Konginkankaan rekkakuljettajalle syytteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
reino sanoi:
Ajattelin itse ensin vastata Kulin alkuperäiseen viestiin, että ehkä se ei kuitenkaan noin huonosti mene ja toivotaan ettei, ja odotellaan nyt vaan oikeuden päätöstä ennen kuin murehditaan liikaa, mutta sitten jahtaamani öinen suurpeto hirvi karhu tai jarhu möläytti:

Älä nyt viitsi. Jos itse osaat lukea suomea, niin kyllä siitä asiasta selvän saa.

Ja jos sinulle itsellesi on "kohtuullistamisen" ja "ulosoton" käsitteet noinkin sekaisin, niin anna vähän toleranssia muillekin.

Kömmähdin sitten itse. Kirjoitin asiasta laajemmasta näkökulmasta. Tiedän kyllä mitä tarkoittavat kohtuullistaminen ja ulosotto. Mutta huomaa, että Suomessa sosiaalihuolto toimii. Ainakin joskus. Paperisodan jälkeen "sossu" maksaa elämiskustannukset, joita ei palkasta pysty maksamaan. Tuki riittää elämiseen. Ei muihin huvitteluihin. En toki ole ollut ulosotossa, joten mistä minä tietäisin.

Miksi antaisin toleranssia henkilölle, joka kirjoittaa huonosti? En muuten olisi huomauttanut, mutta vitutti sarkastiselta vaikuttava "Niinkö?"-posti. Ihan kuin ei välittäisi, että kirjoittaa huonosti. Eikä viesti ollut kovin huono kun ajatellaan, että hyvin sen ymmärtää. Kirjoitusasu oli todella häiritsevä.

Ps. Todella huono päivä. Vaikuttaa näköjään jo posteihinkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en nyt vaan ole mikään suomenkielen maisteri.Suullisesti pärjään paljon paremmin.

Kuli sanoi:
Mä en nyt vaan ole mikään suomenkielen maisteri.Suullisesti pärjään paljon paremmin.

Suullisessa minä olen joskus vaikeasti ymmärrettävä. Ajatukset liikkuu sillä tahdilla, että lauseet saattaa jäädä kesken. Lausun myös eri sanoja, kuin ajattelen. Normaalia? Kyllä, mutta minulla tätä tulee jatkuvasti. Muuten voisin kehua itseäni hyväksi puhujaksi, jos ei kuivia läppiä lasketa.

ok:)
Minä itseasiassa olen kaksikielinen äidinkieli ruotsi.Lopputulos on että en osaa mitään kieltä oikein.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom