Kokkausketju, reseptit

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tuli sitten tehtyä Hupen lammasta ja hyväähän tuo oli. Osalle ruokailijoista tosin hieman liian tulista, mutta siitä selvittiin maitolasillisella. Liha oli erittäin mureaa 6 tunnin uunireissun jälkeen, vaikka se näytti ennen paistamista lähinnä auton alle jääneeltä. Suosittelen lämpimästi. :)

Joo, mä kattelin kanssa tuota tehdessäni että aika läjä ripsahtanut Cayennea ohjeeseen. En pistänyt nyt tuohon isoon satsiin lähellekään (virallista) ruokalusikallista :)
Oisko puolikas mennyt, about tuplana tein siis tuon. Olisi tuota Cayennea kyllä voinut laittaa enemmänkin mun makuun.

Mitä tehdä kermasta, aidosta kuohukermasta?
Tota jäi melkein litra, menee tänään pahaksi....

Ei jaksais kermavaahtoakaan syödä. Jos tekis jätskiä? Entäs pannaria, kermapannaria?

Ei jaksais kermavaahtoakaan syödä. Jos tekis jätskiä? Entäs pannaria, kermapannaria?

Täältä ääni pannarille, on nimittäin aivan parhautta kun tekee kermasta ja laittaa vielä oikeaa voita...

No sä voit vaikka laittaa sitä jääpalarasioihin ja pakastaa. Voit sitten myöhemmin lisäillä niitä kermakuutioita esimerkiksi kastikkeiden sekaan.

Olisiko heittää helppoa ohjetta amerikkalaistyyliseen juustokakkuun?

Tässä pari:

Tätä ajattelin itse koitella seuraavaksi:
http://www.pakkotoisto.com/yleinen-keskustelu/66046-kokkausketju-59/#post2788615

Tämä on hyväksi todettu:
http://www.pakkotoisto.com/yleinen-keskustelu/66046-kokkausketju-58/#post2778096

Liivatekakuista en itse tykkää, mutta:
http://www.pakkotoisto.com/yleinen-keskustelu/66046-kokkausketju-16/#post2372505

Mun mielestä tärkeintä on että kakku paistetaan uunissa eikä tehdä liivatteilla.

Täältä ääni pannarille, on nimittäin aivan parhautta kun tekee kermasta ja laittaa vielä oikeaa voita...

Meni pilalle. Ei jähmettynyt lainkaan vaikka pidin uunissa melkein tunnin. Nyt on tommosta palanutta kermapuuroa pellillinen.

Iltaherkkua VHH-tyyliin

Teinpä tuossa "iltapalaksi" vähähiilihydraattisen suklaa-mantelitortun. Ohje: Suklaa-mantelitorttu :: karppaus.info :: reseptit

Suklaana käytin:

Vasen ostettu Haaparannasta (tortun päälle) ja oikeaa Lidlistä uutuustuotteena (tortun taikinaan). Kummassakin oli kaakaohippuja seassa (cocoa nibs (olisin käyttänyt "puhdasta" tummaa suklaata, mutta eipä mulla ollutkaan kuin nuo + 5 eri maistettua tummasuklaalevyä :hyper: )).

Ja olihan se maukasta = teen toistekin. Tuosta saa muuten hyvin rasvaa näin VHH-ruokavaliota harrastavalle; reilut 30 gr per pala (jos jakaa kahdeksaan osaan).

Ja teinhän minä perjantaina VHH-pizzaakin: http://www.pakkotoisto.com/ravinto/17368-hiilariton-pizza-8/#post2851815

Niin ja tuon jälkeen tähän päivään mennessä ehdin kokeilla myös omasta päästä keksittyä tummasuklaamoussea (väkevää :D), ja karppiresepteillä mantelileipää ja sitä 1 min mikroleipää.

Pitää alkaa ihan tosissaan kokkailleen, kun tuntuu onnistuvankin nuo yritykset kohtuudella ja aikaa näin teekkarilta (kohta; nyt vielä fuksi) löytyy.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
selevä peli kiitos vastauksista, tietääkö Huppe tai djsfh, mistä saa sitä pizzerioitten mexican-kastiketta? löytyykö ihan ruokakaupoista? minkälaisia tulisia kastikkeita yleensä ruokakaupoista löytää?

E: saa toki muukin vastata, kuin Huppe tei djsfh -.-'' :cool:

selevä peli kiitos vastauksista, tietääkö Huppe tai djsfh, mistä saa sitä pizzerioitten mexican-kastiketta? löytyykö ihan ruokakaupoista? minkälaisia tulisia kastikkeita yleensä ruokakaupoista löytää?

E: saa toki muukin vastata, kuin Huppe tei djsfh -.-'' :cool:

Koita nyt hyvä mies jotain valmista salsaa vaikka, jauhat ensin sen vaikka sauvasekottimella mössöks. Tai sitten teet ite:
Mexican Pizza Recipes

jep, mutta se pinnalla oleva "kastike" on jotain nesteen tyyppistä? ei ainakaa näy mitää mäskiä siinä.

No mistä me tiedetään mitä sun Ahmed Pizzakebab siihen pizzaan pistää! :rolleyes:
Kysy siltä tai osta kastikkeet siltä litratavarana?

Onkos porukalla hyviä friteeraus reseptejä :D tarttui vahingossa lidlistä keitin mukaan ja nyt on kova hinku kokeilla kaikenlaista. Hätäpäissäni paistoin kalapuikkoja ja ranskalaisia jotka itse pilkoin perunoista. Odotetusti tuli ihan hyvää ja nopeasti eikä lopputulos maistunut sen rasvaisemmalta kuin paistinpannulla rasvassa paistettu. Kanansiipiä nyt ainakin pitää tehdä, kananugetteja, friteerattuja banaaneja jne.. :D

Onkos porukalla hyviä friteeraus reseptejä :D tarttui vahingossa lidlistä keitin mukaan ja nyt on kova hinku kokeilla kaikenlaista. Hätäpäissäni paistoin kalapuikkoja ja ranskalaisia jotka itse pilkoin perunoista. Odotetusti tuli ihan hyvää ja nopeasti eikä lopputulos maistunut sen rasvaisemmalta kuin paistinpannulla rasvassa paistettu. Kanansiipiä nyt ainakin pitää tehdä, kananugetteja, friteerattuja banaaneja jne.. :D

Joo, ostin Lidlistä tommosen kanssa ja tässä kokeilut:
http://www.pakkotoisto.com/yleinen-keskustelu/66046-kokkausketju-61/#post2830431

Munkkeja paistoin kanssa. Ei tota viitti enemmän kuin kerran kuussa käyttää jottei tuu sydäriä.

Itse tehdyt ranskikset ei onnistunu mulla, pirkka pakastetuista tikkuranskiksista taas tuli hyviä.

Paljonko tuommoinen vekotin maksoi? :)

Eilen tuli tehtyä Hupen laittamalla reseptillä lihapataa, sitä mihin tulee mustaa olutta ja ai perkele, että tuli hyvää. (cayennen korvasin tosin Naga Morich-soseella). Padan kaveriksi uunikasvikset. Ja tänäänhän tuo pata on vielä parempaa! Kiitokset hyvästä reseptistä.

Suositut

Back
Ylös Bottom