Koko kropan ohjelma

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
47
Mikä on olennaisinta koko kropan ohjelmassa? Mietin siis kuinka tasapainottaa seuraavat asiat:
-kaikki lihasryhmät tulee treenattua
-kaiken jaksaa tehdä kunnolla
-ylikunnon välttäminen

Mietin seuraavanlaista ohjelmaa sillä filosofialla, että isot lihasryhmät ja perusliikkeet ovat aina mukana ja lisänä on sitten vatsan ja käsivarsien vuorottelua. Kummassakin päivässä olisi 20 sarjaa. Ohjeita systeemin parantamiseen (ja jopa perusteluita) olisi kiva saada.

1.päivä
--
3 kyykky
2 reisikoukistus
3 alatalja
2 penkki
2 pystypunnerrus
3 pohkeet istuen
2 ransk.punnerrus
3 vatsa

2.päivä
--
3 maastaveto
2 reisiojennus
3 leuanveto
2 vinopenkki
2 vipunosto
3 pohkeet seisten
2 hauiskääntö
3 kyljet

Itse olen painottanut koko kropan treeniä siihen malliin, että ekana päivänä pääpaino on rinta/selkä -osastolla ja toisena päivänä jalat/kädet. Eli pääpiirteissään näin:

päivä 1:
- leuanveto
- alatalja
- vinop käsipainoilla
- vipunostot
- jalkaprässi

päivä 2:
- kapea penkki
- hauiskääntö tangolla
- jalkaprässi
- maastaveto

Ainakin tuntuu hyvältä, katotaan ajan kanssa miten toimii.

Millaiset toistomäärät? Kuinka loppuun asti sarjat?

Missä on olkapäät D. Yatesin ohjelmassa?

coke- sanoi:
Missä on olkapäät D. Yatesin ohjelmassa?
Tuossapa se näyttää olevan ykköspäivänä. Olkapäät on jo valmiiksi suhteessa isommat kuin rinta, kädet ja epäkkäät, joten treenailen niitä nykyään köykäisen puoleisesti.
Vatsoja olen tehnyt joka kerta samoin kuin selänojennuksia. Tuo ykköspäivän prässi on enempi pumppailua ja kakkospäivänä urku auki. Etsikää searchilla Hulkin ohjelma, siitä saa varmaan hyvää osviittaa.

Ai kappas :P Täytyy ottaa silmä käteen ni näkeekin jotain. :)

kynae-niska sanoi:
Ohjeita systeemin parantamiseen (ja jopa perusteluita) olisi kiva saada.

Onko sulla tarkoitus vetää noi 2 treeniä viikossa vai useammin? Jos treenaat useammin voi alaselkä olla tiukassa vedon ja kyykyn takia. Mun silmiin kyllä muuten näyttää varsin hyvältä.

toolate sanoi:
Onko sulla tarkoitus vetää noi 2 treeniä viikossa vai useammin? Jos treenaat useammin voi alaselkä olla tiukassa vedon ja kyykyn takia. Mun silmiin kyllä muuten näyttää varsin hyvältä.

Juu, 2 treeniä vaan. Ei uskalla kevät-kesäkaudeksi ottaa liikaa suorituspaineita. :)

kynae-niska sanoi:
Juu, 2 treeniä vaan. Ei uskalla kevät-kesäkaudeksi ottaa liikaa suorituspaineita. :)

No sit on varmasti ihan hyvä treeniohjelma. Kannattaa sitten yrittää pitää tasaiset välit treenissä, elikkäs treenit esim. TI & PE.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom