Kokkolan pakkislaisia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli tulkaa tervehtimään sitten, jos urheilutalolle eksyn, pebasta tunnistaa! Viileämmillä kausilla joutuu liikkua trikoissa. Eli pitäkäähän sormukset mukana! :P

Hah, aika raaka! Juu ei naiset sais tulla reenaan jotku löysät kangashousut jalassa (tehty ikkunaverhoista?) jos pakoputki on kunnossa :D

Voi helvetti:D:D

Mitä? Mikä vikana? :D

Marvin, ai että urheilutalo vain miehille? Harmi vaan, että mää tykkään reenata siellä hikisten körmyjen keskellä. Joudun varmaan essiä isselleni jonkun lepakkoluolan, jonne siirryn shortseineni! :D

Mitä? Mikä vikana? :D

Marvin, ai että urheilutalo vain miehille? Harmi vaan, että mää tykkään reenata siellä hikisten körmyjen keskellä. Joudun varmaan essiä isselleni jonkun lepakkoluolan, jonne siirryn shortseineni! :D

Ei Ei Elly, ymmärsit väärin! Meinaan sitä että nainen jolla kroppa kunnossa ei saisi pukeutua salille löysiin teryleeni housuihin (sehän on kauneuden haaskausta) vaan kireisiin että saapi äijät ihailla edes hieman, sormus taskussa tai ei :D. Olen itkenyt kokoajan että Teitä muijia käy liian vähän urheilutalolla.

Ei Ei Elly, ymmärsit väärin! Meinaan sitä että nainen jolla kroppa kunnossa ei saisi pukeutua salille löysiin teryleeni housuihin (sehän on kauneuden haaskausta) vaan kireisiin että saapi äijät ihailla edes hieman, sormus taskussa tai ei :D. Olen itkenyt kokoajan että Teitä muijia käy liian vähän urheilutalolla.

Oho, kappas, sun viestissäs oli "ei" sana siellä välissä! Luetunymmärtäminen vähän feilas! :D Arvostan asennettasi, oon nimittäin harkinnut myös, hävytön naisihminen kun olen, että mikäli vatsapalikat on nätisti esillä kesällä, niin reenaan myös maha paljaana! :D Ette sitte oo heti hakemassa henkilökuntaa paikalle ja heittämässä pihalle!

Ja älä huoli. Pakkiksella saa raavaat bodaritkin itkeä! :)

16.4 Kokkolan urheilutalolla kansalliset RAW penkkikisat juoksuradalla alkaen klo 11. Kaikki sarjat ja ikäluokat. Nostajia ilmoittautunut ennätys määrä eli lähemmäs 50 :wtf:. Kisassa penkkipaidan käyttö kielletty :worship:

Meitsi kans ilmottautuu, Urheilutalolla tulee neljä kertaa viikossa käytyä reenaamassa.

PS. Varmistamaan saa aina pyytää, niin ja tää veryhotpants-keskustelu on kyl ollu mielenkiintosta lukemista.. Ellyn identiteetti mulle jo tais paljastuakin, pari kertaa ollaan salilla juteltu.. :)

Oh dämet, tohtiiko tässä enään käydä a)pakkiksella, tai b)urheilutalolla, kun kaikki tietää mut livenäkin? :D

Ja tykkään kyllä, jos mulle tullaan juttelehan, eli saa ihmeessä tulla ja Potunvilkaisijakin voisi tasa-arvon vuoksi vihjata kuka on! :P Jatkan hotpants-keskustelua mielelläni myös salin puolella! :D

Oh dämet, tohtiiko tässä enään käydä a)pakkiksella, tai b)urheilutalolla, kun kaikki tietää mut livenäkin? :D

Ja tykkään kyllä, jos mulle tullaan juttelehan, eli saa ihmeessä tulla ja Potunvilkaisijakin voisi tasa-arvon vuoksi vihjata kuka on! :P Jatkan hotpants-keskustelua mielelläni myös salin puolella! :D

Miten sitä jatkaa kun et siel oo, vai ootko käyny? Tuu duunaan yläroppaas jos jalka on vielä jäähyllä...

Miten sitä jatkaa kun et siel oo, vai ootko käyny? Tuu duunaan yläroppaas jos jalka on vielä jäähyllä...

Joo ei oo meikää kolmeen kuukauteen näkyny, jalka on helt okej, mutta tässä on ollu keuhkoputkentulehdus x2 + mykoplasma, eli se on hieman syönnyt tuota kuntoa... Mää alan kyllä pian olehan siinä kunnossa, että vois jotain rauhallista peruskestävyyttä kokeilla, sekin testaus voi olla turvallisempi tehdä salilla kuin jossain metikössä. :) Urhiksella joku körmy sentään hinaa ruumiin pois, jos jos sykkeet nousee liian korkialle ja meinaa taju lähtiä. :D
Eli älä huoli, kyllä me pian nähdään! :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kukas se on urheilutalolla semmoinen mustahiuksinen silmälasipäinen tyttö, jolla on ankara hyppyritakapuoli? Meinas protskut mennä väärään kurkkuun kun huomasin sivuprofiilin

Juu katos se on niin hirveetä ku miehet kattoo , näin aatteleempi monet (EI KAIKKI) Kokkolan naiset, ei oo kyllä itsetunto kohillaan jos näin. Kun taas me äijät toivotaan että voi vittu ku joku muija tsiigais nyt ku väännän :D

No jos yhtään lohduttaa, niin minä kyllä kyylään sen minkä ehdin. Niin kyykkääviä pyllyjä kuin muitakin rautaa työntäviä tai vetäviä lihaksia. :D Terveisin hyppyripyllyinen blondi

Back
Ylös Bottom