Kokkolan pakkislaisia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä armeijan päätyttyä olisi tarkoitus aloittaa jonkinlainen saliharrastus. Urheilutalolla käyntiä olen harkinnut, mutta ensin haluaisin kysyä muutaman kysymyksen kyseisestä paikasta.

1. Kuinka paljon porukkaa siellä yleensä ottaen treenaa, että joutuuko laitteille pääsyä odotella pitkäänkin, ja jos porukkaa on paljon, niin mihin aikaa olisi parasta käydä jotta välttäisi pahimman ruuhkan?

2. Viestien perusteella olen ymmärtänyt, että urheilutalo on paikka jossa hiki virtaa ja rauta kolisee. Katsooko porukka kuinka pahasti kieroon jos tälläinen aloitteleva narukäsi tulee pienien painojen kanssa heilumaan sinne isojen miesten keskelle? :D

1. Välillä joutuu vähän odottelemaan, rohkeasti vaan kysymään jos voisi tehdä välissä. Pahimmat ruuhkat on ehkä siinä 16.00-18.00

2. Tätä ajattelin itsekkin kun aloitin treenaamaan, en "uskaltanut" mennä voimanostopuolelle ollenkaan. Todellisuudessa ei siellä kukaan (fiksu) katso kieroon, jokainen aloittaa jostain. Kovaa treeniä ja tekniikat kuntoon niin ei varmasti kukaan naura. Kannattaa kysyä joltain kokeneemmalta jos ei ole varma omasta tekniikasta.

Huomenna eli torstaina 2.8. noin kello 17 hillutaan bikineissä Urheilutalolla, eli poseeraustreenejä luvassa. Kyseessä ihan private asentokatsastus ja T-kävely-treeni, mutta kiinnostuneet saa tulla riviin tököttelemään ja ottamaan neljänneskäännöksiä. Myös BB / CBB / physique / AF poseerauksia voidaan katsoa, jos jotain kiinnostaa.

Pitänee vielä kysyä luukulta lupa, että salin puolella saa moista puuhata. Olisi kai siellä optimaalisempiakin tiloja, pitääpä selvitellä.

Käykö joku urkalla aamuzembaloilla? Josko vaikka olisi törmännyt joku kerta :>

Pitkään aikaan täällä ei ole tullut kirjoitettua, ilmeisesti kuitenki aktiivi porukkaa piisaa?

Nyt tulee urkalla käytyy joka viikko vaihtelevin aikatauluin, koska on duunii aika paljon. Syksymmällä sitte kun koulu taas jatkuu niin toivottavasti aina ennen 16:00 :D

Aamulla ei tule treenattua koskaan, ei se fiilis olis oikee muutenkaan aamuvarhaisella treenata. Mä oon pikemminki iltatreenaaja vaikka ne treenit tuppaa venymään TTOODELLA myöhään, sinne 22.30 asti joskus.

Muistaako kukaan millon urheilutalolle oli tulossa se remontti vai tuleeko ollenkaan?

Ainii, kohtapa onki syysloma ja pääsee taas viikon ajaks majailemaan sinne :dance:

Eikös sen pitänyt alkaa jo 2010 kesällä.. :lol2: Eiköhän se joksus tule, mielenkiintoisempaa on se, että missä pitää treenata sen aikaa. Järkevää olisi sijoittaa vehkeet, vaikkapa "maapohja" halliin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt on käyty kokeilemassa Rok, mukavan oloinen ainakin ruuhka aikojen ulkopuolella.

Ja jumalauta mikä jalkatreeni takana, ei oo hetkeen poltellu näin ilosesti...

Sinä ihana mies, joka tervehdit minua tänään iltapäivällä kuntosali Rokissa. Pahoittelen, että varasin ylätaljan sun edestä. En ole kuntosalilla aina terävimmilläni enkä kovin sosiaalinenkaan. Jos olet sinkku ja kiinnostunut, voisin tarjota sinulle anteeksipyyntö kahvit ;)

Täällä ilmottautuu kesän alussa Kokkolaan muuttanut nainen. Olen kotoisin Rovaniemeltä ja asunut pidemmän aikaa Turussa. Olen monta vuotta selaillut pakkotoiston sivuja, koska täällä on päteviä neuvojia treenaamiseen. Kiitän hyvistä neuvoista! Kokkolalaiset ovat hienoja ihmisiä, toivotan hyviä ja reippaita treenejä kaikille.

Matchbox1985@hotmail.com

Aamulla ei tule treenattua koskaan, ei se fiilis olis oikee muutenkaan aamuvarhaisella treenata. Mä oon pikemminki iltatreenaaja vaikka ne treenit tuppaa venymään TTOODELLA myöhään, sinne 22.30 asti joskus.

Jep minäkään en jaksais aamulla tehdä mitään. Aina puhti ja voimat aamuisin kadoksissa HOHHOIJAA.. Ennemmin päivällä ja kaikista mieluiten vasta illasta.

Jorse liittyy joukkoon! :D Eli pitää yrittää taas palailla urheilutalon remmiin, kesän kotona pumppailun jälkeen. Tulee varmaan näkymään seuraavat viikot aika pitkälti penkkipuolella, kun pitäis yrittää sheikon pena ohjelma vetää läpi :) ei muutako kovia reenejä kaikille!

image.webp
U-talollakin näköjään toimisi airplay.. Mistähän kuuluisi? :D

Pitää varmaa laittaa.. :D Ajattelin, että olisi voinut olla tvssä tuo airplay, kun niitä oli 2 päällä ja löysi kaksi mahdollisuutta.. :)

Mites siellä urkalla käy porukkaa siinä 20-22 aikana? Se on yleisesti se mun treeniaika ja mietin minkälainen ruuhka siellä on sillo?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom