Koripalloilija Karl Malone(Kuvia)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaki_
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Ensinnäkin tästä kullien koosta on faktaa että valkoisilla keskipituus on 15cm, mustilla 17,5cm ja keltaisilla 13,8cm, itse en ole kaikilta mitannut, mutta tieteen kuvalehti ilmeisesti on. Tottakai voidaan saivarrella isokullisilla kinkeillä, mutta nyt puhutaan keskiarvoista.

Jos lukemistoon kuuluu muutakin kuin sarjakuvia on :anssi: väittää etteikö roduilla olisi erilaisia fyysiseen ulkomuotoon vaikuttavia geenejä. On faktaa että evoluution myötä esim mustien ja valkoisten lihaserottuvuus on erilainen. Valkoiset elävät (elivät) yleensä hiukka viileämmissä oloissa kuin mustat kaverinsa joten rasvan kerääntyminen lihasten päälle oli vain kehitystä edistävä asia, myös ruokaa oli saatavilla niukemmin joten pienikokoisuudesta oli taas etua. Lämpimillä alueilla asuttaessa ei ylimääräistä rasvaa tarvittu ja ravintoa oli reilusti, mikä sai ihmiset kasvamaan isommiksi.

Tummien kavereiden nopeuteen on kaksi fysiologista syytä: Tummien pohje on hieman eri tavalla rakentunut kuin valkoisten sekä tummien jänteet ovat kimmoisammat kuin valkoisten. Tämäkin on vain sen evoluution tulosta.

Ehrmann sanoi:
Meidän koulussa on 5 naapuri poikaa, saman ikäisiä kuin minä. Koulun punttisalilla meillä oli lihaskuntotesti. He saivat joka ikinen alle 10 leukaa, ja joka ikinen heistä oli laiha. Itse sain 24 leukaa. Miten selität tämän?

Olet geneettinen friikki, sinulla on mahdollisuudet vaikka mihin. Vain taivas on rajana. Valitse laji kuin laji, harjoittele ja olet voittamaton. Ronnie on pieni verrattuna sinuun ja Maurice hidas.

Olet jotain mitä ihmiskunta ei ole koskaan nähnyt.. Olet yli-ihminen, parempi kuin yksikään naapuri tai valkoinen, jos niin tahdot. Älä lannistu muiden puheista, koska sinä olet verraton. Tee se, mistä muut vain haaveilevat:

Ole Paras!

Ilmeisesti noin ylivoimaisen fysiikan omaava puuhelmi-skeittari-MTVnuori,
on jotain elämää suurempaa. Kiitos ja kumarrus, osoitit juuri että minulla ei ole enää jäljellä mitään saavutettavaa. Sinä olet jo tehnyt kaiken. Ja vaikka et olisikaan, on olemassa riski että saattaisit kiinnostua samoista asioista kuin minä, joten miksi edes yrittää?

tekis mieli alkaa väitteleen. Mutten ala. Sanon kuitenkin sen että onhan tuo nyt nähty että nekrut on lihaksikkampia kuin me valkkarit. Ja jos joku väittää että meissä ei muuta eroa kuin väri nii se se vasta on :anssi: onhan meillä muunmuuassa naamat/turvat aivan erinmaillisia. ja mitä pippelihin tulee niin suosittelen katsomaan Monster Cocks And Gaping Assholes.

ilkka_83_ sanoi:
suosittelen katsomaan Monster Cocks And Gaping Assholes.

Täytyypä "tieteellisessä mielessä" tutustua :D

Ehrmann sanoi:
Oikeesti, menitkö edes katsomaan tätä L-I-N-K-K-I-Ä

Tosta voi poitsu päätellä tasan yhden asian - neekereillä on keskimäärin rutosti vähemmän nettiyhteyksiä kuin kalkkinaamoilla. :david:

neutraali sanoi:
Crusader jos on 2samanpainoista henkilöä ja saman pituista silti toinen voi näyttää lihaksikkaammalta. Vaikka rasva % olisi sama niin vielä silloinkin, kaikki riippuu mallista ja siitä miten se lihasmassa on jakautunut.

Toi on totta. Toinen voi näyttää lihaksikkaammalta, mutta toinen painaa enemmän pienemmillä rasvoilla.

jepulis jee, koripalloilijan fysiikan arvioinnista rotuominaisuusväittelyksi --> lock

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom