Hupen herkut, Keittiön Mäkkaiveri? :D
Suosittelen viimestä vaihtoehtoa :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hupen herkut, Keittiön Mäkkaiveri? :D
Sama. Hupen herkut ei välttämättä kuulosta ihan heterolta...Suosittelen viimestä vaihtoehtoa :D
Tämä ohje vaikuttaa mielenkiintoiselta:Mutta mutta, väänsinpä tossa ihan ensimmäistä kertaa elämässäni lasagnea alusta loppuun kokonaan itse tehden. Eli levyjä myöten tein kaiken itse. Levyt väänsin munapastasta, jonka siis tein itse. On tullut jo monta kertaa todettua, että pastakone olisi hiton hyvä, ja taas sen huomasi. Ton taikinan kauliminen ei ole mitään helppoa hommaa ja vähän paksuksi se jäikin. Ensi kerralla on pakko saada vähän ohuempaa. Samalla juustoakin tuli kastikkeeseen ehkä vähän liikaa. Näillä korjauksilla seuraavaan kertaan, niin voi tulla jopa reseptiä kuvien kera.
Ei saatana. Menee liian hifistelyksi. Ongelmana täällä päässä on se, että täällä ei ole ketään joka tajuaisi arvostaa noin hienoa lasagnea.Tämä ohje vaikuttaa mielenkiintoiselta:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2489437&postcount=791
Pakko kaivella wanhoja, kun näiden postien johdosta kipaisin kaupasta parit tollaset. Red curryn ja panang curryn.Kitchen Joyt on kyllä parhaita eineksiä. Mun mielestä tuo Panang on vielä noista huonoin. Tikka Masala ja Red Curry on parempia. Just imaisin punakarrin.
Limelehteä ja kalakastiketta noissa on ainaskin. Thaikkujen perusainekset.Pakko kaivella wanhoja, kun näiden postien johdosta kipaisin kaupasta parit tollaset. Red curryn ja panang curryn.
Olihan muuten kamalaa sotkua. Toinen maistui pierulta ja toinen perseen sisäpuolelta. Samalla kummatkin maistui ihan samalta. Niissä oli molemmissa joku mauste mistä en tykännyt yhtään. Olisko ollu se lime-lehti.
Ei pysty ostaan enää ikinä. Saarioisten kytkinlevykin on kulinaristin unelma tohon verrattuna. Roiskeläppä ei voi olla pahaa, koska se ei maistu millekään. Nämä edellämainitut hirvitykset sen sijaan olivat rehellisesti helvetin pahoja. Ensimmäinen meni vielä jotenkuten, mutta toisen joutui kauhomaan väkisin kurkusta alas.
Kalakastike itseasiassa tuoksuu hieman festaripillulta.Limelehteä ja kalakastiketta noissa on ainaskin. Thaikkujen perusainekset.
Helmikuussa oon menossa ekaa kertaa elämässäni Thaikkuihin. Siitä saattaa tulla ikävää, jos tota limelehteä käytetään enemmänkin. Ja kalaakaan en voi sietää. Kerran olen Suomessa käynyt thairavintolassa ja sain ihan hyvää ruokaa kyllä. No, sitten sen näkee millaista se ruoka on, kun sinne paikan päälle pääsee.Limelehteä ja kalakastiketta noissa on ainaskin. Thaikkujen perusainekset.
Urlia? Hintaa? Hiiliteräs, rosteri, teflon?En yleensä kehu mitään, mutta suosittelen kaikille hakemaan De Buyerin pannun. Tämä on kovin juttu ever.
Helmikuussa oon menossa ekaa kertaa elämässäni Thaikkuihin. Siitä saattaa tulla ikävää, jos tota limelehteä käytetään enemmänkin. Ja kalaakaan en voi sietää. Kerran olen Suomessa käynyt thairavintolassa ja sain ihan hyvää ruokaa kyllä. No, sitten sen näkee millaista se ruoka on, kun sinne paikan päälle pääsee.
http://www.eiring.fi/suomea.php?id=6&s=1235310000196Urlia? Hintaa? Hiiliteräs, rosteri, teflon?
En mä oikeastaan noista purkkiruoista mitään johtopäätöksiä vetänytkään, vaan hajoilin siihen, että siellä käytetään noita kyseisiä ainesosia. No, menee lujaa offtopiciksi nyt. Saa riittää.Ei noita purkki thairuokia voi verrata edes Thaimaassa paikanpäällä valmistettuihin, eli no worries
Urlia? Hintaa? Hiiliteräs, rosteri, teflon?
Mutakakku - Mudcake
Sovelsin Stockmannin reseptiä:
http://www.stockmann.fi/portal/fi/h...vonta/leivat__leivonta/mississipin_mutakakku/
Ja tätä reseptiä:
http://siskotkokkaa.blogspot.com/2009/05/mutakakku-otto-ii-eli-taysikokoinen.html
300gr 70% suklaata
300gr voita
2rkl viskiä
2rkl Paulig Parisien kahvia
1dl vehnäjauhoa
2rkl van houten kaakaojauhetta
1tl leivinjauhetta
2dl muscovadosokeria (tummaa)
4 kananmunaa
Sulata voi ja suklaapalat varovasti kattilassa. Mausta viskillä ja kahvilla. Sekoita keskenään kaakaojauhe, jauhot, leivinjauhe ja sekoita hieman jäähtyneen suklaan joukkoon. Vaahdota munat ja sokeri kiinteäksi vaahdoksi ja kääntele joukkoon.
Kaada seos leivinpaperilla vuorattuun ja voideltuun irtopohjaiseen 22 cm:n kakkuvuokaan tai paperisiin tai silikonisiin muffinvuokiin. Paina muffineihin pari suklaapalaa taikinan keskelle. Paista kakkua 175 asteessa noin 30 minuuttia ja muffineita noin 20 minuuttia.
Anna jäähtyä ja maustua seuraavaan päivään viileässä. Lämmitä suklaa valuvaksi varovasti mikrossa ennen tarjoilua. Tarjoa hyvän vaniljajäätelön tai viskillä maustetun vaniljakastikkeen kanssa.
Maistijaiset on huomenna.
Jep, ja jos ei nyt tuollaista tummaa voimakasta kahvia ole niin pistää vaikkapa tuplamäärän puruja juhlamokkaa ja keittää kupillisen sitä. Ruokalusikallahan tarkoitetaan sitten tuollaista amerikkalaistyylistä MITATTUA ruokalusikallista, joka on sangen suuri, verrattuna siis ruokalusikkaan jolla syödään puuroa.Keitettyä.
Tarkennuksena: ruokalusikkahan on tuon 15 ml teelusikan ollessa 5 ml.Jep, ja jos ei nyt tuollaista tummaa voimakasta kahvia ole niin pistää vaikkapa tuplamäärän puruja juhlamokkaa ja keittää kupillisen sitä. Ruokalusikallahan tarkoitetaan sitten tuollaista amerikkalaistyylistä MITATTUA ruokalusikallista, joka on sangen suuri, verrattuna siis ruokalusikkaan jolla syödään puuroa.