Kriisiä ei pahemmin ollut, koska juuri sillä hetkellä elämä oli aika hyvällä mallilla; mukava vakiduuni, vauva tulossa, naimisissa ja toki koirakin hommattu. Noh, niinhän siinä sitten kävi, että itku pitkästä ilosta jne. ja pientä kolmenkympin kriisiä onkin tullut hetkittäin nyt myöhemmin, kun olen ajatellut mahdollisuuksiani vielä ns. aloittaa alusta. Lähinnä ehkä haaveet omakotitalosta tai edes omasta rivitaloasunnosta on pyörineet mielessä, kun ne oli sellaisia asioita joita tässä iässä olin halunnut saavuttaa. Mutta eipä nuo asiat nytkään ole poissuljettuja. Kai sitä jotenkin vertaa itseään myös omiin vanhempiinsa ja siihen mitä he olivat saavuttaneet missäkin iässä, vaikka ei pitäisi. Sitäpaitsi olen minä tietyllä tapaa tehnyt ja nähnyt elämässäni paljon enemmän kuin vanhempani, ja tarkoituksella elänyt eri tavalla kuin he.
Minä en myöskään kaipaisi mitään suuria häitä. En tykkää olla juhlakaluna, enkä innostu kaikesta siitä suunnittelusta ja hääräämisestä. Kirkkosiunauksella ei myöskään ole minulle sen kummempaa merkitystä. Juhlat on mukavia, mutta mieluummin järjestäisin ne jonkun muun asian tiimoilta, hieman pienemmässä mittakaavassa.
Minä en myöskään kaipaisi mitään suuria häitä. En tykkää olla juhlakaluna, enkä innostu kaikesta siitä suunnittelusta ja hääräämisestä. Kirkkosiunauksella ei myöskään ole minulle sen kummempaa merkitystä. Juhlat on mukavia, mutta mieluummin järjestäisin ne jonkun muun asian tiimoilta, hieman pienemmässä mittakaavassa.