Kokkolan pakkislaisia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kokkolan salit

Antakaahan vinkkejä vasta muuttaneelle tytölle Kokkolan kuntosaleista; minne kannattaa liittyä? ..katselin ROK:a ja Actilifeä, onko mistään kotosin? :) Tai joku muu hyvä?

Antakaahan vinkkejä vasta muuttaneelle tytölle Kokkolan kuntosaleista; minne kannattaa liittyä? ..katselin ROK:a ja Actilifeä, onko mistään kotosin? :) Tai joku muu hyvä?

Kokkolan urheilutalo! luulen että aika moni tällä palstalla on samaa mieltä. Aukioloajat ovat hyvät, joka päivä pääsee salille 6-22 eikä vaadi mitään liittymistä mihinkään, kunhan maksaa vain kerta/kuukausi/vuosimaksut. Mutta jos jotain salia etsit missä treenaa suurimmaksi osaksi naisia, niin saattaa olla väärä paikka sulle.

Rok paras, uusittu laitteisto ja kehittyvä ryhmäliikunta. Varma valinta ja voin vaikka alkaa personalreineriksi:rock:

Iokik: Ei muutaku tutustumaan eri saleihin. Kyllä ne ohjaajat kierrättävät ja esittelevät kunhan vain käy kysymässä saako nähdä salin. Joihinkin saleille pääsee myös kokeilemaan ilmaiseksi. Parempi tehdä itse omat arviot paikan päällä kuin kysellä niitä netissä :) Eihän kukaan edes tiedä minkälaisesta reenistä pidät...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko Rokilla käsipainoja, yms, läheskään verrattavissa urheilutaloon? Niin ja onkos siellä perinteiset kyykkytelineet jalkaprässi, smith-teline, ylä- ja alatalja, jne? Kuulin että Rokissa pelkkä salin kk-kortti ois 30€, niin hinnan puolesta se kuulostais ainakin hyvältä. Oon vaan ite käynyt u-talolla käytännössä 10 vuotta (vaihtelevalla menestyksellä), niin ajatus vaihtamisesta "jännittää"

Onko Rokilla käsipainoja, yms, läheskään verrattavissa urheilutaloon? Niin ja onkos siellä perinteiset kyykkytelineet jalkaprässi, smith-teline, ylä- ja alatalja, jne? Kuulin että Rokissa pelkkä salin kk-kortti ois 30€, niin hinnan puolesta se kuulostais ainakin hyvältä. Oon vaan ite käynyt u-talolla käytännössä 10 vuotta (vaihtelevalla menestyksellä), niin ajatus vaihtamisesta "jännittää"

Kovin on mennyt foorumi hiljaiseksi... ois varmaan pitänyt sanoa olevansa kaunis, hyväkroppanen, 20v, blondi & sinkku neitonen, niin heti tulis vastauksia :D No ei, käyn maanantaina tsekkaamassa paikan :)

Kovin on mennyt foorumi hiljaiseksi... ois varmaan pitänyt sanoa olevansa kaunis, hyväkroppanen, 20v, blondi & sinkku neitonen, niin heti tulis vastauksia :D No ei, käyn maanantaina tsekkaamassa paikan :)
Laitappa sitte kommenttia minkälainen paikka oli :) en sillä että olisin vaihtamassa pois urheilutaloa, kuitenki vielä reilu puolivuotta salikortissa käyntiaikaa :D mutta ihan kiva ois silti testailla jotain muuta paikkaa välillä.

Itseä kiinnostaisi seuraavat jutut, että löytyykö niitä Kokkolan muilta saleilta, ainaki itse koen ne todella tärkeäksi. Eli kommenttia jos seuraavia juttuja löytyy :)

-Dippiteline
-Lisäpainovyö
-Smittitanko
-Paljon käsipainoja
-Mave paikka
-Suihku/saunatilat

:D Kyllä sieltä tulee nyt tiukkaa settiä! Kerron sitten kun salipuolikin on testattu.

Back
Ylös Bottom