Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
neutraali sanoi:Ei varmastikkaan mutta meinaakko että jos kisoihin kalkkis tulee "puhtaana", että ne lihat jää samantien johonkin, eikä harjoittelu kauden mömmöttelystä jäisi pysyvää ja meinaakko että kaikki neekerit siellä balcon talleilla pyöri..
So! Kyllä teitä skeittari poikia näkee siellä sun täällä vaan asia josta puhuin oli kyse aivan nassikoista.
Ja jos minä olen katsonut liikaa töllöä so, kyllä sieltä töllöstä aika selkeen kuvan ihmisistä saa, varsinkin kun katsoo muitakin ohjelmia kuin pelkästään leffoja
Ette te saa mun päätä käännettyä nuilla jutuillanne, on se niin moneen kertaan todettu tuo neekereiden lihaksikkuus verrattuna valkoisiin.
steel sanoi:Juokseminen ei maksa mitään, korista voi pelata ulkona toisten palloilla, samoin jenkkifutista. Kadulla voi tapella ilmaiseksi, paini on tosin hieman tylsää asfalttia vasten. Jos ei ole rahaa, ei pääse uimaan halleihin. Voimannostosta puhumattakaan, ne vaatii rahaa.
Neekereillä mahdollisuudet rajattuihin lajeihin, valkoisilla vapaus valita. Väitän, että valkoiselle väestölle rahaa on siunaantunut enemmän kuin neekereille. Valkoisille välinelajit myös vaihtoehtoja.
Kuinka moni naapuri pelaa kiekkoa?
Vaikka mailan saisikin varastettua, puuttuu vielä aika monta varustetta, että paketti kasassa.
Ehkä Ronnie oli jo nuorena kulman kovin naapuri, syöden toisten eväät ja koijannut rahat salikorttiin.
Jaa vai että dokkareihin ja muihin "asia" ohjelmiinkin on valittu oikein näyttelijät, selvä.Ehrmann sanoi:Se bs mitä töllöstä tulee, on näyttelyä. Siihen on valittu näyttelijät. Esim suomessa, kaikki neekerit mitä itse olen nähnyt ovat yhtä laihoja kuin holocaustin juutalaiset (holocaustia ei tapahtunut tosin). Muutama läski jokossa, suurin osa tosin laihoja. olen nähnyt sen yhden kauniin heikon neekerin meidän salilla (sen ikä on 27 btw).
Kaikissa leffoissa, kaikissa hollywoodin leffoissa on aina lihaksikkaita valkoihoisia, niinkuin tummiakin.
, se on onneksi sentään varmasti tutkittu ja todettu että heillä on suuremmat ahterit kuin kalkkiksilla, johtui jotenkin naapuri naisten "pakara" luustosta.Afro amerikkalaisilla ja nöpönenä somaleilla tottakai on erillainen fysiikka, samoin kuin kenialaisilla, kenialaiset ja somalit kuuluvat niin sanottuun rimpula naapuri kastiinCrusader sanoi:On aivan yhtä älytöntä tehdä johtopäätöksensä neekereiden ominaisuuksista katsomalla satasen finaalia televisiosta kuin seuraamalla suomen somalien fysiikkaa ja heidän edesottamuksiaan rautatieasemilla.
. En osaa ilmaista itseäni tarpeeksi hyvin joten en ala enään hirveesti inttelemääkään, eiköhän se pointti ainakin osalle selvinny.neutraali sanoi:Afro amerikkalaisilla ja nöpönenä somaleilla tottakai on erillainen fysiikka, samoin kuin kenialaisilla, kenialaiset ja somalit kuuluvat niin sanottuun rimpula naapuri kastiin. En osaa ilmaista itseäni tarpeeksi hyvin joten en ala enään hirveesti inttelemääkään, eiköhän se pointti ainakin osalle selvinny.
Se bs mitä töllöstä tulee, on näyttelyä. Siihen on valittu näyttelijät.
Kaikissa leffoissa, kaikissa hollywoodin leffoissa on aina lihaksikkaita valkoihoisia, niinkuin tummiakin.
Ööö - Miksei?No tuskin monella euroopan valkoisella huippu sprintterillä oli esim. mahdollisuus käyttää balcon "lisäravinteita", vai?
nigster sanoi:Paskat. Kuten neutraalikin sanoi, että esim dokkarit, niin ei niissä nyt ainakaan ole valittuja näyttelijöitä.
Paskat.
Samoilla linjoilla olen ku neutraali eli kyllä se nyt niin vaan on, että neekerit on yleisesti ottaen lihaksikkaampia kuin valkoiset. Aina on poikkeuksia. Mutta yleisesti se on näin.

number_one sanoi:Hienoa Olakinte :thumbs:
ööö![]()
neutraali sanoi:Jaa vai että dokkareihin ja muihin "asia" ohjelmiinkin on valittu oikein näyttelijät, selvä.
Kohta varmaan joku väittää että mustilla naisilla on pienet perseetkin, se on onneksi sentään varmasti tutkittu ja todettu että heillä on suuremmat ahterit kuin kalkkiksilla, johtui jotenkin naapuri naisten "pakara" luustosta.
Olakinte sanoi:Annetaan ny neekereille tämä kunnia, että he ovat average lihaksikkaampia kuin muut rodut. Ei niillä kauheasti niitä muita saavutuksia sitte ookkaan, joten eiköhän päätetä näin?
ÄLÄ ihan tosi?Ehrmann sanoi:Taas todistaa, että kaikki eivät ole colemanneja.
Ehrmann sanoi:siinä 4d neekeriperse dokakrissa, missä se tyttö meni hankkimaan pakaraimplantit, niin sen poikaystävä oli musta ja sillä oli surkea fysiikka. Taas todistaa, että kaikki eivät ole colemanneja.
Gideon S sanoi:Steel Oma pääni ei perseeseeni ylety, joten voisitko jakaa meille muillekin hieman empiristä tietoa siitä, miltä siellä perseessä tarkalleen ottaen haisee? Joku kertoi juttua jostain rikin lemusta.
steel sanoi:Kyllä säkin voit tohon listaan laittaa lisäyksiä, jos sua se harmittaa?