Kokkolan pakkislaisia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Urheilutalo ja Rok taitaa olla ainoita paikkoja Kokkolassa, jotka eivät vaadi 1 vuoden jäsenyyttä (?). Urheilutalo sopii hyvin voimailijoille, urheilijoille sekä taviksille, mutta siellä ei oo mitään jumppatunteja (ellei asia oo muuttunut vuodessa). Rokissa taas on jumppaa, mutta on pienempi paikka eikä välttämättä sovi riskeimmille (esim. käsipainot loppuu jo 40kg kohdalla)

Ok, näin täytynee tehdä. Ensimmäinen tavoite on tietenkin löytää nuo paikat ylipäätään kaupungista. Itsehän en osannut rautatieasemalta torikadulle = D

Millainen muuten on asuntotilanne keskustassa? Kovin nihkeältä vaikuttaa, mitä olen tässä yrittänyt jotain hankkia. Joten jos jollakin tiedossa, huhuilkaa !

Asuntohommissa en osaa auttaa. saleista kun käyt tsekkaamassa rokkin, urheilutalon, kokkola sports clubin ja actilifen niin olet nähnyt kaiken. Google maps auttaa löytämisessä....

Ok, näin täytynee tehdä. Ensimmäinen tavoite on tietenkin löytää nuo paikat ylipäätään kaupungista. Itsehän en osannut rautatieasemalta torikadulle = D

Millainen muuten on asuntotilanne keskustassa? Kovin nihkeältä vaikuttaa, mitä olen tässä yrittänyt jotain hankkia. Joten jos jollakin tiedossa, huhuilkaa !

Kaupungin vuokrakämpissä aika lailla 9 eur neliö eli sama kun yksityisellä puolella, tuossa linkki josta pääset moneen paikkaan jopa yksityisille välittäjille....ja paras sali on Kokkola Sportsclub joka rautatieaseman vieressä mut vaatii sen jäsenyyden.. ja TERVETULOA!

https://www.kokkola.fi/asuminen/vuokra_asunnot/fi_FI/vuokra_asunnot/

tuossa riviilmotuksia jossa mm asunnot http://center.regionline.fi/Rivit/Default.aspx

Sports clubilla ikähaitari on varmaan 15-70v. On teinejä, mummuja, pappoja sekä niitä jotka yrittää "oikeasti treenata". Ei muutako soittoa respaan ja kysy tutustumismahdollisuutta!

Itse kyllä suosittelen u-taloa kaikille, jotka oikeasti tekee jotain. Muut salit on IMO paskoja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite en oo käynny tuolla Sports Clubilla viime kesän jälkeen. Onko sinne tullu mitään uusia juttuja, vai vieläkö on samanlainen paikka? ainakin sillon olin yksin salilla ku kävin, ja oli jotenki tympeä treenailla ku ei ollut ketään muita siellä.

Välillä tuo olisi kyllä hyväkin asia. U-talolla meinaa joskus olla liikaakin porukkaa. :)

Se ois jälleen kesä ja sehän meinaa kesätöitä Kokkolasta ja punttisalin siirtymistä Oulusta takas Kokkolan u-taloon.

Itse otin tänään tourneen noilla saleilla, ja urheilutalolta kortin otin. Vaikutti oikeinkin pätevältä paikalta.

Rokilla sentään sai tutustua saliin ja sai vielä varsin hyvän esittelyn, mutta Sports Clubin toiminta oli jokseenkin pöyristyttävää; ei siellä saanut edes mennä katsomaan (siis pelkästään KATSOMAAN) salin laitevalikoimaa yms. ilman, että soittelee jollekkin leidille. En edes halunnut mitään ilmaisia kokeilutreenejä, vain vaan simppelistä katsoa, miltä salipuoli ja laitevalikoima näyttää. Siinä joku nainen vikisi kassalla, että ei tiedä, kuuluuko moinen mahdollisuus (laitevalikoiman katsastus) salin toimintaperiaatteisiin. Olisi pitänyt odotella jotain isoa bossia. Vitun naurettavaa.

Itse otin tänään tourneen noilla saleilla, ja urheilutalolta kortin otin. Vaikutti oikeinkin pätevältä paikalta.

Rokilla sentään sai tutustua saliin ja sai vielä varsin hyvän esittelyn, mutta Sports Clubin toiminta oli jokseenkin pöyristyttävää; ei siellä saanut edes mennä katsomaan (siis pelkästään KATSOMAAN) salin laitevalikoimaa yms. ilman, että soittelee jollekkin leidille. En edes halunnut mitään ilmaisia kokeilutreenejä, vain vaan simppelistä katsoa, miltä salipuoli ja laitevalikoima näyttää. Siinä joku nainen vikisi kassalla, että ei tiedä, kuuluuko moinen mahdollisuus (laitevalikoiman katsastus) salin toimintaperiaatteisiin. Olisi pitänyt odotella jotain isoa bossia. Vitun naurettavaa.

Hah kukahan harjoittelija siel oli töissä...tsiisus!

Muistaakseni kortilla pääsee normaalisti sisään.

Hei onko täällä mitään body / voimapuolen aktiviteetteja? Yhteisiä kisareissuja? Yhteisiä poseeraustreenejä? Yhteisiä mitään?

Kokkolan Jymyn äijiä näkee urheilutalolla ainakin lähes aina kun käyn siellä. Pärjänneet ilmeisesti hyvinkin kisoissa, mitä joskus lehestä näkee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom