Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä toi on oikeen herkullisen näköinen pötkö
Hupen munkit ovat kyrvähtäneet.
Joo, aika tummia tuli. Miksiköhän? Liian kuuma rasvako? 172-179 asteisessa paistoin.
Itse keittelen kattilassa, joten ei tietoa lämpötilasta. Intuitiolla mennään. Eiliset onnistuivat täydellisesti, mutta yleensä aina pari mediumia joukossa. :D
Pese se ja kuivaa talouspaperilla, vähän sinappia pintaan ja hierot mausteseoksen siihen + savusta se sitten savupöntössä?Jääkaapissa on marinoitu possunsisäfilee (..joo en pidä marinaadista mutta eipä kaupassa muutakaan ollut jäljellä). Ehdotuksia mitä tuosta voisi vääntää. Jos viitsisi sateessa grillailla niin yksi vaihtoehto tietty olis vain se heittää tuollaisenaan grilliin... Pihvejä en jaksa siitä tehdä kun niitä tulee väännettyä ulkofileestä monta kertaa viikossa.
Main ingredients:
- tomato puree
- freshly crushed garlic
- olive oil
- fresh fine chopped cilantro/coriander
Additional spices to your taste:
- ground cumin (juustokumina)
- soy sauce
- Worcestershire sauce
- cayenne pepper
- freshly ground black pepper
- sea salt (not too much, as soy- and Worcestershire sauce already are salty)
- juice of half a lemon
- oregano
Olisko kellään hyvää reseptiä lihamurekkeen tekoon?
Joo, ja vuoka sitten tämmönen reiällinen:Lihamureke (4 annosta)
Ainekset:
800g paistijauhelihaa
1 sipuli
1prk tomaattipureeta
(1 kananmuna, ei välttämätön)
valkosipulia
mustapippuria
mausteita maun mukaan
Valmistus: Silppua sipuli pieneksi, samoin valkosipuli. Sekoita aineet hyvin kulhossa ja muotoile mureke uunivuokaan. Paista 200 asteisessa uunissa noin tunti. Vaihtoehtoisesti voit kokeilla mausteeksi vaikkapa sinappijauhetta, timjamia tai muita yrttejä. Myös pieneksi silputut herkkusienet tuovat sopivaa vaihtelua.
Ei sen kummempaa.
Kyllä pahin kauneusvirhe oli jälkkärin ja samppanjan yhdistäminen.ja jälkkäriksi shampanjaa, itse tehtyä jäätelöä ja suklaalla kuorrutettuja mansikoita. (Ainoa kauneusvirhe on olut, joka pääsi loppumaan ja piti turvautua lähi Shellin valikoimaan).