Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljon tuli porolle hintaa? Nälkä tulee kun kattoo noita kuvia
Tosi herkulliselta näyttää. Mistä sait ostettua tota poron lihaa?
Huppe sanoi:Poronkäristys...
Sellohan sijaitsee pk-seudulla (mikäli joku ei tiennyt) niin helpoiten saat kyljet ja mitä tahansa muutakin lihaa kauppahalleista. Vaikka Hakaniemestä.Kertokaas mistä voi ostaa luullista porsaankylkeä? Joskus Sellon Citymarketissa oon noita nähnyt, mutta eipä ole muualla tullut vastaan. Pitkään kypsytetty kylki on kyllä ihan ykkössafkaa.
Koululla oli pari vuotta sitten vaihto-opiskelijoilla tapahtuma, jossa kaikki toivat itse tekemiään oman maansa (perinne)ruokia. Erityisesti mieleen jäi erään espanjalaisen tekemä jonkinlainen äyriäispaella .
Nyt pitäisi osallistua vastaavaan tapahtumaan, ja yrittää väsätä jotain suomalaista ruokaa. Olen sanalla sanoen melko huono ruoanlaitossa. Oikeastaan ainoa edes perinteiseen suomalaiseen keittiöön viittaava ruoka, jota osaan auttavasti tehdä, on keitetty hauki:
...
Aurinkokuivatulla tomaatilla täytetty valkosipulinen broilerin rintafile pekoniin käärittynä
Onko kukaan paistanu meetwurstia? Tuleeko siitä rapsakka ja miten tuleeko maut paremmin esiin? Ei viitti nyt illalla alkaa koepaistelee ku muksukin nukkuu jo. Piti chorizoa ostaa mutta unehtu matkalla. Vaimo hieman skeptisesti suhtautuu 'Ei siitä chorizoa tule, jos paistaa metukkaa ja maustaa sitä Texas Petellä'. Muuten joutuu melkein sit aamusta lähtee kauppaan.
Onko kukaan paistanu meetwurstia? Tuleeko siitä rapsakka ja miten tuleeko maut paremmin esiin? Ei viitti nyt illalla alkaa koepaistelee ku muksukin nukkuu jo. Piti chorizoa ostaa mutta unehtu matkalla. Vaimo hieman skeptisesti suhtautuu 'Ei siitä chorizoa tule, jos paistaa metukkaa ja maustaa sitä Texas Petellä'. Muuten joutuu melkein sit aamusta lähtee kauppaan.
toivottavasti otit kuvat kans? Pistähän raporttia minkälaista tuli!