Kokkolan pakkislaisia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tulin huvikseen lukemaan, että onko Kokkolan foorumilla porukkaa ja onhan täällä jotain elämään.
Kuntosalivertailuja lähinnä näyttäis jengi kirjottelevan.
Itse olen nyt käynyt tämän syksyn Rokissa ja olen ollut kyllä tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen. Nyt kun pääsee vielä kulkemaan 6-22 välilllä milloin haluaa niin se on ekstraplussaa. NÄin naiselle siellä riittää hyvin painot yms. Sileä penkkitanko on kyllä minuakin vähän haitannut.
Urheilutalolla olen myös käynyt, mutta jotenkin sori vaan miehet, joskus v*tuttaa teidän kyylääminen. Urheilutalo muuten on kyllä hyvä paikka. Tykkään kovasta treenistä ja nyt pitäisi taas saada taas aikaa hyviä tuloksia talvelle. Nähdän saleilla ja tsemppiä treeneihin. :)

Urheilutalolla olen myös käynyt, mutta jotenkin sori vaan miehet, joskus v*tuttaa teidän kyylääminen. Urheilutalo muuten on kyllä hyvä paikka.

Olipa lapsellisesti sanottu, oisit tyytyväinen jos ulkonäkösi kiinnostaa (nuoria) miehiä! no onneks en käy U talolla ....

Pääseekö urheilutalolle 24/7 sivuovesta kortilla?

Olipa lapsellisesti sanottu, oisit tyytyväinen jos ulkonäkösi kiinnostaa (nuoria) miehiä! no onneks en käy U talolla ....
Jos joku oikeesti stalkkaa jatkuvasti ni sitte on ihan ymmärrettävää, mut jos joku vahingossa sattuu vilasemaan persausta ni turha semmosesta tuohtua. Mua vitutti kyllä nyt joululomalla ku tuli aika tiuhaa tahtia käytyä taas urheilutalolla, ni siellä muutamana päivänä joku ähläminrääpäle kyyläili meikää iha vitun himokkaan näkösenä peilien kautta yms. Ja ihan selvennyksenä oon siis mies... Teki kovasti mieli heittää sitä käsipainolla :puntti:

Kenestä uus Makkonen

Tänne tarvitaan vaan semmonen tyyppi mitä Makkonen oli ennen -Siitä oon kuullu vaikka mitä juttuja...Milloin repi penkit irti jostain teinien autosta tai pisti oman isänsä arkkupakastimeen jne.Näin sen aikoinaan Kokko Gymillä ja pyysi varmistamaan jotain vinopenkki sarjaa smithissä.Ite olin jotain 17v räkärokka silloin.Ei se oli ihan cool.Salitomppa on kans ihan huippu tyyppi ,sen pitäis tulla takas urheilutalolle reenaamaan hauista ja nostattamaan meininkiä - se mies on legenda.

Eiks Tomppa saanu porttikiellon sinne tai jotain, tämmöstä ainaki kuulin..? Kyllähä se oman piristyksensä kieltämättä tois treeneihin :D Onneks se on sentään aina kesäsin soittelemassa skebaa siinä etuovella :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Salitomppa todellakin on legenda, itse tuli se opiskeluaikoina huomattua. Joskus piti Karin (kaikki tietää Karin) vähän sitä ojentaa ja sanoa, että anna tytön treenata rauhassa, kun pörräs siinä sähikäisenä ympärillä :D

Ens viikonloppuna tulossa käymään kotopuolessa etelästä ja toivottavasti u-talolla on joku lauantaina ja sunnuntaina iltapäivästä hereillä kun tuun reenaamaan. Ei nyt välttämättä tekohengitystä antamaan, mutta kyykkytangon alle saatan jäädä. Semmonen reeniohjelma meneillään, että reenin jälkeen saatetaan tarvita inva-taksia ja rollaattoria :P

Kari on mukava mies. :)

Pitkään asiaa pähkäiltyäni oon tullu siihen lopputulokseen, että Karilla on pari kaksoisolentoa Kokkolassa. Silloin kun siellä asuin ja u-talolla treenasin, niin Karihan oli siellä aina myös. Nyt kun satunnaisesti käyn Kokkolassa pyörähtämässä, niin Kari tulee aina kaupungilla vastaan mm. kirjastossa ja halpa-hallissa. Vieläkin lämmöllä muistelen Karin +100 kilon rannekääntöjä ja muita satunnaisia voimannäytteitä:puntti:

Karia tosiaan näkee usein, muuallakin kun salilla. Treenimetodit on vaan vähän kyseenalaisia. :D

Niin siis mikä?

Aijaa, en tiedä kun ei sinne asti jaksa salille mennä. Kyllä u-talo on paras. ;)

Pitkään asiaa pähkäiltyäni oon tullu siihen lopputulokseen, että Karilla on pari kaksoisolentoa Kokkolassa. Silloin kun siellä asuin ja u-talolla treenasin, niin Karihan oli siellä aina myös. Nyt kun satunnaisesti käyn Kokkolassa pyörähtämässä, niin Kari tulee aina kaupungilla vastaan mm. kirjastossa ja halpa-hallissa. Vieläkin lämmöllä muistelen Karin +100 kilon rannekääntöjä ja muita satunnaisia voimannäytteitä:puntti:

Tuon kaksoisolentoteorian täytyy olla totta. Kaksoisveli? Vaikka urheilutalolla on jo vuosien ajan tullut käytyä, niin silti en koskaan ole sattunut paikalle silloin kun Kari olisi treenannut. Ymmärtääkseni kuitenkin ihan vahva kaveri?

Suositut

Back
Ylös Bottom