Roi Vataja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Esim. Jammu..:curs:
Eipä tainnut Anaali-Koskinen lähteä minnekään. Keväällähän se heilui aseen kanssa junassa - putkaan ja vapaaksi samantien. Kesällä tuo panttivankitilanne - vapaaksi saman tien. Ja viimeisin oli ihan kuukauden sisään, oli mennyt jonkun tuntemattoman asuntoon ja sammunut sohvalle. Taskussa ladattu ase. No, putkaan, ase pois ja vapaalle.Anaali-Koskinen lähti just takas taloon. Otti jonku vanhan pariskunnan panttivangiks Hämeenlinnassa
Edit; Siis Kanaali-Koskinen
Niin mitä hänestä? Ilmaise itseäsi ihan vapaasti
Eipä tainnut Anaali-Koskinen lähteä minnekään. Keväällähän se heilui aseen kanssa junassa - putkaan ja vapaaksi samantien. Kesällä tuo panttivankitilanne - vapaaksi saman tien. Ja viimeisin oli ihan kuukauden sisään, oli mennyt jonkun tuntemattoman asuntoon ja sammunut sohvalle. Taskussa ladattu ase. No, putkaan, ase pois ja vapaalle.
Jos mä alkaisin ilmaisemaan itseäni tästä Jammu asiasta niin siitä tulisi sellanenkin avautuminen että kirjottamisessa menis päivä...
Lyhyesti: Ensimmäinen tapaus joka on saanut oiksennuksen nousemaan kurkkuun.(Poltti tyttöjen ruumit muutamaan otteeseen, niin kauan että päät paloivat muusta ruumista irti, jonka jäkeen jatkoi päiden tuhoamista niin kauan että kallot "räjähtivät".
Sitten treadi on 32-sivua täynnä mutuilua ja järkeviä "häkkiin loppuiäksi"- kommentteja.
Kaikki toivovat aina kovempia rangaistuksia. Paitsi jos itse tai joku läheinen on tuomiolla.
Valjakkala yrittänyt pakoa 4 kertaa.... no pistetään vaikka jokaisesta pakoyrityksestä 18kk lisää kakkua. QUOTE]
Ihmeellistä ettet ole lainsäätäjä...
Jos joku mun frendi tappaisi kolme ihmistä niin ei paljon sympatiaa siihen suuntaan täältä löytyisi. Valjakkala yrittänyt pakoa 4 kertaa.... no pistetään vaikka jokaisesta pakoyrityksestä 18kk lisää kakkua. Olen aina ajatellut että armahdus voidaan antaa vain jos vanki on käyttäytynyt mallikelpoisesti.
Niin minä en ollut valitettavasti päivittänyt tietooni jammun nykyistä olinpaikkaa. Kyse oli käsittääkseni vankeudesta( jolla käsitän itse käsitän vankilatuomion) vapautuminen, mikä jammun kohdalla tapahtui vuonna 96 tai 99 oisko ollut huhtikuu. Mutta se jammusta.
Valjakkala yrittänyt pakoa 4 kertaa.... no pistetään vaikka jokaisesta pakoyrityksestä 18kk lisää kakkua.
No ei se ainakaan 1996 ollut, epäilen tuota jälkimmäistäkin lukua. Vuosituhannen alkua itse veikkaisin, joka tapauksessa Jammu-setä on yhä kaltereiden takana, ts. pakkohoidossa suljetulla osastolla ja sieltä ei käytännössä pääse pois muuten kuin arkussa.
Muuten hyvä, mutta elinkautisen päälle on melko hankala pistää enää lisävuosia istuttavaksi.
Kyllä muuten voidaan.
Esimerkki. Näet naapurisi ajavan taloyhtiönne parkkipaikalle autolla myöhään illalla. Huomaat että hän on humalassa. Mitä teet? Suurin osa ihmisistä sanoo soittavansa poliisille. Entäs jos se pihaan ajava onkin sinun vaimosi/miehesi/tyttö- tai poikaystäväsi? Oletetaan että kummassakaan tapauksessa ei näytä siltä että humalainen olisi ajanut kolarin tai ollut missään onnettomuudessa. Mitäs nyt? Soitat yhtä varmasti poliisille kuin naapurisi tapauksessa?
Normaalin oikeuskäytännön mukaisesti. Eihän nyt voida lähteä siitä ettei oikeus voi tuomita rangaistukseen jos on elinkautisvanki. Niinhän ajatellen ek:ta istuva saisi tehdä mitä huvittaa ilman sanktioita. Nuo päälle tulleet rangaistukset vaikuttavat sitten joskus vapautumista harkittaessa.
"Viikon Ohuin Aasinsilta" kilpailun ylivoimainen voitto on jaettu yllämainitulle läpälle "Tästähän ei kulje kärpänenkään!" erikoismaininnalla. Mitenköhän moninkertaisten murhaajien tuomioiden pituuskeskustelu rinnastuu helposti siihen annatko oman lapsesi ilmi kun hän on vahingossa tuonut naapurin hiekkalaatikolta väärän muovilapion himaan?Esimerkki. Näet naapurisi ajavan taloyhtiönne parkkipaikalle autolla myöhään illalla. Huomaat että hän on humalassa. Mitä teet? Suurin osa ihmisistä sanoo soittavansa poliisille. Entäs jos se pihaan ajava onkin sinun vaimosi/miehesi/tyttö- tai poikaystäväsi? Oletetaan että kummassakaan tapauksessa ei näytä siltä että humalainen olisi ajanut kolarin tai ollut missään onnettomuudessa. Mitäs nyt? Soitat yhtä varmasti poliisille kuin naapurisi tapauksessa?
Häh, nyt oli kyse tappamisesta eikä mistään kännissä ajelusta... rattijuopumuksista harvoin elinkautisia annetaan
vaikka kortin niiltä kyllä saisi mun puolestani ottaa eliniäksi pois.
Muutenkin Suomessa saisi olla ehdottomasti kovempi linja noita moninkertaisia murhaajia yms. kohtaan. "Life without parole" -kuullostaa hyvältä. ilman pleikkaria ja teeveetä. Tai no, ehkä sen rikollisen voisi vapaaksi päästää joskus 50 vuoden jälkeen jos osaa kunnolla olla. Sama se onko kyseinen tyyppi sukua vai ei.