Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaahas. Oishan tuon alle jäänyt lenkkeilijäkin ihan samalla tavalla. Pistä käräjille36e sakkoja ja mä maksan kuulemma kaiken. Jäitte pojat ilman bisseä :/. Sano vaan, että käräjille yleensä pyöräilijä häviää ja ei muuten edes suostunut kommentoimaan tapausta, eikä oikeastaan sanonut mitään autoilijasta, vaan väitti, että minun olisi pitänyt nähdä auton valokeila (Helppoa, jos kuskilla olisi ollut valot päällä).
Semmosta oikeutta.
36e sakkoja ja mä maksan kuulemma kaiken. Jäitte pojat ilman bisseä :/. Sano vaan, että käräjille yleensä pyöräilijä häviää ja ei muuten edes suostunut kommentoimaan tapausta, eikä oikeastaan sanonut mitään autoilijasta, vaan väitti, että minun olisi pitänyt nähdä auton valokeila (Helppoa, jos kuskilla olisi ollut valot päällä).
Semmosta oikeutta.
Jalkakäytävä kuulemma ratkaisi. Minulla ei kuulemma ollut mitään asiaa olla siellä.Kiinnostaisi kuulla perustelut tälle "tuomiolle". Jalkakäytäväkö ratkaisi? Eikö myös autoilijan olisi pitänyt nähdä sinut, jos kerran törmäsit auton keulaan (mikä lie virallinen termi) etkä kylkeen, olettaen että sinun nopeutesi ei ollut kovin iso. Sinulla ei siis ollut valoja eikä autolla? Kyllähän tuossa kuulostaa vikaa olleen autoilijassa (kuten myös sinussa toki..), joten maalaisjärjellä ihmetyttää. Mistä aiheesta sait sakot?
No helvetti. Vastusta sakkoa niin nähdään mitä syyttäjä sanoo.
Ihan mielenkiinnosta:
-Minkä poliisilaitoksen alueella asustelet?
-Oliko iältään vanhemman puoleinen konstu?
En kysynyt asiaaIlmeisesti vastapuoli ei saanut asiassa sakkoa jos sä maksat kaiken vai kysyitkö edes asiaa? Kyllähän molemmissa voi olla vikaa mutta olisi hyvä saada ainakin tuo korvauspuoli pois omista muroista.
Uskaltaako tälläistä asiaa käräjille viedä? Konstaapeli väitti, että pyöräilijä aina häviää näissä.
Eiköhän pidetä kuitenkin nämä henkilötiedot poissa tästä.Minkä autokoulun porukkaan tämä kyseinen paskiainen kuului?
"So what happened? Did your balls drop off?" Oikeesti nyt tietoa kehiin, tommonen sovitteluvässyköinti on perseestä.Eiköhän pidetä kuitenkin nämä henkilötiedot poissa tästä.
Vaikka ei sovittaiskaan, niin ei silti mielestäni ole soveliasta nakella tyyppien nimiä ilmoille, palstan käyttäjäsäännötkin ne käsittääkseni kieltää."So what happened? Did your balls drop off?" Oikeesti nyt tietoa kehiin, tommonen sovitteluvässyköinti on perseestä.
Jos kykenet venaamaan kuukauden niin oon sun counsel ilmaiseksi. Taino kaljan haluun ja parfyymipullon. Katsotaan mitä setä sanoo kun soitellaan Tutkin asiaa maanantaina jos kerkeenVaikka ei sovittaiskaan, niin ei silti mielestäni ole soveliasta nakella tyyppien nimiä ilmoille, palstan käyttäjäsäännötkin ne käsittääkseni kieltää.
:kippis1: Sopii kyllä. Mitähän tässä tilanteessa sitten kannattaisi tehdä nyt? Kiistää sakko?Jos kykenet venaamaan kuukauden niin oon sun counsel ilmaiseksi. Taino kaljan haluun ja parfyymipullon. Katsotaan mitä setä sanoo kun soitellaan Tutkin asiaa maanantaina jos kerkeen
:kippis1: Sopii kyllä. Mitähän tässä tilanteessa sitten kannattaisi tehdä nyt? Kiistää sakko?