maailmaa muuttavaa sä oot steel keksiny?

steelin aikaansaannoksista mainittakoon vain ne tärkeimmät..

Hän loi maailman kuudessa päivässä, eikä jättänyt levolle sijaa.
Suhteellisuusteoriankin keksi.
Toki teki kopernikaanisen käänteen, ihan vain tylsyyttä välttääkseen.
Unohtaa emme voi tietenkään tärkeintä: kaveri keksi myöskin haarukan.

Onjoo mahtava threadi... Koripalloilijan treeneistä mustien ja valkoisten saavutuksien vertailuun:lol2:

neutraali sanoi:
Mitä nää sekoilet en puhu pelkästään leffoista ja mistä sen jätkän fysiikan tiedät, eihän se ollu kertaakaan ilman paitaa edes siinä dokkarissa, ainakaan en muista että olisi ollut. Sulle on aivan sama mitä sanoo niin perus pointti menee ohi niin että vilisee. Ja jos väen vängällä nuista pelkistä leffoista puhutaan niin katsoppa vaikka mustien jengi filmi ja valkoisten jengi filmi ja laske sieltä ne lihaksikkaat henkilöt, sanon että' nekrut pieksee 100-0 valkoiset lihasmassassa.

haha! Voi elämä sentään... siis et voi olla tosissasi. tyyliin "Joo mun faija pieksee sun faijan ihan salee".

Ja mitä peruspointin ohimenemiseen tulee, sulla ei ole varaa edes ajatella sitä minusta. Sä väität, että maailman miljardiväestöstä on yksilukuisina vain 1 lihaksikas valkoihoinen, ja kaikki, joka ikinen, JOKA IKINEN naapuri muka olisi lihaksikas. Kun asia ei ole niin. Miksi kaikki neekerit täällä suomessa on "OMFG TOI ON LAIHA" ruumiinrakenteisia? Ehkäpä koska sun teoria ei ole kokonaan totta?
Sä puhuit TV ohjelmien neekereistä, siis näyttelijöistä, siis henkilöistä jotka treenautetaan näytäämään hyvältä kameroissa, TREENAUTETAAN, eli tehdään jotain kropan eteen. Ja se naapuri 4D'stä kenestä mainitsin TODELLAKIN oli aika surkean näköinen tapaus, itse asiassa menin peilin eteen katsomaan, että toivottavasti mun lihakset on vielä paikoillaan, ja olin taas iloinen. Katsoin sitä 4d'tä ja ajattelin itekseni; "helvetti tollanen muija ja tollanen heikko äijä, ei siis tarvitse kaikkien naisten kohdalla olla lihaksikas saadakseen pesää"

Kuten sanoin, klikkaa TÄTÄ
TONNE lähettää tavalliset ihmiset kuvia, ja sanoisin 99% kuvista on valkkareita. Sun pointti ei taaskaan pitänyt paikkansa.

Ehrmann sanoi:
haha! Voi elämä sentään... siis et voi olla tosissasi. tyyliin "Joo mun faija pieksee sun faijan ihan salee".

Ja mitä peruspointin ohimenemiseen tulee, sulla ei ole varaa edes ajatella sitä minusta. Sä väität, että maailman miljardiväestöstä on yksilukuisina vain 1 lihaksikas valkoihoinen, ja kaikki, joka ikinen, JOKA IKINEN naapuri muka olisi lihaksikas. Kun asia ei ole niin. Miksi kaikki neekerit täällä suomessa on "OMFG TOI ON LAIHA" ruumiinrakenteisia? Ehkäpä koska sun teoria ei ole kokonaan totta?
Sä puhuit TV ohjelmien neekereistä, siis näyttelijöistä, siis henkilöistä jotka treenautetaan näytäämään hyvältä kameroissa, TREENAUTETAAN, eli tehdään jotain kropan eteen. Ja se naapuri 4D'stä kenestä mainitsin TODELLAKIN oli aika surkean näköinen tapaus, itse asiassa menin peilin eteen katsomaan, että toivottavasti mun lihakset on vielä paikoillaan, ja olin taas iloinen. Katsoin sitä 4d'tä ja ajattelin itekseni; "helvetti tollanen muija ja tollanen heikko äijä, ei siis tarvitse kaikkien naisten kohdalla olla lihaksikas saadakseen pesää"

TONNE lähettää tavalliset ihmiset kuvia, ja sanoisin 99% kuvista on valkkareita. Sun pointti ei taaskaan pitänyt paikkansa.
Sulle on turha yrittää mitään selittää ku et edelleenkään näytä tajuavan mistään mitään, mee sekeittaamaan ruipelo(oho, sori). en ole sanonut että jokainen naapuri on lihaksikas tai jokainen valkoinen on ruikku. Laitetaaan taas esimerkki naistenniksestä, siellä on valkoisia tyyppejä vaikka millä mitalla vaan ketkä ovat ne selkeesti lihaksikkaimmat yksilöt, ettei vaan ois williamsin siskokset ja varmasti valkoisetkin reenavat punttia kun kohta kuitenkin joku siitäkin märisee.

Crusader sanoi:
Voidaan kai tiivistää tämä kaikkia tyydyttävällä tavalla niin, että televisiossa nähdyillä mustilla (Wesley Snipes, Ben Johnson) on taipumusta lihaksikkuuteen, tosielämän mustilla ei.

Eihän ne näyttelijät olekaan ihmisiä :rolleyes:

"Tosielämässä" on nekket silti yleisesti lihaksikkaampia IMO. Mutta aivan turha tästä on väitellä. heippa hei!

Sä väität, että maailman miljardiväestöstä on yksilukuisina vain 1 lihaksikas valkoihoinen, ja kaikki, joka ikinen, JOKA IKINEN naapuri muka olisi lihaksikas.

Ei kukaan ole väittänyt että maailmassa olisi vain 1 lihaksikas valkoinen. Eikä myöskään että kaikki neekerit olisivat lihaksikkaita.

ei siis tarvitse kaikkien naisten kohdalla olla lihaksikas saadakseen pesää

WTF!!??

:david:

Ehrmann sanoi:

Ootko Ehrmann kaynyt saati elanyt "naapuri valtiossa"?
Treennannut salilla jossa enemmisto neekereita ja seurannut kun 15-18.v naapuri pojat tulevat salille ja turpoaa muutamassa kk. enemman,kuin saman ikaiset perus Pentit Vantaalla parissa vuodessa,no en oo ite Vantaalla asunut,mut ei ne pikku Pentit Stadissakaan sen kummempia ollut (muutamia pokkeuksia lukuun ottamatta).
Ikahan ei oo ku numeroita mut joskus "pennun" erottaa selvemmin,niin kuin itse olet todistanut!
Jospa ihmettelisit viela jonkun vuoden siella Vantaalla ja katselisit "sita teidan luokan Somalia ja ostarin Kenialaista",ja eraana paivana silmasi aukevat :david: .

Neutraalille :thumbs:

eiffel sanoi:
Ootko Ehrmann kaynyt saati elanyt "naapuri valtiossa"?
Treennannut salilla jossa enemmisto neekereita ja seurannut kun 15-18.v naapuri pojat tulevat salille ja turpoaa muutamassa kk. enemman,kuin saman ikaiset perus Pentit Vantaalla parissa vuodessa,no en oo ite Vantaalla asunut,mut ei ne pikku Pentit Stadissakaan sen kummempia ollut (muutamia pokkeuksia lukuun ottamatta).
Ikahan ei oo ku numeroita mut joskus "pennun" erottaa selvemmin,niin kuin itse olet todistanut!
Jospa ihmettelisit viela jonkun vuoden siella Vantaalla ja katselisit "sita teidan luokan Somalia ja ostarin Kenialaista",ja eraana paivana silmasi aukevat :david: .

Neutraalille :thumbs:

No mä kun jo luulin, että sun ja neutraalin silmät aukenis, koska oikeesti, teidän täytyy tsekata toi linkki minkä pistin. Ehkäpä se todistaa teille, että geenifriikkejä, ei geenifriikkejä, ei todellakaan geenifriikkejä, todellakin geenifriikkejä, "ei geenifriikki, mutta vain treenannut oikein" henkilöitä on niin valkkareissa kuin neekereissäkin.

Neutraali ihan oikeasti, vedä herne nenään vaan ja sano mitä sanot... mutta älä hauku mua skeittariksi :hyper: :curs: :wall:

Tämä Ehrmanni näyttää olevan täys spede! Yks tuttu oli ollu vaihto-oppilaana jenkeissä ja liikuntatunnilla oli vedetty 100 metrin pyrähdystä. No kaikki valkoset oli nilkuttanu tuonne 12-13 väliin satasen. Sitte yks tummakaveri oli tumpannu crack-pöllin, heittäny lökäpöksyt nurmelle ja asettunu telineisiin...maalissa kellot pysähtyivät aikaan 10,92 sec. Sattumaa? Ei todellakaan.

Originally Posted by Vara Arska
Ei kai menny se kuuluisa herne nenään?

Ei :)

Tämä Ehrmanni näyttää olevan täys spede! Yks tuttu oli ollu vaihto-oppilaana jenkeissä ja liikuntatunnilla oli vedetty 100 metrin pyrähdystä. No kaikki valkoset oli nilkuttanu tuonne 12-13 väliin satasen. Sitte yks tummakaveri oli tumpannu crack-pöllin, heittäny lökäpöksyt nurmelle ja asettunu telineisiin...maalissa kellot pysähtyivät aikaan 10,92 sec. Sattumaa? Ei todellakaan.

Ei sattumaa, vaan legendaa :D Tota tarinaa en usko ennen kuin itse nään :rock:

Olakinte sanoi:

Kukahan tässä nyt on spede? Ehrmann valitsee sanansa huonosti, mutta on totta vieköön erittäin paljon enemmän oikeassa kuin esim. Neutraali, joka on aivan hakoteillä. Sinä taas olet melkoinen spede jos a) uskot tuollaiset jutut tuosta vaan b) muodostat käsityksesi ihmisrodusta yhden, todennäköisesti paikkaansapitämättömän juorun perusteella.

To sum it up: Yhdysvaltain neekereillä voi hyvinkin olla parempi fysiikka kehonrakennusta ja pikajuoksua ajatellen kuin yhdysvaltain valkoisilla, itse ainakin uskon tähän. Mutta, helvetti soikoon, eivät ne neekerit samasta kohdusta tähän maailmaan pukkaa, mustien afrikkalaisten sisäsiittoisuus on ennennäkemättömän suurta ja niin ovat myös afrikan mustien keskinäiset erot. Ripley's believe or notissa näytettiin afrikkalaisheimoa, joilla oli vain kaksi helvetillisen suurta varvasta per jalka, kaikilla. Tämä siis kuriositeettina. Samaten afrikasta löytyy tai ainakin löytyi aikanaan sellaisia heimoja kuin busmannit ja pygmit, joiden ruumiinrakenteet eivät varmaan aiheuttaisi ihastusta kehonrakennuspiireissä.

Eteläisen afrikan mustat ovat kuolemassa tauteihin, keskeisen afrikan väestö lisääntyy lähes eksponentiaalisesti ja pohjoisafrikkalaiset ovatkin sitten pikemminkin arabeita kuin neekereitä (mainittakoon muuten että pohjoisen afrikan arabit luettiin valkoisiksi ainakin koulun kartastoissa silloin kun peruskoulussa olin). Itäisen ja läntisen afrikan asukkaat eroavat siinä missä japanilaiset suomalaisista. Missä asustaa se neutraalin fantasioissa pyörivä treenaamatta lihaksikas hiukan rontti kymppiin satasen paineleva musta mäkkaiveri joka pieksee kaikki maailman valkoiset "100-0"?

Neutraalin gradu aiheesta hylättäisiin ensimmäisessä kappaleessa mainittavan "ja niinkun jokainen voi telkkarista nähdä, jokanen näkemäni naapuri on joko lihaksikas räppäri tai densel vansinghton" -päätelmän johdosta. Minulla ei ole neutraalia vastaan mitään, mutta mieti nyt hyvä mies kahteen kertaan näitä asioita ennenkuin saat seliteltävää tuleville vuosille.

Crusader on myös TÄYS PÄSSI, en ole sanonut edelleenkään että kaikki näkemäni neekerit on lihaksikkaita, mutta jostain syystä niissä näkemissäni ohjelmissa(dokumentit,leffat, urheilijat jne...) niin neekerit on lähes poikkeuksetta lihaksikkaampia kuin valkoiset(kokonaisuutena), sulleki pitäs näköjään lekalla takoa sinne päähän se mitä tarkoitan ennen kuin tajuat. Kenelle mun muuten näitä juttuja pitäs tulevina vuosina selitellä?
Itsekihän tuossa sanot että afro amerikkalaisilla on pikajuoksua ja kehonrakennusta varten parempi fysiikka eli niillä on jo luonnostaan parempi malli kuin kalkiksilla(ei kaikilla mutta suuremmalla osalla kuin valkoisia), enkö tuolla jossain jo asian maininnut.
Amerikan väestöstäkin kuitenkin muistaakseni noin 10% on mustia ja silti näitä "amerikan" lihas neekereitä näkyy yllätttävän paljon nuissa edellä mainituissa ohjelmissa, jos amerikan väestöstä on vain 10%neekereitä miten niin monesti esim dokkareissa näkyy lihaksikkaita mustia, valkoisia on amerikan väestöstä varmaanki n,90% ja silti valkoisia lihaksikkaita ei näy läheskään niin paljon, ihmeellistä sekin vaikka heitä on monin kertainen määrä. Tuskin johonki lain nimessä ohjelmaan kuitenkaan näyttelijöitä valitaan, siinäkin ne narkki neekerit on poikkeuksetta lihaksikkaampia entä ne 60kiloset valkolaiset :)(tää viimeinen oli jo ääri esimerkki mutta silti)

Crusader paraskin puhuja kuka on hakoteillä ja ite vetelee johtopäätöksiä believ it or notin perusteella, ihme ku et samantien hullu hullu maailma lehdestä.

Voi olla että olenkin hakoteillä mutta silti pysyn kannassani, koska silmäni eivät valehtele:)

Vieläkään kukaan ei jaksanut listata mustien saavutuksia urheilun ulkopuolelta. Vaikka onhan Super soaker neekerin keksintö. Siinähän sitä jo onkin.

Jos otetaan tuhat neekeriä, tuhat valkosta ja annetaan molemmille samaa evästä ja samaa treeniä, nii varmaa neekereillä keskimäärin on paremmat tulokset! Älkää ny lässyttäkö vitun pellet!! Tuohan on ny säälittävää itsensä pettämistä, ku vielä kuvitellaan tähän tapaan "kaikki rodut ovat samanlaisia ja vielä joku päivä tulee valkoinen mies ja voittaa 100 metriä ME-ajalla!"...HÖPÖ HÖPÖ!!!

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom