Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kylmäsavulohipasta:Huppe: Kerroppas jotain noita siun pastareseptejä, muitakii ku se jahelihasoosi.
Ei varsinaisesti ruuanlaittoa, mutta vähän siihen suuntaan kuitenkin. :dance:
Tein ekaa kertaa 'omatekoista herkkumysliä'.
Sovelsin 'kempparissa' olleesta ohjeesta.
Ainekset:
10dl kaurahiutalaleita
1dl pellavansiemenrouhetta
1dl seesamin siemeniä
1dl kylmäpuristettua rypsiöljyä
2-3rkl hunajaa
125g erilaisia pähkinöitä (cashew-, saksan- ja hasselpähkinöitä sekä manteleita) murskattuna ja/tai kokonaisena
100g rusinoita
100g muita kuivattuja hedelmiä (karpalo, ananas, papaija, banaani)
Valmiiseen mysliin voi rouhaista mukaan ripauksen tummaa suklaata halutessaan.
Lopputulos:
]
Baileys-juustokakku
(20 cm vuoka)
Pohja
175 g kaurakeksejä
75 g voita
Täyte
4 liivatetta
2 dl kuohukermaa
0,75 dl tomusokeria
250 g mascarponea
2 kananmunan valkuaista
0,75 dl Baileys-likööriä
Koristeluun
Ananaskirsikoita
Tsekkailin netistä eri reseptejä ja yllä oleva löytyi Kinuskikissa-blogista, tosin itse tein hiukan pienempänä ja eri koristeluilla.
Baileys maistui kakussa sopivasti ja muutenkin vieraat sekä kotiväki tykkäsivät. Tätä teen uudelleen!
Ostin friteerauskeittimen ja onhan se helvetin hyvää. Esim liekkisiivet ovat todella paljon parempia kuin uunissa tehtynä.
Aika homma vaan ton pesemisessä, niin se rajoittaa käyttöä...
Chuck Norriksen iltapala. Ei suositella aloittelijoille!
Joo, annos on pieni, eihän tosta tullut kuin vihaseksi. Oon dietilläAika härskin, eiku herkullisen näköinen setti Jii Än :D Mää kyllä odotin et oisit viskannu koko satsin tota kyrsää sinne pellille, aika neitimäisen pieni annos meinaan.
ps. uskon paremmin kuin hyvin että tukkii suonen ku suonen. Muista alkaa varata nitrot herkutteluhetken oheen ;)
Joo, annos on pieni, eihän tosta tullut kuin vihaseksi. Oon dietillä
Jos jollain on jotain kysyttävää miten tuo tarkalleenottaen tehtiin, voin vastailla kysymyksiin järjestyksessä.
Mitä helvettiä, dieetit ei kuulu antibodimunkki-elämään!